Gå til innhold

Tesla model 3.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den? 

Vi skal bytte ut hybriden med en ren elbil. Testet Kona, Id og tesla. Har vært litt motstander av Tesla (kan ikke gi noen annen grunn enn at jeg misliker en del teslaeiere 😂) Etter en prøvetur må jeg spise det litt i meg. Ligger mye bedre på veien, spesielt når man må dra på litt. Firehjulstrekk og lengre rekkevidde. Id var en skikkelig nedtur, interiøret virket billig og plastaktig. Helt ulogisk meny. Ble jo da en veldig overgang å sette seg inn i Teslaen, som var veldig ren og ryddig innvendig. Kona likte jeg veldig godt, men den vinglet/ristet når vi skulle dra på ut på hovedveien og filassistenten ble egentlig bare forvirrende. 

Så blir jeg litt overrasket når så lite skiller i prisen.  

Anonymkode: 1868c...a0c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vi har model 3. Har hatt den siden februar 2019. Veldig fornøyd.

Anonymkode: 7cdb3...bab

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja vi har model 3. Har hatt den siden februar 2019. Veldig fornøyd.

Så bra. Noe du har oppdaget med den som man ikke merker ved kun prøvekjøring? Må si det var helt sykt å dra på, kjennes ut som man sitter i en karusell jo 🤪

Anonymkode: 1868c...a0c

Skrevet

Den er mannen sin, han er supernøye og har kjørt mange ulike merket. Dette er utvilsom den beste bilen han har hatt☺️

Skrevet

Har ikke 3'ern men har kjørt Tesla i mange år nå. Både S og X, og grunnprinsipper er jo likt på 3'ern.

Fantastisk bil, utrolig god og stabil å kjøre, kommer godt frem på vinterføre og  ladenettverket er en klasse for seg selv.

Anonymkode: 082f1...851

Skrevet

Jeg var mistroisk også til tesla, men den lå i samme prisklasse som bla Kona - Så vi prøvde 3-4 forskjellige, inkl tesla 3 Dette var min første elbil. 

Endte på Tesla 3 for 2år siden, rett og slett fordi den hadde 4hjuls trekk og rekkevidden ingen andre hadde. Jeg pendler totalt 2,5t daglig og må si meg veldig fornøyd. Mannen er mer "in" i de tekniske aspektene av den, mens jeg er mer opptatt av kjøreferdighet, service og at Spotify virker ☺️ Men ja, aldri opplevd nor problemer med den, unntatt en gang når nettverket fallt ut og en gang hvor bakluken sluttet å virke på appen og kun ville åpnes manuelt. Opplevde veldig god og rask service begge gangene. Bakluken kom de hjem til min adresse og fikset. Jeg bare bestilte time via appen. Nettverksfeilen fikk jeg time for samme uke, lånebil gratis over helgen (selv om det bare tok 4t å fikse). Og ellers hyggelige, løsningsorienterte og raske folk å forholde seg til på service linjen. 

Skal så klart se på markedet når det er på tide å skaffe ny bil, men i utgangspunktet ser jeg ikke store grunner til ikke velge tesla igjen. 

Skrevet

Jeg har X og ikke en 3’er, men synes alt annet er bakstreversk etter å ha kjørt Tesla. Neste bil vi skal bytte blir nok en 3’er.

Anonymkode: ec7b8...cb4

Skrevet

Vi har modell 3 og er veldig fornøyde. Ingenting å utsette egentlig. Kunne godt vært bedre lydisolert kupé, men det er vel egentlig bare de beste tyske bilene som får det til...

Anonymkode: e20db...323

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...