Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Nå skal vi jo gå i hi framover, både pga smitte og pga november generelt. Hva har du med deg i hiet, hva har du sørget for at er tilgjengelig? Jeg har har bunkret opp på garn, heklenåler, strikkkepinner, masse telys, kubbelys og andre pene stearinlys. Plan om lysfat . Og så har jeg kjøtt og grønnsaker til langtidskokte gryter, og tre bøker jeg gleder meg til å begynne på. Jo, og så kjøpte jeg meg en ny te! Hva har du i hiet ditt Anonymkode: 8320c...186
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Det høres skikkelig koselig ut 😊. Jeg har ihvertfall duftlys og diamond painting. Masse ved. På matfronten har jeg egentlig ikke så mye bunkret opp. Har lyst å lære meg å hekle, så da må jeg vel få tak i en heklenål eller to. Garn har jeg forsåvidt, men det er ikke sikkert det er egnet til hekling. Anonymkode: 7acd1...ef5
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 Gard og fire ungar. Så treng ikkje meir "fritidssyslar" 😉. Elles er jo butikkane opne, og ved har vi alltid uansett. Anonymkode: bd6c6...dad
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres skikkelig koselig ut 😊. Jeg har ihvertfall duftlys og diamond painting. Masse ved. På matfronten har jeg egentlig ikke så mye bunkret opp. Har lyst å lære meg å hekle, så da må jeg vel få tak i en heklenål eller to. Garn har jeg forsåvidt, men det er ikke sikkert det er egnet til hekling. Anonymkode: 7acd1...ef5 Se på garnet ditt, det står på etiketten hvilken tykkelse heklenål du trenger. Hva er diamond painting? Anonymkode: 8320c...186
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #5 Skrevet 7. november 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gard og fire ungar. Så treng ikkje meir "fritidssyslar" 😉. Elles er jo butikkane opne, og ved har vi alltid uansett. Anonymkode: bd6c6...dad Jo, butikkene er åpne, men her jeg bor er det sosial nedstenging og man bør minst mulig ut, så å ha godt med mat i hus er fint. Skjønner at du har nok å henge fingrene i, da. Har dere gård med dyr eller matproduksjon? Anonymkode: 8320c...186
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #6 Skrevet 7. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Se på garnet ditt, det står på etiketten hvilken tykkelse heklenål du trenger. Hva er diamond painting? Anonymkode: 8320c...186 Det er å sette sammen små plastdiamanter sammen til et bilde. https://www.margaretha.no/diamond-painting--how-to Pleier å bestille fra Wish. Anonymkode: 7acd1...ef5
frk Nilsen Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nå skal vi jo gå i hi framover, både pga smitte og pga november generelt. Hva har du med deg i hiet, hva har du sørget for at er tilgjengelig? Jeg har har bunkret opp på garn, heklenåler, strikkkepinner, masse telys, kubbelys og andre pene stearinlys. Plan om lysfat . Og så har jeg kjøtt og grønnsaker til langtidskokte gryter, og tre bøker jeg gleder meg til å begynne på. Jo, og så kjøpte jeg meg en ny te! Hva har du i hiet ditt Anonymkode: 8320c...186 Trenger rødvin til hiet mitt 🍷 Ellers er det ganske likt.
Gjest Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå skal vi jo gå i hi framover, både pga smitte og pga november generelt. Hva har du med deg i hiet, hva har du sørget for at er tilgjengelig? Jeg har har bunkret opp på garn, heklenåler, strikkkepinner, masse telys, kubbelys og andre pene stearinlys. Plan om lysfat . Og så har jeg kjøtt og grønnsaker til langtidskokte gryter, og tre bøker jeg gleder meg til å begynne på. Jo, og så kjøpte jeg meg en ny te! Hva har du i hiet ditt Anonymkode: 8320c...186 Masse bøker og blader jeg ikke har lest. Masse telys og bjørkeved. Sudokubok. Kjøtt til gryteretter har jeg også! Men må handle litt vin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå