Gå til innhold

Gå i hi, folkens :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skal vi jo gå i hi framover, både pga smitte og pga november generelt. Hva har du med deg i hiet, hva har du sørget for at er tilgjengelig? Jeg har har bunkret opp på garn, heklenåler, strikkkepinner, masse telys, kubbelys og andre pene stearinlys. Plan om lysfat :) . Og så har jeg kjøtt og grønnsaker til langtidskokte gryter, og tre bøker jeg gleder meg til å begynne på. Jo, og så kjøpte jeg meg en ny te! :)

Hva har du i hiet ditt

Anonymkode: 8320c...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres skikkelig koselig ut 😊. Jeg har ihvertfall duftlys og diamond painting. Masse ved. På matfronten har jeg egentlig ikke så mye bunkret opp. Har lyst å lære meg å hekle, så da må jeg vel få tak i en heklenål eller to. Garn har jeg forsåvidt, men det er ikke sikkert det er egnet til hekling. 

Anonymkode: 7acd1...ef5

Skrevet

Gard og fire ungar. Så treng ikkje meir "fritidssyslar" 😉. Elles er jo butikkane opne, og ved har vi alltid uansett. 

Anonymkode: bd6c6...dad

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det høres skikkelig koselig ut 😊. Jeg har ihvertfall duftlys og diamond painting. Masse ved. På matfronten har jeg egentlig ikke så mye bunkret opp. Har lyst å lære meg å hekle, så da må jeg vel få tak i en heklenål eller to. Garn har jeg forsåvidt, men det er ikke sikkert det er egnet til hekling. 

Se på garnet ditt, det står på etiketten hvilken tykkelse heklenål du trenger.

Hva er diamond painting?

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gard og fire ungar. Så treng ikkje meir "fritidssyslar" 😉. Elles er jo butikkane opne, og ved har vi alltid uansett. 

Anonymkode: bd6c6...dad

Jo, butikkene er åpne, men her jeg bor er det sosial nedstenging og man bør minst mulig ut, så å ha godt med mat i hus er fint.

Skjønner at du har nok å henge fingrene i, da. Har dere gård med dyr eller matproduksjon?

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Se på garnet ditt, det står på etiketten hvilken tykkelse heklenål du trenger.

Hva er diamond painting?

Det er å sette sammen små plastdiamanter sammen til et bilde.

https://www.margaretha.no/diamond-painting--how-to

Pleier å bestille fra Wish. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nå skal vi jo gå i hi framover, både pga smitte og pga november generelt. Hva har du med deg i hiet, hva har du sørget for at er tilgjengelig? Jeg har har bunkret opp på garn, heklenåler, strikkkepinner, masse telys, kubbelys og andre pene stearinlys. Plan om lysfat :) . Og så har jeg kjøtt og grønnsaker til langtidskokte gryter, og tre bøker jeg gleder meg til å begynne på. Jo, og så kjøpte jeg meg en ny te! :)

Hva har du i hiet ditt

Trenger rødvin til hiet mitt 🍷 Ellers er det ganske likt. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva har du i hiet ditt

Masse bøker og blader jeg ikke har lest.
Masse telys og bjørkeved.
Sudokubok.
Kjøtt til gryteretter har jeg også! Men må handle litt vin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...