Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #1 Skrevet 9. november 2020 Ex-samboeren til kjæresten min har laget et geofilter som dekker leiligheten jeg nå bor i. Er det noen måte jeg kan få det fjernet på? Det er ikke veldig viktig, men jeg ønsker ikke at barna mine skal finne det. Anonymkode: e97dd...5c4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Nei, ikke med mindre det er støtende. Anonymkode: 445bc...902
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Ok. Men hvordan funker det? Har hun betalt for dette til evig tid? Anonymkode: e97dd...5c4
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 Spørs hva slags filter det er. Noen kan du få gratis, hvis de viser navnet på et område osv. Andre kan du betale for i en viss periode. Ta kontakt med Snapchat og spør da. Kanskje de kan være behjelpelige. Anonymkode: 445bc...902
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ex-samboeren til kjæresten min har laget et geofilter som dekker leiligheten jeg nå bor i. Er det noen måte jeg kan få det fjernet på? Det er ikke veldig viktig, men jeg ønsker ikke at barna mine skal finne det. Anonymkode: e97dd...5c4 Hæ? Hva er det? Anonymkode: 531b5...ad5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå