Gå til innhold

dere som ikke har kontakt med

Anbefalte innlegg

Skrevet

farmoren til barnet, får dere gaver? Her har vi ikke kontakt med farmor pga konflikter mens jeg og far var sammen og alt det som skjedde etterpå.

Barnet snakker med farmor når pappan har samvær hjemme hos oss, og hun gir han alltid gave, nå mener hun at hun skal ha gave igjen hvis hun skal kjøpe i år, jeg vil ikke bruke penger på henne.

Hva hadde dere gjort? tviler på barnet bryr seg i hele tatt, er mange gaver uansett

Anonymkode: b2b69...71d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss. Dere er en innbydende gjeng...

Anonymkode: 0e14b...863

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Jøss. Dere er en innbydende gjeng...

har gode grunner for at farmor ikke har kontakt

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

farmoren til barnet, får dere gaver? Her har vi ikke kontakt med farmor pga konflikter mens jeg og far var sammen og alt det som skjedde etterpå.

Barnet snakker med farmor når pappan har samvær hjemme hos oss, og hun gir han alltid gave, nå mener hun at hun skal ha gave igjen hvis hun skal kjøpe i år, jeg vil ikke bruke penger på henne.

Hva hadde dere gjort? tviler på barnet bryr seg i hele tatt, er mange gaver uansett

Selvfølgelig gir barnebarnet gave. Han får jo gave? At dere voksne ikke evner å ha en alright kontakt, skal ikke gå utover barnet. 

Anonymkode: 8895b...25e

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Selvfølgelig gir barnebarnet gave. Han får jo gave? At dere voksne ikke evner å ha en alright kontakt, skal ikke gå utover barnet. 

Enig i dette,men samtidlig gjør det ikke noe hvis hun slupper,men ganske barnslig av henne ja

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er IKKE en selvfølge! Det er helt normalt at barn får gaver, men ikke må gi tilbake. 

HI: her får barnets far ordne opp. Han kan vel eventuelt kjøpe gave til sin mor fra deres barn hvis det er så viktig? Det er i hvert fall ikke din jobb å tekkes eks-svigermor sine urimelige ønsker.

Anonymkode: 2a700...1a7

Skrevet

Det er vel uansett opp til far å ordne. 

Ellers høres jo farmor ut som en glede å forholde seg til 🥴

Skrevet

Da får farmor si det til sin sønn. Du som eks skal da ikke måtte kjøpe noen gave. Smålig å straffe barnebarnet sitt om ikke hun får gave, han er vel ikke skyld i konflikten. 

Min mor gir ikke barnebarna gave og hun nekter å se oss. Likevel krevde hun gave fra oss via en felles bekjent. Hun lukker ikke opp døren og hun har en stor port med gjerde rundt. Vi fikk beskjed om at vi kunne hive gavene over gjerdet til henne, vi trengte jo ikke å ses eller snakke sammen. 

Anonymkode: c1a25...21d

Skrevet

Farmor er i ferd med å bli en utdøende rase. Barnløse menn er sterkt økende, om utviklingen fortsetter er 40 % av alle menn snart barnløse. Og av resten skiller ca 50 % seg hvor far så godt som alltid får en begrenset rolle i samværet (93 %  av barna har primæradresse hos mor).

Til dere med sønner, så er sannsynligheten for god kontakt med barnebarn snart nede i 0.

HI, om du er så redd for å bruke noen kroner på farmor så be barna om å lage noe til henne da vel. Tipper det er det hun ønsker mest uansett, altså ikke pengene dine.

Anonymkode: a5484...f9c

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er det ikkje barnets far som står for gåver til sin del av slekta? Her er det far som må ordne gåve, fram til barnet sjølv kan ta seg av gåva.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Farmor er i ferd med å bli en utdøende rase. Barnløse menn er sterkt økende, om utviklingen fortsetter er 40 % av alle menn snart barnløse. Og av resten skiller ca 50 % seg hvor far så godt som alltid får en begrenset rolle i samværet (93 %  av barna har primæradresse hos mor).

Til dere med sønner, så er sannsynligheten for god kontakt med barnebarn snart nede i 0.

HI, om du er så redd for å bruke noen kroner på farmor så be barna om å lage noe til henne da vel. Tipper det er det hun ønsker mest uansett, altså ikke pengene dine.

Herregud for pisspreik!

Skrevet

Det får far ordne. Det er hans mor. Jeg ordner til mine foreldre, far gjør ikke det, og han ordner til sin familie

Anonymkode: ad0cd...27e

Skrevet

Er man skilt så er det FAR som står for gavene til den delen av familien. Er far tilbakestående siden han ikke kalrer å handle selv?

Anonymkode: d348d...399

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

har gode grunner for at farmor ikke har kontakt

Det har nok hun også. Hvem vil frivillig inn i kontakt med noe sånt? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da får farmor si det til sin sønn. Du som eks skal da ikke måtte kjøpe noen gave. Smålig å straffe barnebarnet sitt om ikke hun får gave, han er vel ikke skyld i konflikten. 

Min mor gir ikke barnebarna gave og hun nekter å se oss. Likevel krevde hun gave fra oss via en felles bekjent. Hun lukker ikke opp døren og hun har en stor port med gjerde rundt. Vi fikk beskjed om at vi kunne hive gavene over gjerdet til henne, vi trengte jo ikke å ses eller snakke sammen. 

Hahaha, det er det sprøeste jeg har hørt. Kaste gavene over gjerdet! Jo, det kan sannelig være trivelig med jul. 

Anonymkode: e7bce...82a

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg pakket inn noe av glass og kastet det over gjerdet 😉

Anonymkode: c8e63...34e

Skrevet

Farmor krever gave fra deg for å fortsette å gi til barnebarn? 
Det hadde jeg hoppet over med høye kneløft. Det er HUN som selv velger om hun vil ha kontakt med eget barnebarn. Det er ikke du som skal forhandle deg fram til at dama sender noe til barnet. 

Men barnet kan lage en tegning til farmor til jul. Det er innafor.

Anonymkode: 1550a...4cd

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, vår alles kjære hus-incel! Du tråler alle tråder for å fortelle at menn ikke blir fedre mer... Kan du ikke bare skaffe en surrogatmor og få deg noen barn da. Slutt å klage til OSS, det er ingen her som kjenner deg og kan få barn med deg! 

Anonymkode: 1550a...4cd

Skrevet

Kjære vene!! Hun der hadde jeg ikke brydd meg en centimeter om!!! Hun er tydeligvis ikke mye interessert i å ha et godt forhold til barnebarnet hvis det som skal til for å gi sitt eget barnebarn julegave, er at hun må få gave fra deg!! 

Anonymkode: 77e10...a2a

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Unnskyld meg, men da får de oppdra sønnene sine til å bli noe mer enn late, udugelige, egosentriske møkkamenn som ikke evner å ta sin del av en barneoppdragelse. 

Den som burde ordne gave til farmor fra barnet er da far. 

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da hadde jeg pakket inn noe av glass og kastet det over gjerdet 😉

Anonymkode: c8e63...34e

Det tenkte jeg også😂 

Skrevet

Tusen takk for svar

Far har dårlig råd så han kan ikke,men barnet kan jo gi henne en tegning som noe skrev over her, det får være gave nok :)

Skrevet
8 timer siden, ☆☆☆ skrev:

Men er det ikkje barnets far som står for gåver til sin del av slekta? Her er det far som må ordne gåve, fram til barnet sjølv kan ta seg av gåva.

Selvfølgelig enig. Jeg glemte at foreldrene ikke var sammen. 

Skrevet

Kjøper gave til farmor fra barna ja. Selv om jeg ikke liker henne og hun ikke liker meg, så er hun farmor til barna. Jeg gidder ikke senke meg ned på hennes nivå. Hun nekter barna å få gaver når de er hos meg, så de får gavene sine når de er hos far. Hennes problem 

Anonymkode: 6c71e...a9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...