Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Hvilken mobil/gpsklokke har deres barn? Hva var ca pris for klokken og hva betaler dere for abonnement? Jeg prøver å sjekke litt, men synes det er vanskelig, spesielt å finne ut hvilke abonnement som er nødvendig. Anonymkode: db8df...6db
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #2 Skrevet 9. november 2020 Apple Watch er den beste og sikreste Anonymkode: 83eb5...591
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #3 Skrevet 9. november 2020 Xplora. 109/mnd i abo, husker ikke H a selve klokka kostet, rundt tusingen tror jeg. Den er enkel for barnet å håndtere og har den funksjonaliteten vi behøver. Anonymkode: 60e52...fbb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #4 Skrevet 9. november 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Xplora. 109/mnd i abo, husker ikke H a selve klokka kostet, rundt tusingen tror jeg. Den er enkel for barnet å håndtere og har den funksjonaliteten vi behøver. Anonymkode: 60e52...fbb Nye x-plora koster 1999 og fra hundre i mnd i abo. Har en gator 2 her. Litt eldre. Betalte 400 på finn. Eget abo. Bruker appen "Tail it" for GPS. Anonymkode: d59d4...565
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Xplora. 109/mnd i abo, husker ikke H a selve klokka kostet, rundt tusingen tror jeg. Den er enkel for barnet å håndtere og har den funksjonaliteten vi behøver. Anonymkode: 60e52...fbb Takk for svar! Er den jeg har sett mest på, men synes det er litt dyrt med ca 2000 for klokken og over 100 kr pr mnd i abo... Tenkte derfor å sjekke litt hva annet som finnes. Kjekt å høre st dere er fornøyde 😊 Anonymkode: db8df...6db
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nye x-plora koster 1999 og fra hundre i mnd i abo. Har en gator 2 her. Litt eldre. Betalte 400 på finn. Eget abo. Bruker appen "Tail it" for GPS. Anonymkode: d59d4...565 Takk for svar! Er denne enkel å bruke for barnet? Vet du hva dere betaler pr. mnd. i abo? Anonymkode: db8df...6db
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar! Er denne enkel å bruke for barnet? Vet du hva dere betaler pr. mnd. i abo? Anonymkode: db8df...6db Veldig enkel. Begge barna her har hatt den. Har billig abo knyttet til mitt eget. Med familierabatt er det vel ca en hundrelapp. Anonymkode: d59d4...565
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 Altså, er det ikke litt galskap å bruke 1000-2000 kr pluss 100 kr mnd for ei slik klokke?? Man får jo en grei brukt mobil for det, og det finnes abonnement som koster 0 kr mnd. Da har de alt de trenger også, ikke bare sporing og oppringning. De får uansett ikke lov å ha de på på skolen, så mobilen ligger like fint i sekken. Da kan man sende mld også. Anonymkode: d14cf...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå