Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #1 Skrevet 7. november 2020 Er det noen som har tatt dette før? skal ta neste uke pga celleforandringer.. Va bør man unngå etter å ta vevsprøve? må mann unngå sex, tampong? Er det muligt å få infeksjon inne sjeden siden de tar ut biter? gruer meg litt.. Anonymkode: 4dcc5...060
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #2 Skrevet 7. november 2020 Unngå sex, tampong og bad (dusj er ok). Liten risiko for infeksjon. Anonymkode: b4e91...069
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #3 Skrevet 7. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som har tatt dette før? skal ta neste uke pga celleforandringer.. Va bør man unngå etter å ta vevsprøve? må mann unngå sex, tampong? Er det muligt å få infeksjon inne sjeden siden de tar ut biter? gruer meg litt.. Anonymkode: 4dcc5...060 Det går kjempe fint. Raskt gjort. Jeg blødde litt samme dagen jeg tok fra livmorhalsen. Ellers merket jeg ikke så mye. Lykke til Anonymkode: 5443d...b31
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #4 Skrevet 7. november 2020 Gjorde det for 2 år siden. Jeg fikk lokalbedøvelse og det gjorde ikke vondt, men blødde littegrann etterpå. Sex, badekar. svømmehall og tampong måtte unngås en viss tid (husker ikke hvor lenge) pga fare for infeksjon. Alt gikk greit, ingen smerter eller komplikasjoner. Anonymkode: fbd51...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå