Gå til innhold

Hudpleier vokset av hud ved forming av bryn. Klage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok farge og form av bryn i et studio på lørdag. Da rev hun også ved bruk av voks av hud to steder på størrelse med en femmer og en ert. Er dette noe jeg kan klage på? Eller er det en risiko jeg burde visst at jeg tok? Første gang jeg har gjort det. 

Anonymkode: 8ba9b...6d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du ansiktskrem eller øyekrem med retinol (a vitamin) i? Da skjer det samme med meg men det kan ikke hudpleieren noe for. Jeg gir nå alltid beskjed om at jeg ikke skal vokse men nappe når jeg bruker litt sterkere anti-age kremer. 

Skrevet

Jeg hadde klaget. Jeg har vokset bryn i mange år og det er ikke vanlig. En gang så fikk jeg et par småsår, men da bare sa jeg fra neste gang. Men så stort som en femkroning hadde jeg gitt beskjed om. Det høres vondt ut da!

Anonymkode: 3b2dc...685

Skrevet
2 timer siden, Gemini77/ skrev:

Bruker du ansiktskrem eller øyekrem med retinol (a vitamin) i? Da skjer det samme med meg men det kan ikke hudpleieren noe for. Jeg gir nå alltid beskjed om at jeg ikke skal vokse men nappe når jeg bruker litt sterkere anti-age kremer. 

Tusen takk for svar! Så mye man burde vite, men ikke vet. Skal sjekke kremen når jeg kommer hjem. Synes egentlig hudpleieren kunne ha spurt meg om slikt siden det er deres fagfelt og ikke mitt. Men da er jeg en lærdom rikere. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde klaget. Jeg har vokset bryn i mange år og det er ikke vanlig. En gang så fikk jeg et par småsår, men da bare sa jeg fra neste gang. Men så stort som en femkroning hadde jeg gitt beskjed om. Det høres vondt ut da!

Anonymkode: 3b2dc...685

Tusen takk for svar! Får se om jeg kvinner meg opp til å klage, hvis ikke sier jeg bare i fra hvis jeg gjør det igjen. Har svidd litt i helgen, ja. Og ser jo en smule rart ut med en stor rødbrun flekk noen cm over nesa. Hadde forresten ikke hår der engang så vet ikke hvorfor hun tok voks der. 

Skrevet

Oi ja det hadde jeg jaggu klaget på.... 

Skrevet

Jeg hadde dokumentert det med et bilde og sendt en mail. Det høres ikke greit ut, og sånn skal det ikke være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...