Gå til innhold

Hva gir dere mannen til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen her i huset er umulig å glede, så jeg trenger tips 😄

Anonymkode: 5c144...510

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen menn som får gaver? 😁

Skrevet

Tipper klær. Han er elendig på å kjøpe klær, og han trenger det. Pluss at da sparer vi penger på å kjøpe no ræl han ikke trenger likevel. Tre fluer i en smekk. 

Anonymkode: b3856...e4c

Skrevet

I år gir vi hverandre ny mobiltelefon. Vi er pussig synkronisert der, bytter nesten alltid med bare få mnd mellomrom og får etter en tid samme utfordringene. Nå er de vi har 4 år gamle og begge sine streiker litt, så da synes vi at det var en god idé. Kanskje ikke så spennende, men noe vi trenger. 

Anonymkode: d07a7...eb9

Skrevet

Følger ... jeg brukte akkurat opp julegave-idéen min til farsdag. 
Under normale forhold kjøper jeg alltid teater/operabilletter, men dette utgår i år.

Skrevet

Han kommer til å få noen trådløse hodetelefoner, de han har begynner å synge på siste verset

Skrevet

Blow job.

Anonymkode: e1fef...54e

Skrevet

Pondusboka er viktig. Så blir det en tyngre bok han kan kose seg med i mange dager og en stekepanne vi trenger. Ofte får han klær, men det tror jeg ikke han trenger i år. Vi får se.

Anonymkode: 5c73f...87e

Skrevet

Da får han lov til å gjøre hva han vil med meg sexuelt. 

Anonymkode: 7f81d...4da

Skrevet

Brukar å kjøpe kle, og han brukar å bli glad! 

Anonymkode: 855fe...475

Skrevet

Kjøper klær på sportsbutikk. Ullgenser, gode skivotter, ullhals, ullsokker etc. Men kanskje på tide å fornye seg litt. Han har gått ned 10-15 kg det siste året, så kanskje ny turbukse (som er altfor stor). 

Skrevet

Kjæresten min får krimo bålpanne med vedhylle til jul. Skulle egentlig kjøpe dashbordkamera, og det har jeg forøvrig gjort, men han får det til bursdagen sin i slutten av måneden. 

Så det er mine tips. Aner ikke hvilken prisklasse du vil legge deg på. Bålpanna er rundt tusenlappen og kameraet fikk jeg tak i til nedsatt pris, 1300 kr. Mangler parkeringsvakt på det, kunne selvsagt vært smart å hatt, men de er for dyre for meg. 

Anonymkode: d08c4...8aa

Skrevet

Han får roman, hageting, vin og sjokolade med whiskykrem.

Anonymkode: b06c0...5ae

Skrevet

Han hadde farsdag igår,bursdag om en mnd og jul 14 dager etter det.... 

Igår fikk han genser av barna. Til bursdagen får han pondusboka. Og til jul vet jeg ikke ennå.... spørs om det blir boka til Bård tufte Johansen og Atle Antonsen.

Anonymkode: 68514...7e3

Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Umulig å glede? Hva mener du med det? Er han utakknemlig for det du kjøper, så hadde ikke jeg giddet å kjøpe gave til ham. 

Anonymkode: 19fc1...791

Skrevet

Sovepose til vinter og klær

Anonymkode: 9eaff...3a3

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde ikke kjøpt gave til en som er umulig å glede...

Anonymkode: cd11f...6d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...