Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Hvor stor er en typisk middagstallerken feks? Anonymkode: f5d09...8c2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 En halv pølse, bittelitt tilbehør, ikke fullt en fiske- eller kjøttkake med litt tilbehør. Spiser mindre enn et lite barn. Må spise kjøtt/fisk først, for mye tilbehør tar bare plass, og det er proteinet som er viktigst. Anonymkode: 25f88...b3f
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Om jeg skal ra utgangspunkt i junk food.. 1/2 parten av en liten Cheesburger på McDonald’s eller burgerking men ikke brødet. Anonymkode: 0795e...142
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Hvor lenge er dette etter operasjon? Anonymkode: f5d09...8c2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 For meg varierer det veldig etter hva jeg spiser og hvor raskt. Er jeg sulten og trøkker innpå for raskt, kan det låse seg etter tre munnfuller. Ris og pasta funker dårlig, potet går bedre osv. Men vesentlig mindre enn treåringen. Anonymkode: 552ea...f7a
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Oisann... Og sånn varer det flere år etter operasjon også? Anonymkode: f5d09...8c2
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 En jeg kjenner spiser tilnætmet normalt nå noen år etter operasjonen. Anonymkode: 42367...f1b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Oisann... Og sånn varer det flere år etter operasjon også? Anonymkode: f5d09...8c2 Magesekken kan uten problemer utvides igjen. Det er derfor de fleste slankeopererte går opp i vekt igjen. Det er for lite fokus på det psykiske før operasjonen. Det hjelper ikke å endre på det fysiske (magesekken) så lenge hodet ikke er med. Man må være innstilt på å endre kosthold og spisevaner resten av livet. Slankeoperasjon er ingen quick fix selv om mange tror det. Anonymkode: 6b9a8...e85
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #9 Skrevet 7. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Magesekken kan uten problemer utvides igjen. Det er derfor de fleste slankeopererte går opp i vekt igjen. Det er for lite fokus på det psykiske før operasjonen. Det hjelper ikke å endre på det fysiske (magesekken) så lenge hodet ikke er med. Man må være innstilt på å endre kosthold og spisevaner resten av livet. Slankeoperasjon er ingen quick fix selv om mange tror det. Anonymkode: 6b9a8...e85 Hmmm. Dette har kirurgen sagt at er en vanlig misforståelse. At det ikke er mulig å utvide magesekken!! Anonymkode: f5d09...8c2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #10 Skrevet 8. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmmm. Dette har kirurgen sagt at er en vanlig misforståelse. At det ikke er mulig å utvide magesekken!! Anonymkode: f5d09...8c2 Hvordan klarer de da å spise mer og mer etterhvert? Anonymkode: a795f...ad8
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #11 Skrevet 8. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Hmmm. Dette har kirurgen sagt at er en vanlig misforståelse. At det ikke er mulig å utvide magesekken!! Anonymkode: f5d09...8c2 Sikkert en kirurg på et privat sykehus som vil tjene mest mulig penger som kommer med denne usannheten. Anonymkode: 6b9a8...e85
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #12 Skrevet 8. november 2020 Har en i familien som er operert, og nå spiser hun så store mengder mat, at jeg hadde virkelig ikke klart å spise det samme. Men første året så klarte hun jo ikke å spise mye, da var det veldig små porsjoner. Men sakte men sikkert klarte hun og spise mer og mer. Hun har søkt om slanke operasjon igjen nå. Er jo helt tullete. Anonymkode: e6fe2...c3e
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #13 Skrevet 8. november 2020 Jeg kan spise en brødskive med moderat mengde pålegg. Om det er mye pålegg kan jeg bare spise halve. Ellers kan jeg spise en liten kjøttkake med tilbehør eller tilsvarende. Jeg ble operert for ca 7 år siden. I starten kunne jeg spise ca halvparten av det jeg kan nå. Anonymkode: 37444...be2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #14 Skrevet 8. november 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvor stor er en typisk middagstallerken feks? Anonymkode: f5d09...8c2 Det er helt etter hva du gjør det selv. En venninne av jeg var dritfeit, hun tok slankreoperasjon, så fin ut et år, men hun spiste like forbanna mye og usunt, så i dag er hun feitere enn noen gang... Anonymkode: bce0c...0a4
Admin Skrevet 8. november 2020 #15 Skrevet 8. november 2020 Tråden er ryddet for hets og svar til dette. Admin
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #16 Skrevet 8. november 2020 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Sikkert en kirurg på et privat sykehus som vil tjene mest mulig penger som kommer med denne usannheten. Anonymkode: 6b9a8...e85 Nei? Det er kirurgene på Aker sykehus. Anonymkode: f5d09...8c2
Anonym bruker Skrevet 8. november 2020 #17 Skrevet 8. november 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er helt etter hva du gjør det selv. En venninne av jeg var dritfeit, hun tok slankreoperasjon, så fin ut et år, men hun spiste like forbanna mye og usunt, så i dag er hun feitere enn noen gang... Anonymkode: bce0c...0a4 Så hyggelig du snakker om vennen din!! Helt forkastelig.... Anonymkode: 7184b...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå