Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #1 Skrevet 11. november 2020 Jeg ser at det står at de er det, men jeg stoler ikke helt på det... Noen som har disse, og vet om det stemmer? 🙂 https://www.sportmann.no/produkt/sorel-ona-puffy-mid-matte?attr1_id=75 Anonymkode: cd47a...d38
*Miss Marple* Skrevet 11. november 2020 #2 Skrevet 11. november 2020 Har ikke den modellen, men Sorel har jo varme sko så det kan godt hende at det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #3 Skrevet 11. november 2020 Varme og gode i tørr kaldt vintervær. Nå er det ikke ekstremkulde her men de er varme for meg. Vet ikke om det er nøyaktig den modellen jeg har men de er like. De blir fort fuktige av å vasse i litt nysnø da. Men tørr snø og ti minus som er da jeg bruker de så funker de. Anonymkode: 401d5...a97
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Gud så stygge de var, men herlighet så fantastiske de så ut når man må ut med bikkja og det er iskaldt ute Aner ikke om de er varme da, men sorel pleier jo ha gode varme"sokker" i skoene sine, så jeg regner med det stemmer? Anonymkode: 08dd0...0a6
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 De er veldig varme. Anonymkode: 903f8...5bd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gud så stygge de var, men herlighet så fantastiske de så ut når man må ut med bikkja og det er iskaldt ute Aner ikke om de er varme da, men sorel pleier jo ha gode varme"sokker" i skoene sine, så jeg regner med det stemmer? Anonymkode: 08dd0...0a6 De ER stygge. 😂😂😂 Men du vet, stygge sko varmer mest. Når man står og ser på poden som utover en eller annen sportslig aktivitet så er stygg og varm å foretrekke. Jeg fryser jo ni måneder i året så varmt er viktig. 😊 Anonymkode: 401d5...a97
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 Jeg kjøpte just sorel kinetic boot, de syntes jeg var fine. Virker varme og var veldig gode på foten. Anonymkode: 6a220...b84
Bondejenta&lillegutt Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 Det er jo gode gammle snowjogs jo 😂 eg hadde sånne knall rosa når eg var barn 😜 varmeste eg noensinne har hatt på beina, løp og kjøp 😉
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #9 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: De ER stygge. 😂😂😂 Men du vet, stygge sko varmer mest. Når man står og ser på poden som utover en eller annen sportslig aktivitet så er stygg og varm å foretrekke. Jeg fryser jo ni måneder i året så varmt er viktig. 😊 Anonymkode: 401d5...a97 Det er beviset på at du pr definisjon er voksen heller stygg og varm, enn stilig og kald. Det er jo heller ikke sååå stilig med blåfrosne folk. Anonymkode: 61252...136
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå