Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Tente hun seriøst på en duk, rett ved en sofa, og gikk ut? Håper det ligger mer bak som ikke kom frem, ellers er jo dama spik spenna gæren. Anonymkode: 743f7...bf4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Skjønner ikke at det er lov engang! Dette burde jo bli stoppet!! Anonymkode: 8137a...8d8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tente hun seriøst på en duk, rett ved en sofa, og gikk ut? Håper det ligger mer bak som ikke kom frem, ellers er jo dama spik spenna gæren. Anonymkode: 743f7...bf4 Hun burde kastes rett ut Anonymkode: eaacf...402
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #4 Skrevet 11. november 2020 Det er et spill, men syns hun gikk langt over streken der altså. Fram til nå har hun virket som en ganske sterk og flink dame, men nå ble det bare vemmelig. Omgjustdont, liksom. Anonymkode: ad78f...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #5 Skrevet 11. november 2020 Hva skjedde? Hvem er ‘hun’ og hva gjorde hun? Anonymkode: 847ee...fa0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #6 Skrevet 11. november 2020 Veldig merkelig synes jeg... Trodde hun skulle kaste duken i ovnen jeg, ikke tenne på den på gulvet og la lyset stå ved siden av. Spent på fortsettelsen her. Anonymkode: 0cc24...bac
Blop Skrevet 11. november 2020 #7 Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hva skjedde? Hvem er ‘hun’ og hva gjorde hun? Anonymkode: 847ee...fa0 Ic. Hun satt et tent stearinlys på gulvet ved siden av sofaen der duken lå. Så tok hun duken og lot en del av den treffe flammen slik at den tok fyr. Og så gikk hun ut av huset. Det er spilleren sin det vel! Eller ikke. Uansvarlig, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #8 Skrevet 11. november 2020 Mistet plutselig all respekt for IC etter det der. Det der var totalt uansvarlig og langt over streken! Ho kunne jo brent ned hele huset. Nei, slik som hun gjorde der gjør man faktisk ikke. På tide det blir seerstemmer i farmen. De som saboterer skulle vært kastet på hode og ræva ut og blitt fratatt muligheten for å vinne. Anonymkode: 7daf6...0ec
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #9 Skrevet 11. november 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mistet plutselig all respekt for IC etter det der. Det der var totalt uansvarlig og langt over streken! Ho kunne jo brent ned hele huset. Nei, slik som hun gjorde der gjør man faktisk ikke. På tide det blir seerstemmer i farmen. De som saboterer skulle vært kastet på hode og ræva ut og blitt fratatt muligheten for å vinne. Anonymkode: 7daf6...0ec Ja! Helt enig Anonymkode: 18347...e7c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #10 Skrevet 11. november 2020 IC mener det aldri var noe risiko 🙄 Anonymkode: 8137a...8d8
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. november 2020 #11 Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: IC mener det aldri var noe risiko 🙄 Anonymkode: 8137a...8d8 Det tror jeg heller ikke det var. Husk hun hadde kamera med seg under hele seansen. Det hun gjorde er uansett helt sjukt og om ikke annet er det er ufattelig at det å vinne (ved å gjøre så mye drit) er viktigere enn signalene man som et voksent menneske som attpåtil er lærer gir. Det er virkelig helt utrolig.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #12 Skrevet 11. november 2020 26 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det tror jeg heller ikke det var. Husk hun hadde kamera med seg under hele seansen. Det hun gjorde er uansett helt sjukt og om ikke annet er det er ufattelig at det å vinne (ved å gjøre så mye drit) er viktigere enn signalene man som et voksent menneske som attpåtil er lærer gir. Det er virkelig helt utrolig. Den tanken slo meg også angående lærerjobben hennes. Jeg er utrolig takknemlig for at barna mine ikke har en lærer med slike holdninger! Jeg har ikke engasjert meg så sterkt i inntrigene på farmen, men i går gikk det langt over streken min kjente jeg. Gikk fra å egentlig ikke bry meg til å bli skikkelig irritert 🙈🙊 Anonymkode: 7daf6...0ec
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. november 2020 #13 Skrevet 11. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den tanken slo meg også angående lærerjobben hennes. Jeg er utrolig takknemlig for at barna mine ikke har en lærer med slike holdninger! Jeg har ikke engasjert meg så sterkt i inntrigene på farmen, men i går gikk det langt over streken min kjente jeg. Gikk fra å egentlig ikke bry meg til å bli skikkelig irritert 🙈🙊 Anonymkode: 7daf6...0ec Jeg håper det første som stod på timeplanen når hun kom tilbake på jobb var brannøvelse. Eller i grunn aller helst at det stod på timeplanen i dag.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #14 Skrevet 11. november 2020 Men i alle dager, er hun syk i hodet?? Anonymkode: c7f29...563
