Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Hvis dere er invitert på noe med f.eks jobben og det er alkohol, drikker dere da alltid alkohol? Jeg trenger ikke alkohol og kjører gjerne. Kjæresten min er motsatt, han må ha alkohol da. Han kjører aldri. Jeg mener også at en fint kan være uten alkohol på julaften, han mener at det er en viktig del av julaften. Han trenger ikke drikke så mye, men jeg merker han endrer seg litt. Snakker litt mer og litt høyere. Ikke at det gjør meg så mye, men skjønner ikke helt denne hangen til alkohol i alle sammenhenger. Jeg er ikke avholds, men kan godt stå over iten problem. Anonymkode: aa01a...d74
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 På jobbfester, ja , på julaften nei aldri, synes brus smaker bedre 🙈 Anonymkode: 3d844...96e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 På jobbfester, sosiale tilstelninger med venner koser jeg meg med alkohol, ja. Julaften trenger jeg ikke alkohol,nei. Er ikke oppvokst med alkohol på julaften heller. Anonymkode: 7890c...f5d
Hengebukksvinet Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Jeg pleier å drikke alkohol hvis jeg er på noe med jobben ja. Det er snakk om maks to ganger i året. Ser ingen grunn til å nekte meg selv det. Det er ikke sånn at jeg er ute og flyr hver helg, så det gjør jeg med god samvittighet. På julaften har jeg ikke pleid å ha alkohol, men har jeg lyst på ei øl eller to, så drikker jeg det😊
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 Sjelden jeg ikke drikker når det er sosiale tilstelninger. Kjører så og si aldri på julebord og tar gjerne en akevitt til julematen. Tar gjerne et glass vin eller 2 i helgene også. Drikker ikke så mye, men liker å kose meg 😊 Anonymkode: ed00a...85a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis dere er invitert på noe med f.eks jobben og det er alkohol, drikker dere da alltid alkohol? Jeg trenger ikke alkohol og kjører gjerne. Kjæresten min er motsatt, han må ha alkohol da. Han kjører aldri. Jeg mener også at en fint kan være uten alkohol på julaften, han mener at det er en viktig del av julaften. Han trenger ikke drikke så mye, men jeg merker han endrer seg litt. Snakker litt mer og litt høyere. Ikke at det gjør meg så mye, men skjønner ikke helt denne hangen til alkohol i alle sammenhenger. Jeg er ikke avholds, men kan godt stå over iten problem. Anonymkode: aa01a...d74 Er som han. Anonymkode: 32824...70b
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis dere er invitert på noe med f.eks jobben og det er alkohol, drikker dere da alltid alkohol? Jeg trenger ikke alkohol og kjører gjerne. Kjæresten min er motsatt, han må ha alkohol da. Han kjører aldri. Jeg mener også at en fint kan være uten alkohol på julaften, han mener at det er en viktig del av julaften. Han trenger ikke drikke så mye, men jeg merker han endrer seg litt. Snakker litt mer og litt høyere. Ikke at det gjør meg så mye, men skjønner ikke helt denne hangen til alkohol i alle sammenhenger. Jeg er ikke avholds, men kan godt stå over iten problem. Anonymkode: aa01a...d74 Nei, både jeg og samboer er avholds. Ingen av oss drikker på noen tilstelninger. Har før vært sammen med en mann som alkohol var svært viktig for, det var egentlig veldig tungvint og ikke så koselig. Anonymkode: c4ef4...d20
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 På jobbsammenheng drikker jeg av og til, men som regel ikke. Bor på bygda og taxi er svindyrt. Hadde det vært lettere å komme seg hjem, hadde jeg nok oftere tatt med et glass vin eller tre. På julaften drikker jeg som regel et glass vin og kanskje en halv juleøl til maten. Brus til maten blir ikke helt det samme. Er ikke avhengig av å drikke alkohol, men gjør det som regel. Anonymkode: 9e21a...9db
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 Jeg drikker aldri alkohol, så i praksis er jeg vel avholds. Anonymkode: 10d78...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå