Gå til innhold

Bursdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg liker vet jeg har bursdag, men ikke hørt en lyd. Tegn på at han ikke liker meg? Skuffet. 

Anonymkode: d6a3e...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lett å glemme sånt når man ikke er invitert i selskap eller liknende. Nå som det ikke er naturlig å invitere folk på grunn av smitten er det nok mange som opplever at de blir "glemt". Vi bør nok alle sammen være ekstra oppmerkspmme på å huske å gratulere folk med merkedager.

Anonymkode: 69676...3fb

Skrevet

Hva ville du gjort? 

Skrevet

Så kjekt med tilbakemeld her og 😢

Skrevet

Drittforum!!

Skrevet

Ser 178 stk har sett innlegget mitt og ikke kunne se det såre i å ha bursdag og føle seg sånn. Om så bare en gratulerer her. 

Viser hvordan folk bare tenker på seg selv og bryr seg om andre. Virkelig kaldt samfunn. Meg og mitt. Fantastisk.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ser 178 stk har sett innlegget mitt og ikke kunne se det såre i å ha bursdag og føle seg sånn. Om så bare en gratulerer her. 

Viser hvordan folk bare tenker på seg selv og bryr seg om andre. Virkelig kaldt samfunn. Meg og mitt. Fantastisk.

Atte hva? Vet du hva? Jeg tror ikke dette forumet er hva du trenger 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha du e jo fullstendig ustabil!

Anonymkode: a4f1f...516

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha du e jo fullstendig ustabil!

Anonymkode: a4f1f...516

Ja, og du koser deg. Prøv livet mitt. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Ja, og du koser deg. Prøv livet mitt. 

Du bør logge av

Skrevet

Jeg trykket meg ikke inn på tråden i går kveld fordi jeg regnet med at den handlet om barnebursdag.

Jeg forstår du er skuffet, HI, men det er ikke forumets feil at den fyren ikke husket bursdagen din.

Som en annen skrev, det kan være han ikke husket bursdagen. Eller det kan være at han ikke er interessert. Det vet du ikke.

Det eneste jeg tror er sikkert er at hvis du viser han denne enorme skuffelsen og nesten sinnet, da risikerer du å skyve ham fra deg uansett hvor interessert han ev. måtte være i deg.

Gjør noe godt for deg selv, gjøre noe som får deg til å føle deg bedre med deg selv. Da får andre mindre makt over følelsene dine også.

Gratulerer med overstått :)

Anonymkode: 9d35d...347

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trykket meg ikke inn på tråden i går kveld fordi jeg regnet med at den handlet om barnebursdag.

Jeg forstår du er skuffet, HI, men det er ikke forumets feil at den fyren ikke husket bursdagen din.

Som en annen skrev, det kan være han ikke husket bursdagen. Eller det kan være at han ikke er interessert. Det vet du ikke.

Det eneste jeg tror er sikkert er at hvis du viser han denne enorme skuffelsen og nesten sinnet, da risikerer du å skyve ham fra deg uansett hvor interessert han ev. måtte være i deg.

Gjør noe godt for deg selv, gjøre noe som får deg til å føle deg bedre med deg selv. Da får andre mindre makt over følelsene dine også.

Gratulerer med overstått :)

Takk for gratulasjon! 

Vondt å ha det sånn og føle man betyr lite eller ingenting for andre. Ja, gjerne andre har den makten her. Så blir virkelig lei meg. Har ikke kontaktet han. Frister på en måte å spørre han hvorfor, men bør vel la vær? 

Blir julefilm her nå. Vet ikke om det hjelper, men... 

Skrevet

Klandrer ikke forumet for at jeg ikke hørte fra han, men trist å legge ut et innlegg og ingen svarer eller gir tilbakemeld. Er i en sårsituasjon, men det driter vel andre i. 

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Klandrer ikke forumet for at jeg ikke hørte fra han, men trist å legge ut et innlegg og ingen svarer eller gir tilbakemeld. Er i en sårsituasjon, men det driter vel andre i. 

Tror det er bedre for deg å ikke skrive på forumet nå, for du lager noen bilder om andre som ikke stemmer.

Om man får svar på en tråd her inne kommer ofte an på tilfeldigheter. Når poster man tråden, hvem er pålogget akkurat da, treffer overskriften, er de som er pålogget da interessert i det temaet, kanskje er de interesserte, men har ikke tid til å skrive noe akkurat da. Og så kommer det an på om hvor mange andre som oppretter tråder samtidig (egen tråd kan da fort skyves ned). Og på toppen av dette så er det kanskje andre som sliter med egne ting og ikke har overskudd til å støtte andre, for de kunne kanskje egentlig hatt behov for støtte selv. Og ikke noe av dette er et tegn på at folk ikke bryr seg eller driter i andre, som du sier. Det er tilfeldigheter.

Logg av og gjør noe positivt for deg selv. Sett opp en plan med ting som er realistisk å gjøre for at livet ditt skal bli litt bedre fremover - og så gjør det. Bruk kvelden til å legge en plan, da er du igang.

Skrevet

😂 «Alle andre tenker bare på seg selv - det er bare jeg som tenker på meg!» 

Gratulerer med dagen, kjipt å føle seg glemt, ser den, men som voksen er det sånn det fort kan bli... men dagen blir akkurat så bra som du gjør den til, det er ikke andres ansvar å gjøre deg lykkelig, det kommer innefra deg selv. Kjøp deg en fin ting, eller gjør noe du setter pris på... 

Anonymkode: dd7e1...a77

Skrevet

Hurra for deg ❤️

Anonymkode: 3c2e3...96f

Skrevet

Må gjerne beklage. Tok gjerne litt av der. Sorry. Ble bare veldig lei meg pga situasjon. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hurra for deg ❤️

Anonymkode: 3c2e3...96f

Tusen takk! 

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Driter ikke i det, men jeg synes det er en bagatell. Gjør noe gøy, tenk positivt, snakk med fyren, ikke grav deg ned.  Hvis jeg var deg, hadde jeg lagd meg god mat og drikke, sett en film og nyti livet. Hvis du vil ha besøk eller snakke med noen, så får du ringe da? 

Anonymkode: 9c6db...8b6

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Driter ikke i det, men jeg synes det er en bagatell. Gjør noe gøy, tenk positivt, snakk med fyren, ikke grav deg ned.  Hvis jeg var deg, hadde jeg lagd meg god mat og drikke, sett en film og nyti livet. Hvis du vil ha besøk eller snakke med noen, så får du ringe da? 

Anonymkode: 9c6db...8b6

Takk. Skal prøve på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...