Gå til innhold

Maxwell, Colin og ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Maxwell og Colin skal bli storebrødre. Far er fra Storbritannia men vi bor i norge så vil ha noe som passer i begge land. 

Vi liker Henry, Elliot, Edvard og Vincent. Far liker Scott, men der er jeg litt usikker, synes det er litt "hardt". Det er så mange nydelige guttenavn å velge blandt, men det er disse vi diskuterer nå.

Valget er vårt, men synes det er morsomt å "lufte" forslagene her og se hva slags tilbakemeldinger vi får.

Anonymkode: 6c1c0...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 hours ago, Anonym bruker said:

Maxwell og Colin skal bli storebrødre. Far er fra Storbritannia men vi bor i norge så vil ha noe som passer i begge land. 

Vi liker Henry, Elliot, Edvard og Vincent. Far liker Scott, men der er jeg litt usikker, synes det er litt "hardt". Det er så mange nydelige guttenavn å velge blandt, men det er disse vi diskuterer nå.

Valget er vårt, men synes det er morsomt å "lufte" forslagene her og se hva slags tilbakemeldinger vi får.

Anonymkode: 6c1c0...257

Liker faktisk Henry, Elliot og Vincent godt :)  og Liker Scott og Edward minst.

Forslag :

Adam

Evan

Dean

Sam(uel)

Jack

Synes faktisk bare Sam er fint

Anonymkode: 926f2...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Liker faktisk Henry, Elliot og Vincent godt :)  og Liker Scott og Edward minst.

Forslag :

Adam

Evan

Dean

Sam(uel)

Jack

Synes faktisk bare Sam er fint

Anonymkode: 926f2...212

Elsker navnet Adam, men nevøen min heter det. Takk for forslag, men var dessverre ingen av de som falt helt i smak.

Anonymkode: 6c1c0...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutes ago, Anonym bruker said:

Elsker navnet Adam, men nevøen min heter det. Takk for forslag, men var dessverre ingen av de som falt helt i smak.

Anonymkode: 6c1c0...257

Ja det er fint :)

Hva med Dennis , Felix, Philip, Liam ,Nicolas eller William?

Anonymkode: 926f2...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi skulle ha hatt en til (gutt), ville det ha blitt Arthur. Veldig fine navn på guttene deres. Studerte sammen med en som het Colin - fantastisk kjekk og snill kar. (Hadde blitt Ingeborg hvis det var jente) 😊

Endret av MammantilNurket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei BW

Anonymkode: 954ac...d38

Jeg er en flittig bruker her inne, og har sett deg overalt.Hvis du er så sykelig opptatt av denne brukeren så er det synd på deg. Nå må du la oss andre få diskutere navn uten at du kommer med disse beskyldningene. Jeg er IKKE BW, men hvis du tror det så værsegod, det spiller ingen rolle for meg hva du tror.

Anonymkode: 6c1c0...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville valgt Henry eller Elliot av dine forslag:) De andre er også fine, men Edvard synes jeg på en måte blir så ulike navn på norsk vs. engelsk. Kanskje bare meg!

Scott er ikke noen favoritt hos meg.

Vil ellers foreslå Charlie! :) Eventuelt Emmett? Eler hva med Erik/Eric?

Anonymkode: 29abd...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ville valgt Henry eller Elliot av dine forslag:) De andre er også fine, men Edvard synes jeg på en måte blir så ulike navn på norsk vs. engelsk. Kanskje bare meg!

Scott er ikke noen favoritt hos meg.

Vil ellers foreslå Charlie! :) Eventuelt Emmett? Eler hva med Erik/Eric?

Anonymkode: 29abd...be4

Hihi, Charlie er flott, men hunden vår heter det 🙂 Erik/Eric liker jeg veldig godt, men føler ikke helt at det er navnet for oss. Emmet er jeg ikke så glad i, men i går kveld foreslo mannen min å ta med Wilmer på listen, og jeg likte det ganske godt, men må "smake" på det litt mer. Henry er vel favoritten min akkurat nå av de som er på listen, men jeg er og veldig glad i Elliot. Takk for innspill 🙂

 

Anonymkode: 6c1c0...257

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt Elliot, vurderer det til neste hvis det blir gutt, har en gutt som heter Theodor, det er også fint på engelsk synes jeg 😍.  Henry og Wilmer er fine navn 🙂. Å jeg synes Scott er litt stilig 😉

Anonymkode: c7aa2...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Scott tenkte jeg på etter å ha lest overskriften, før jeg leste hovedinnlegget, så av dine navn er Scott min favoritt 😊

Hva med :
Edwin
Oscar
Jacob
Leo
Luca

Anonymkode: 82f03...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...