Gå til innhold

Kan noen hjelpe ang spill? Til 6 åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en snart 6 åring som liker å spille litt med fetteren sin, som har playstation. 

Han ønsker seg playstation til bursdagen, men han er ikke såååå ivrig på spill. Synes det er kult å spille spill med motorsykler, biler, fotball. Men er mest ute og sykler og sparker fotball selv. 

Hva kjøper man da? Hvor gammel modell kan man kjøpe uten at det er drittdårlig? Kjøper man spill som før lenger, fysisk i butikk?

Har ikke peiling på noe, så trenger tips. 

Anonymkode: ac8ac...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt PlayStation 4. 

Anonymkode: 37378...b68

Skrevet

Og hva må jeg forvente å betale? Vet ikke hva sånt kostet, hva er vanlig pris? 

Siden han ikke er så alt for ivrig tenker jeg kjøpe brukt, men det billigste er jo som regel ikke det beste. 

Skrevet

Usikker på hva du må betale, men jeg ville enten kjøpt en eldre PlayStation brukt eller Nintendo Switch. 

Vi har PlayStation 4, og guttene på 6 og 7 har vært veldig interessert i noen få spill (Cars og et til). Men det er i hovedsak for eldre barn tenker jeg. Spillene er mer alvorlige og voksne på en måte. Mye eksplosjoner og «matcho stemning». Men Nintendo Switch er er en kjempehit her hjemme. Spillene er mer lekne, uskyldige og barnlige. Stemningen er en annen. Koselig for voksne å være med på også. Anbefales.

Anonymkode: 3d75a...a62

Skrevet

Tusen takk for svar :) høres likt ut som her, han er ikke sååå interessert, et par favorittspill som er kule. 

Switch, er det kun håndholdt, eller kan man bruke den som tv-spill på tv'en?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...