Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #1 Skrevet 8. november 2020 Jeg har en venn på Facebook som liker og kommenterer absolutt ALT jeg legger ut. Jeg kan ikke fjerne henne som venn. Er det mulig å reservere seg på noe vis, slik at hun ikke ser det jeg legger ut? Anonymkode: 9338a...e24
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #2 Skrevet 8. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har en venn på Facebook som liker og kommenterer absolutt ALT jeg legger ut. Jeg kan ikke fjerne henne som venn. Er det mulig å reservere seg på noe vis, slik at hun ikke ser det jeg legger ut? Anonymkode: 9338a...e24 Ja. Publiser for venner, unntatt xxx Gå på personvern innstillinger Anonymkode: 8a7a5...c88
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #3 Skrevet 8. november 2020 "Venner utenom" Anonymkode: 4a110...ed2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #4 Skrevet 8. november 2020 Tusen takk for svar. Jeg føler meg så fæl, men jeg blir seriøst gal av dette mennesket. Hun legger til alt og alle helt ukritisk på sosiale medier, og kommenterer, liker etc. Hun svarer på innlegg i «my story» på Snapchat. Skal alltid ha et ord inn. Mistenker at hun sitter på telefonen sin hele tiden. Anonymkode: 9338a...e24
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #5 Skrevet 9. november 2020 🙄wow koselig du. Anonymkode: fb308...579
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #6 Skrevet 9. november 2020 Men jøss. Gjør det noe da? Jeg hadde tenkt at det var hyggelig. Anonymkode: 22e66...8de
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #7 Skrevet 9. november 2020 Hadde en sånn på FB. Kommentarer er jo greit men hun manglet litt antenner så ble ofte flau av kommentarene og fikk spørsmål om hun hadde en diagnose av nære venner. Jeg måtte bare fase henne ut av livet mitt. Anonymkode: 11a6d...61a
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #8 Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde en sånn på FB. Kommentarer er jo greit men hun manglet litt antenner så ble ofte flau av kommentarene og fikk spørsmål om hun hadde en diagnose av nære venner. Jeg måtte bare fase henne ut av livet mitt. Anonymkode: 11a6d...61a Litt samme problematikk her. Har dessverre ikke mulighet til å fase henne ut. Dreier seg om kollega, som har utnevnt meg til bestevenninne. Synes synd på henne og prøver så godt jeg kan å ta vare på henne, men det blir veldig intenst. Anonymkode: 9338a...e24
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #9 Skrevet 9. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde en sånn på FB. Kommentarer er jo greit men hun manglet litt antenner så ble ofte flau av kommentarene og fikk spørsmål om hun hadde en diagnose av nære venner. Jeg måtte bare fase henne ut av livet mitt. Anonymkode: 11a6d...61a "Jeg vet ikke om hun har noen diagnose, men hun er litt spesiell, og trenger at noen er snille med henne og ser henne. Jeg velger å være den personen, hun har mange gode kvaliteter også" Hvorfor er man så opptatt av hva andre tror, tenker og spør om, man trenger da ikke fase ut et menneske bare fordi folk spør om hun har en diagnose. I min verden er det enda større grunn til å være hyggelig, men på en måte som gjør at de ikke spiser deg helt opp da selvfølgelig. At de svarer på facebook er et lite problem, hadde hun kommet på døren din hver dag hadde jeg skjønt det. Anonymkode: 49785...02d
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #10 Skrevet 9. november 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: "Jeg vet ikke om hun har noen diagnose, men hun er litt spesiell, og trenger at noen er snille med henne og ser henne. Jeg velger å være den personen, hun har mange gode kvaliteter også" Hvorfor er man så opptatt av hva andre tror, tenker og spør om, man trenger da ikke fase ut et menneske bare fordi folk spør om hun har en diagnose. I min verden er det enda større grunn til å være hyggelig, men på en måte som gjør at de ikke spiser deg helt opp da selvfølgelig. At de svarer på facebook er et lite problem, hadde hun kommet på døren din hver dag hadde jeg skjønt det. Anonymkode: 49785...02d Hun har faktisk kommet (uanmeldt) på døren. Prøver etter beste evne å skjerme meg selv. Det er vanskelig og hun tapper meg for energi. Hun er invaderende. Ja, hun er mye alene, litt rar, mangler litt antenner og jeg vil gjerne være den som er snill, men dette er en relasjon som er fullstendig asymmetrisk. Hun tar for mye plass og det går på bekostning av andre i livet mitt. Derfor vil jeg gjerne at hun ikke skal få så mye innsyn i det jeg driver med i sosiale medier. hi Anonymkode: 9338a...e24
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #11 Skrevet 9. november 2020 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun har faktisk kommet (uanmeldt) på døren. Prøver etter beste evne å skjerme meg selv. Det er vanskelig og hun tapper meg for energi. Hun er invaderende. Ja, hun er mye alene, litt rar, mangler litt antenner og jeg vil gjerne være den som er snill, men dette er en relasjon som er fullstendig asymmetrisk. Hun tar for mye plass og det går på bekostning av andre i livet mitt. Derfor vil jeg gjerne at hun ikke skal få så mye innsyn i det jeg driver med i sosiale medier. hi Anonymkode: 9338a...e24 Jøss, er du så aktiv på sosiale medier at dette er ett problem? Hva med å heller være sosial utenom Facebook og andre medier? Anonymkode: 4459e...b84
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #12 Skrevet 9. november 2020 Jeg skulle ønske noen kom uanmeldt på min dør av og til.. Anonymkode: edc01...1fb
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #13 Skrevet 9. november 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss, er du så aktiv på sosiale medier at dette er ett problem? Hva med å heller være sosial utenom Facebook og andre medier? Anonymkode: 4459e...b84 Du misforstår. Jeg er ikke «så aktiv på sosiale medier», men det er hun. Hun tar så mye plass at det går utover samvær med mine faktiske venner og venninner, samt med kolleger. Anonymkode: 9338a...e24
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #14 Skrevet 9. november 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle ønske noen kom uanmeldt på min dør av og til.. Anonymkode: edc01...1fb Sender deg en klem🧡 Anonymkode: fb308...579
Anonym bruker Skrevet 9. november 2020 #15 Skrevet 9. november 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun har faktisk kommet (uanmeldt) på døren. Prøver etter beste evne å skjerme meg selv. Det er vanskelig og hun tapper meg for energi. Hun er invaderende. Ja, hun er mye alene, litt rar, mangler litt antenner og jeg vil gjerne være den som er snill, men dette er en relasjon som er fullstendig asymmetrisk. Hun tar for mye plass og det går på bekostning av andre i livet mitt. Derfor vil jeg gjerne at hun ikke skal få så mye innsyn i det jeg driver med i sosiale medier. hi Anonymkode: 9338a...e24 Sånne mennesker må man være tydelig, med. Anonymkode: ec693...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå