Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Må ha meg ny mobil snart. Jeg har alltid hatt androidmobiler, men lurer nå på om jeg skal prøve iphone. Hva mener dere? IPhone eller en androidmobil? Anonymkode: 3e8c3...f0a
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 Android UTEN TVIL Anonymkode: 83018...149
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Jeg holder meg langt unna alt av crapple-produkter, særlig deres cryphone. Anonymkode: d8208...8b9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #5 Skrevet 6. november 2020 Jeg har vært en svoren Apple-fan siden jeg kjøpte iPod i sin tid. Hadde en iPhone Xr inntil nylig. Var fornøyd som vanlig med den, men ene ungen overtok den. Tenkte at jeg kunne prøve noe nytt, så kjøpte meg Huawei p30 pro, og jeg er veldig fornøyd. Det er ingenting jeg savner med ios, bortsett fra at jeg ikke får koblet apple watch til den nye telefonen. Anonymkode: 4b6ce...af8
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #6 Skrevet 6. november 2020 Hva er det som gjør at android er bedre? Anonymkode: 3e8c3...f0a
beef sister Skrevet 6. november 2020 #7 Skrevet 6. november 2020 10 minutes ago, Anonym bruker said: Hva er det som gjør at android er bedre? Anonymkode: 3e8c3...f0a Det er vel først og fremst en smakssak. Toppmodellene har tross alt omtrent de samme spesifikasjonene.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #8 Skrevet 6. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hva er det som gjør at android er bedre? Anonymkode: 3e8c3...f0a Alt Anonymkode: 83018...149
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #9 Skrevet 6. november 2020 Det er en smakssak og en vanesak. Apple har bedre brukergrensesnitt. Alt «snakker sammen». Jeg har Apple watch, iPhone og Mac. Vi har Apple tv tre steder i huset. Man kan holde på med noe på telefonen, åpne macen og fortsette der. Alt bare fungerer. Selv har jeg opplevd android (jobbtelefon) som ustabilt. Det henger seg oftere, plutselig dukker ikke mailene opp på telefonen, eller kalenderen synkroniserer ikke. Ikke alle apper man laster ned funker på telefonen osv. Men jeg vet at mange er kjempefornøyde med android, og aldri har hatt disse problemene... Anonymkode: e1374...e21
Petra Prøvedukke Skrevet 6. november 2020 #10 Skrevet 6. november 2020 Vanesak. Jeg var svoren Android-tilhenger, men nødt til å ta i bruk Apple fordi min telefon plutselig ikke kunne "snakke" med verken familiens telefoner eller kollegers. En ting er sikkert, hvis det ikke skjer fundamentale endringer hos Apple, så forblir jeg Apple-kunde. Alt fungerer med en gang, f.eks. om man bytter telefon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå