Gå til innhold

Mobilklokke/gpsklokke til barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mobil/gpsklokke har deres barn? Hva var ca pris for klokken og hva betaler dere for abonnement? Jeg prøver å sjekke litt, men synes det er vanskelig, spesielt å finne ut hvilke abonnement som er nødvendig.

Anonymkode: db8df...6db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Apple Watch er den beste og sikreste

Anonymkode: 83eb5...591

Skrevet

Xplora. 109/mnd i abo, husker ikke H a selve klokka kostet, rundt tusingen tror jeg. Den er enkel for barnet å håndtere og har den funksjonaliteten vi behøver. 

Anonymkode: 60e52...fbb

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Xplora. 109/mnd i abo, husker ikke H a selve klokka kostet, rundt tusingen tror jeg. Den er enkel for barnet å håndtere og har den funksjonaliteten vi behøver. 

Anonymkode: 60e52...fbb

Nye x-plora koster 1999 og fra hundre i mnd i abo. Har en gator 2 her. Litt eldre. Betalte 400 på finn. Eget abo. Bruker appen "Tail it" for GPS. 

Anonymkode: d59d4...565

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Xplora. 109/mnd i abo, husker ikke H a selve klokka kostet, rundt tusingen tror jeg. Den er enkel for barnet å håndtere og har den funksjonaliteten vi behøver. 

Anonymkode: 60e52...fbb

Takk for svar! Er den jeg har sett mest på, men synes det er litt dyrt med ca 2000 for klokken og over 100 kr pr mnd i abo... Tenkte derfor å sjekke litt hva annet som finnes. Kjekt å høre st dere er fornøyde 😊 

Anonymkode: db8df...6db

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nye x-plora koster 1999 og fra hundre i mnd i abo. Har en gator 2 her. Litt eldre. Betalte 400 på finn. Eget abo. Bruker appen "Tail it" for GPS. 

Anonymkode: d59d4...565

Takk for svar! Er denne enkel å bruke for barnet? Vet du hva dere betaler pr. mnd. i abo?

Anonymkode: db8df...6db

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar! Er denne enkel å bruke for barnet? Vet du hva dere betaler pr. mnd. i abo?

Anonymkode: db8df...6db

Veldig enkel. Begge barna her har hatt den. Har billig abo knyttet til mitt eget. Med familierabatt er det vel ca en hundrelapp. 

Anonymkode: d59d4...565

Skrevet

Altså, er det ikke litt galskap å bruke 1000-2000 kr pluss 100 kr mnd for ei slik klokke?? Man får jo en grei brukt mobil for det, og det finnes abonnement som koster 0 kr mnd. Da har de alt de trenger også, ikke bare sporing og oppringning. De får uansett ikke lov å ha de på på skolen, så mobilen ligger like fint i sekken. Da kan man sende mld også.

Anonymkode: d14cf...249

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...