Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Er de et par eller kun skuespillere ? Anonymkode: effe6...bcf
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Verdens mest irriterende reklame. Får nesten panikk. Har de ingenting hjemme eller🤯🤯🙈 Anonymkode: 4bad0...748
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Verdens mest irriterende reklame. Får nesten panikk. Har de ingenting hjemme eller🤯🤯🙈 Anonymkode: 4bad0...748 Enig. Og ikke mange som har råd til å handle alt det de handler Anonymkode: d6083...2c8
Tussiline Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Han er iallfall skuespiller. Husker ham fra filmen «Import Eksport» 😁!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Idiotisk reklame Anonymkode: ffef8...73b
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #7 Skrevet 7. november 2020 Det verste er egentlig at jeg dro til Obs på Alnabru i går, hadde en ide i hodet om at jeg ville få tak i alt jeg trengte nå av matvarer og kanskje noen julegaver siden de jo har «alt»....det stemmer ikke, og jeg vet det egentlig så godt. Dyrere mat, har ikke alt jeg skulle hatt og jeg fant ingenting å kjøpe som julegaver... alt dette vet jeg egentlig fra før, og selv om jeg bort i kort kjøreavstand derfra er jeg nesten aldri der. Så reklamen har nok underbevisst fått meg til å tro at alt har blitt så mye bedre der nå. Men nei. Reklamens makt, og dette vet de så godt, alle reklamebyråene, Blir ikke Obs på en lang stund igjen nå da 😉 Anonymkode: bb6d3...2ff
Anonym bruker Skrevet 7. november 2020 #8 Skrevet 7. november 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Verdens mest irriterende reklame. Får nesten panikk. Har de ingenting hjemme eller🤯🤯🙈 Anonymkode: 4bad0...748 Samme her, jeg blir helt «herregud for et j*%#* forbruk da» 😅 Anonymkode: e4b02...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå