Gå til innhold

Gummistøvler til voksne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags gummistøvler har du, og er du fornøyd? Og har noen et tips om skikkelig fine gummistøvler til dagligbruk? Ser jo ut som vi har fått Englands klima her...

Anonymkode: e785d...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, Tipp topp skrev:

Jeg elsker mine «gummistøvler» i skinn fra ZOO, men vet dessverre ikke om man får tak i de i Norge lenger. 
https://zoo-adventure.com

Wow, de er jo utrolig kule! Og så fine farger, sukk... Men altså, lær og vanntett...hvor mye jobb er det med smøring og rengjøring?

Skrevet

Jeg bruker stort sett gortex for å unngå å bli våt på beina, men hvis det er veldig vått har jeg er par lave, lette støvler fra Swims. Høye, tunge støvler blir ikke brukt selv om jeg har hatt flere varianter av dem også. 

Anonymkode: d090d...82d

Skrevet

Jeg har veldig smale føtter, så jeg har lave viking støvler for barn. Da passer de best min smale fot. Har de i svart.

Anonymkode: 58d81...596

Skrevet

Jeg liker best Gore-tex sko, men jeg har Hunter støvler som jeg er veldig fornøyd med, sitter godt på foten å har uttakbart fleecefor som er godt og varmt. 

Anonymkode: 0da88...efa

Skrevet

Jeg har le Chameau, de er utrolig behagelige i både høy og lav utgave. Bor i Bergen, så gummistøvler er en del av nødvendigheten.

Anonymkode: 3aeb5...d60

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Wow, de er jo utrolig kule! Og så fine farger, sukk... Men altså, lær og vanntett...hvor mye jobb er det med smøring og rengjøring?

Har hatt mine i flere år og ikke gjort noe med de. Ingen smøring og blir de skitne skyller du de kun under rennende vann. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...