Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #1 Skrevet 10. november 2020 Kjenner du til de? Jeg har gått ned endel i vekt, og kan nå endelig kjøpe "ordentlige" klær. Synes buksene fra Floyd ser fine ut. Jeg bruker str 38 i bukser fra Kappahl. Ser at Floyd bruker str som 24 - 25 - 26 -27 osv Vet dere hva det tilsvarer i str 38? Anonymkode: 49526...940
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #2 Skrevet 10. november 2020 Jeg kan ikke bruke Floyd sine bukser, fasongen er helt feil på meg og de glir ned hele tiden. Men ville bare informere deg om at KappAhl sine bukser er veldig store i størrelsen, hos meg skiller det 2-4 størrelser på buksene fra KappAhl og buksene på Lindex f.eks. Bare så du er klar over det. Anonymkode: 7a5a8...434
LeTwinsA Skrevet 10. november 2020 #3 Skrevet 10. november 2020 (HI : Håper du kan se bort fra første svar fra anonym spybruker over her) Wow så utrolig flink du har vært og utrolig deilig å kunne shoppe nye klær! Floyd bruker tommer i sine str, så du kan finne en tabell på nett hvor du finner din str utfra hvor mange cm du er rundt livet. om du går inn på floyd.no og velger den buksen du vil ha, kan du velge str guide og se hvor mange cm er hvor mange tommer.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #4 Skrevet 10. november 2020 Det blir litt vanskelig å si hva den og den størrelsen tilsvarer, for sånn størrelser de har på KappAhl og andre steder varierer veldig. Og ikke for å være frekk, men hun med det første svaret har rett. KappAhl er store i størrelsen, så jeg tror det blir litt feil å bruke som referanse. Finn et målbånd og mål deg rundt livet og hoftene før du går i butikken, for å se hvor mange tommer du er. Da har du et utgangspunkt for hvilken størrelse du bør prøve først. Så justerer du heller litt opp eller ned hvis buksene ikke passer. Det er litt forskjell på hvilken størrelse du trenger, avhengig av høyde i livet osv. Anonymkode: 6070c...744
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #5 Skrevet 10. november 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det blir litt vanskelig å si hva den og den størrelsen tilsvarer, for sånn størrelser de har på KappAhl og andre steder varierer veldig. Og ikke for å være frekk, men hun med det første svaret har rett. KappAhl er store i størrelsen, så jeg tror det blir litt feil å bruke som referanse. Finn et målbånd og mål deg rundt livet og hoftene før du går i butikken, for å se hvor mange tommer du er. Da har du et utgangspunkt for hvilken størrelse du bør prøve først. Så justerer du heller litt opp eller ned hvis buksene ikke passer. Det er litt forskjell på hvilken størrelse du trenger, avhengig av høyde i livet osv. Anonymkode: 6070c...744 Takk for svar 😊 Anonymkode: 49526...940
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #6 Skrevet 10. november 2020 1 time siden, LeTwinsA skrev: (HI : Håper du kan se bort fra første svar fra anonym spybruker over her) Wow så utrolig flink du har vært og utrolig deilig å kunne shoppe nye klær! Floyd bruker tommer i sine str, så du kan finne en tabell på nett hvor du finner din str utfra hvor mange cm du er rundt livet. om du går inn på floyd.no og velger den buksen du vil ha, kan du velge str guide og se hvor mange cm er hvor mange tommer. Takk for svar 😊 Anonymkode: 49526...940
Anonym bruker Skrevet 10. november 2020 #7 Skrevet 10. november 2020 Ville nok heller gått ut i fra strl. du bruker fra f.eks. HM akkurat for Floydbukser. Jeg bruker alt fra 32 (KappAhl, jeansene går bare fra 34, de er for store) til 40 (små italienske klær) så det er litt håpløst. Hos HM bruker jeg 36 for det meste, som nok er min «riktige» størrelse. Floydbuksa jeg har (den i fake skinn med høyt liv) er 26/33 (alt for lang i beina, er 166). Skulle ønske de opererte med ulike beinlengder. Anonymkode: bc326...67a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå