Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Jeg har ei søster som sliter litt med helsen. Hun er langtidssykemeldt. Jeg hjelper henne en del. Handler og sånt. Selv om hun hadde klart det selv mange av gangene. I går kveld ringte hun. Hun og 2 venninner satt å drakk vin. Men så hadde de lyst på vodka, men manglet blandevann. Lurte på om jeg kunne kjøpe juice og sprite. Da sa jeg nei. Jeg må kjøre gjennom bommen for å komme til henne. Hun bor 500 meter fra butikken. Jeg sa at da fikk en av de 3 gå til butikken. Var ikke det litt frekt å spørre om? Men er vel min feil som har skjemt henne bort Anonymkode: fee0d...cfc
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Herlighet. Frekkhetens nådegave. Anonymkode: cc2df...cd6
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Så bra du satte en grense der Ikke sikkert hun utnytter deg bevisst, men hun er nok blitt litt for vant med at du stiller opp. Kanskje lurt å bli mer bevisst på om den hjelpen du gir henne hjelper henne i situasjonen hun er i, eller om noe av den kanskje er mer en sovepute for henne. Anonymkode: e9a8e...4b3
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Det er på grensa til frekkhet å spør. Hadde eg ville spurt om det hadde eg sagt "om du skal ut og kjøre i kveld? Isåfall kunne eg trengt...." og evt. også tilbydd kompensasjon, så sant ikkje tjenestene går begge veier. Anonymkode: e1542...387
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så bra du satte en grense der Ikke sikkert hun utnytter deg bevisst, men hun er nok blitt litt for vant med at du stiller opp. Kanskje lurt å bli mer bevisst på om den hjelpen du gir henne hjelper henne i situasjonen hun er i, eller om noe av den kanskje er mer en sovepute for henne. Anonymkode: e9a8e...4b3 Ja, det er akkurat det. Jeg må begynne å lære henne å klare seg selv litt. Det er lettere å ringe meg enn å gå eller ta buss hvis hun skal noen plass Anonymkode: fee0d...cfc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå