Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes denne var veldig fin. Kunne tenkt meg, men er lav og lubben. C97D354F-8C41-4C95-8B97-A1E05CAEEFEF.thumb.png.d676639e99eaed5ccb3d9f60ac7aefc0.png Kanskje den blir best på en høy slank? 

Anonymkode: 296c2...cf2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor høy er du?

Kjolen er nydelig, den😊 

Anonymkode: 88375...4ed

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor høy er du?

Kjolen er nydelig, den😊 

Anonymkode: 88375...4ed

Er ikke mer enn 157. 

Skrevet

Kjedelig

Anonymkode: 50a08...a35

Skrevet

Floyd har kjempefine kjoler. 😁 Jeg har lagt på meg endel pga medisiner og kriser, stor mage, kjolene på Floyd er veldig flatterende synes jeg. 😊 Den på bildet ser litt for formsydd ut spør du meg. 

Anonymkode: d3169...3a8

Skrevet

Veldig veldig kjedelig. Passer derimot for dem som ikke vil bli lagt merke til.

Du må aldri finne på å bruke denne om du er slank og/eller har pene former. Da vil de forsvinne i denne.

Har forøvrig sett Erna bruke kjoler i denne stilen når hun skal pynte seg. Det sier alt😅

Anonymkode: 54226...642

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes denne var veldig fin. Kunne tenkt meg, men er lav og lubben. C97D354F-8C41-4C95-8B97-A1E05CAEEFEF.thumb.png.d676639e99eaed5ccb3d9f60ac7aefc0.png Kanskje den blir best på en høy slank? 

Den var fin på hun, men jeg kunne ikke gått med den, med gigapupper og rumpe brei som en låvedør, blir det en del begrensninger... 

Anonymkode: b613b...556

Skrevet

Selvsagt kan du bruke den! Prøv den så ser du fort om den passer til deg eller ei. Regner med det er fra en nettbutikk, de fleste nettbutikker er greie på retur av varer om den skulle bli feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...