Gå til innhold

hva er ditt verste barndomsminne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er når jeg tok mandelene, er nesten det eneste vonde jeg husker . har nok hatt en veldig bra oppvekst :)

hva er deres?

Anonymkode: 65b69...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mobbing.

Anonymkode: 01c47...6ed

Skrevet

Hmm, verste barndomsminne var når pappa "ga opp" meg og broren min for en ny kjæreste. Sykt at det finnes sånne mennesker. Men har ellers hatt en god barndom ❤️ 

Anonymkode: 04915...18e

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Mobbing.

Anonymkode: 01c47...6ed

det må vert grusomt ❤️

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Hmm, verste barndomsminne var når pappa "ga opp" meg og broren min for en ny kjæreste. Sykt at det finnes sånne mennesker. Men har ellers hatt en god barndom ❤️ 

Anonymkode: 04915...18e

sånne fedre er helt tragiske, samme skjedde ei vennine av meg nylig, hun hadde 3 skjønne unger med han,men han ønsket ikke og være pappa mer, han har ny kjæreste som er gravid, så har nok pågått en stund, barna er 14 ,12 og 1,5 år, så de 2 største sliter jo veldig med dette

Skrevet

Når jeg mistet Snoopy figuren min med gassballongen 😅
Så med andre ord, har hatt en veldig bra barndom 🥰

Anonymkode: c3142...80a

Skrevet

Da jeg ble voldtatt av min far, eller fikk prikken hans kjørt ned i halsen gjentatte ganger, så jeg ikke fikk puste og fikk vill panikk. Første gang jeg ble voldtatt var jeg 5 år, første gang jeg fikk den kjørt i halsen var jeg 4 år. 

Anonymkode: 92418...236

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da jeg ble voldtatt av min far, eller fikk prikken hans kjørt ned i halsen gjentatte ganger, så jeg ikke fikk puste og fikk vill panikk. Første gang jeg ble voldtatt var jeg 5 år, første gang jeg fikk den kjørt i halsen var jeg 4 år. 

Nå ble jeg fysisk uvel! Stakkars deg og hvor grusomt dette må ha vært og fremdeles er. Oversender deg en klem ❤️  Og slike mennesker som han fortjener et seig og pinfull død.

Skrevet

Denne tråden åpner for veldig mange tragiske historier. Det er mange av oss som har vokst opp under grov omsorgssvikt, med fysisk-, psykisk og seksuelt misbruk. Mange enkeltepisoder er stygge, men følelsen av å være helt alene og fortapt, uten at noen så den lille jenta som så desperat trengte en armkrok, er nok det som henger mest igjen. 

Anonymkode: edff1...05e

Skrevet

Jeg var rundt 3 år og mamma hadde låst seg inn på badet og åpnet ikke. Jeg hørte at hun gråt og masse andre lyder og jeg fikk mer og mer panikk. Tidsspennet er uklart for meg, men etter en lang stund hvor jeg til slutt la meg ned på gulvet utenfor baderomsdøren og hvisket "mamma, mamma", så jeg plutselig morfar som banket på et vindu i stuen. Jeg klarte å få låst opp terrassedøren (ytterdøren klarte jeg ikke, jeg var for liten) og husker at morfar måtte bryte seg inn på badet. Jeg husker at jeg var veldig, veldig redd. Hva som skjedde etterpå husker jeg ikke, men alt må ha løst seg til slutt, for mamma lever i beste velgående. Jeg vet fortsatt ikke hva som egentlig skjedde, ingen vil snakke om det.

Anonymkode: 56f5b...d1e

Skrevet

Pappa som tok kvelertak på meg og løftet meg opp etter veggen. Trodde jeg skulle dø hver gang. Mamma som truet med å dra fra meg og pappa. Jeg trodde da han ville drepe meg.

Jeg har i dag ptsd.

Anonymkode: 426b7...2f1

Skrevet

Voldtekter og seksuelt misbruk fra flere personer fra jeg var 8 til ca 15 år.

Anonymkode: 654e0...262

Skrevet

Da moren min sa hun dro for å ta livet sitt mens jeg satt igjen hjemme med mine yngre søsken. Var en lang ettermiddag og kveld hvor jeg prøvde å sjonglere middag, lekser og legging og være blid samtidig som kaoset raste på innsiden. Da var jeg rundt 11-12 tror jeg. Hun ble lagt inn på psykiatrisk noen måneder senere. 

Anonymkode: 06a6b...13d

Skrevet

Mobbing fra jeg begynte på skolen til jeg gikk it av ungdomsskolen.

Da 13 stk kom på døren for å skulle banke meg opp

Da jeg ble voldtatt på ungdomsskolen av en mann som var gammel nok til å være faren min

Anonymkode: 8db10...da3

Skrevet

Skilsmissen til foreldrene mine, grov mobbing fra jeg var 7-16 år, seksuelt misbruk fra jeg var 5-12 år

Anonymkode: 6a28b...362

Skrevet
2 hours ago, Anonym bruker said:

helt grusomt :,(

Skrevet

her var det mange tragiske skjebner, så vondt og lese om.

Jeg er dypt takknemlig for jeg har hatt det så bra, og jeg håper at hvis dette skjer idag så blir det meldt inn til bv

Skrevet

Da pappa klappa til mamma. Han flyttet ut ikke så lenge etter. 

Fikk et mye roligere hjem etter at han flyttet.

Jeg har et helt greit forhold til han nå da. 

Anonymkode: 5a1c1...44c

Skrevet

Seksuelt misbruk fra et nært familiemedlem noen ganger. En eldre gutt forsøkte å ta livet av meg 2 ganger midt i skoletida. Utover det en grei oppvekst.

Anonymkode: bf475...ba2

Skrevet

Hvorfor vil du starte en så grusom tråd, BW?

Anonymkode: 271aa...11f

Skrevet

Alle de gangene jeg ikke ble hørt av mamma. Eks: kan vi leke sammen ute? "Nei, lek alene". Bil du se hvor flink jeg er til å sykle? "Ikke nå venner, jeg kan ikke. Kan jeg gå på ballett? "Nei dessverre". Kan jeg overnatte hos venninnen min? "Nei du må bli hjemme" kan jeg hoppe på denne luft-trampolinen? "Nei, vi skal andre vei". 

Samt alle de gangene jeg ble slått, sparket, mobbet og kritisert av storebror.

Anonymkode: ee948...a37

Skrevet

Det som ikke var bra med min barndom er ikke sånn som de grusomme tingene dere skriver. Det kan heller ikke isoleres til én episode, det er opplevelsen av å ikke være ønsket eller god nok for noen. Slått ble jeg bare én gang, men det var en del psykisk mishandling.

Anonymkode: 2a139...32b

Skrevet

Det verste var da den ene foreldrene min døde. Eltter det var det ganske ille å blir truet med å bli drept, revet av håret, psykisk terror av den som jeg ble igjen med. 

Anonymkode: dab81...c76

Skrevet

Uff mye leit her.

at barn får nei av mor eller far, er da virkelig ikke dårlig

Skrevet

De gangene mamma slo meg. Hun var psykisk syk og er heldigvis død nå 

Anonymkode: 044f6...2c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...