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #15 Skrevet 11. november 2020 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men i alle dager, er hun syk i hodet?? Anonymkode: c7f29...563 Det er vel ganske tydlig at hun er.. Når det er sagt så er jeg veldig glad Daniel ikke får en kniv! Han fortjener den virkelig ikke han er en motbydelig person! Anonymkode: 8137a...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #16 Skrevet 11. november 2020 Jeg tror hun har fått dette i oppdrag fra produksjonen jeg. Er helt sikkert avklart med de i allefall. Tror det blir slukket ganske fort. Skal sannelig se kveldens episode på Sumo straks jeg har spist middagen min. Anonymkode: b147f...258
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #17 Skrevet 11. november 2020 1 time siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg håper det første som stod på timeplanen når hun kom tilbake på jobb var brannøvelse. Eller i grunn aller helst at det stod på timeplanen i dag. Jobber hun som lærer? Har fortstått det som at hun er hestebonde, men har en lærerutdanning og derfor har sagt hun er lærer til de andre og droppet fortelle at hun hadde gård? Anonymkode: 0cc24...bac
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. november 2020 #18 Skrevet 11. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber hun som lærer? Har fortstått det som at hun er hestebonde, men har en lærerutdanning og derfor har sagt hun er lærer til de andre og droppet fortelle at hun hadde gård? Anonymkode: 0cc24...bac https://www.nettavisen.no/livsstil/dette-er-arets-farmen-deltakere/3424001954.html
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #19 Skrevet 11. november 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jobber hun som lærer? Har fortstått det som at hun er hestebonde, men har en lærerutdanning og derfor har sagt hun er lærer til de andre og droppet fortelle at hun hadde gård? Anonymkode: 0cc24...bac Ja det står at hun jobber som lærer. Anonymkode: 8137a...8d8
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #20 Skrevet 11. november 2020 Hun er jo sprut pine gal hele kjerringa! Anonymkode: c46ba...899
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #21 Skrevet 11. november 2020 4 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det tror jeg heller ikke det var. Husk hun hadde kamera med seg under hele seansen. Det hun gjorde er uansett helt sjukt og om ikke annet er det er ufattelig at det å vinne (ved å gjøre så mye drit) er viktigere enn signalene man som et voksent menneske som attpåtil er lærer gir. Det er virkelig helt utrolig. I og med noen filmet, så må det jo ha vært noen inne der. Men uansett er det helt utrolig tankeløst. En sofa kan stå i full fyr i løpet av sekunder. Veldig mange andre steder å tenne på en duk en rett ved det mest brannfarlige du finner i et hus liksom 🤯 Skremmende fort å miste kontroll. Anonymkode: 743f7...bf4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. november 2020 #22 Skrevet 11. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: I og med noen filmet, så må det jo ha vært noen inne der. Men uansett er det helt utrolig tankeløst. En sofa kan stå i full fyr i løpet av sekunder. Veldig mange andre steder å tenne på en duk en rett ved det mest brannfarlige du finner i et hus liksom 🤯 Skremmende fort å miste kontroll. Anonymkode: 743f7...bf4 Budskapet hun gir ved å gjøre slikt er fullstendig forkastelig
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #23 Skrevet 11. november 2020 12 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Budskapet hun gir ved å gjøre slikt er fullstendig forkastelig Ja dette var helt syk oppførsel. Mest sannsynlig ryker hun jo ut denne uka, så hevn står tydeligvis høyt hos dama. Makan! Anonymkode: 743f7...bf4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #24 Skrevet 11. november 2020 Hva var vitsen med dette da? Å sette fyr på ting inne i et hus er vel sjelden smart. Anonymkode: 847ee...fa0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2020 #25 Skrevet 11. november 2020 Dere vet at det er flere kamerafolk og lydfolk og produksjon RETT VED SIDEN av henne?? Anonymkode: 5d6dc...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå