Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #1 Skrevet 6. november 2020 Har bestilt legetime. Fikk sms der det står: vi bekrefter din time hos Dr xx zz. Navnet på min fastlege. Så står det: Time til medisinsstudent . Er det en student som skal undersøke meg da uten fastlegen tilstedet? Anonymkode: d9f12...4d3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 I stedet for å spørre en gjeng anonyme folk på nett som ikke vet hvor og hvem dette gjelder, ring legekontoret og spør Anonymkode: 82cbe...3e7
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #3 Skrevet 6. november 2020 Det kan virke som det slik meldingen står. Men litt merkelig om de ikke informerer tydeligere om det i så fall. Uansett, om en student har timen med deg så skal denne alltid ha en annen lege tilgjengelig ved kontoret i tilfelle det er noe den må spørre om. Da min fastlege hadde student ved kontoret var studenten stadig på tråden inn til min fastlege for å sikre og dobbelsikre det denne gjorde. Mye avbrudd i min fastleges timer, men helt nødvendig for at legestudentene skal lære Er det du skal dit for noe som det for deg er helt uaktuelt å ta med andre enn din fastlege så bør du ta kontakt med kontoret og si fra. Min erfaring er at studentene og turnuser ofte er mer nøye, og har mer tid, enn travle fastleger, men det er selvfølgelig forskjell fra student til student, lege til lege. Anonymkode: 6d9e1...11d
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #4 Skrevet 6. november 2020 Student skal vel observere, og ikke ha noe time med deg? Anonymkode: cc587...f6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå