Gå til innhold

idag blir jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

ferdig med og handle julegaver, så deilig :) nå har jeg vare 3 pengegaver igjen, men de trenger jeg ikke tenke på ennå.

Hvor langt har dere kommet?

Anonymkode: c4b5b...eba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ferdig med og handle julegaver, så deilig :) nå har jeg vare 3 pengegaver igjen, men de trenger jeg ikke tenke på ennå.

Hvor langt har dere kommet?

Helt ferdig 😊. Eneste jeg skal kjøpe er noe julepynt. Gleder meg masse til jul! Skal snaaaart henge opp

Skrevet

Har kjøpt en gaver men har 5 igjen. Har en ny kjæreste jeg bare har vært sammen med i 4 mnder,men vi har bestemt oss for at han skal være her på formiddagen på julaften så da må jeg jo ha en gave til han også. Har null ide hva jeg skal kjøpe til han. Hadde det vært andre tider så kunne jeg kanskje kjøpt billett til Dagfinn Lyngbø show som jeg vet han liker,men er ikke hel rett tid for det nå.

Anonymkode: aaad0...f10

Skrevet

Fikk nettopp tre i posten i går og hentemelding en fjerde nå, så da er det vel snart tredve i boks.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

ferdig med og handle julegaver, så deilig :) nå har jeg vare 3 pengegaver igjen, men de trenger jeg ikke tenke på ennå

👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymkode: d8d26...e78

Skrevet

Oj, jeg har ikke begynt engang! 

Anonymkode: 39cd6...6c2

Skrevet

Har ikke begynt en gang, vi hadde noen monsterregninger både i september og oktober, enda ikke helt a jour. Så jeg håper ikke at kjøpesentrene stenges før 12. november når jeg får lønn. 

Anonymkode: a572c...80d

Skrevet

Ikke begynt 😊 Skal kun kjøpe 6 stykker, og vet hva jeg skal kjøpe. Har egen «julegavekonto» og tenkte jeg skulle bestille alt på «black friday» i slutten av mnd.

Anonymkode: fa41f...e96

Skrevet

Snart halvveis. Mangler ønskelister fra en del av de jeg er tante til, men så fort de kommer skal jeg få unna et raus. 

Skrevet

Her var det litt forskjellig, Deilig og være helt ferdig, har litt til barnet igjen da,men det kan jeg ta litt her og der :)

greit og ikke handle rett oppi julestriden når det er slik som nå

Skrevet

Ha'kke handlet én pakke. 

Anonymkode: 57739...e3c

Skrevet

Har begynt å planlegge hvem som skal få hva.... Ikke noe kjøpt enda. 

Skrevet

dere som ikke har handlet, skal dere gjøre det før desember? eller tar dere litt og litt? jeg vil helst unngå og handle så mye i desember

Skrevet

Skal kjøpe 3 gavekort nærmere jul og da er jeg ferdig😍

Anonymkode: 3f4ec...432

Skrevet

Jeg har 31 å kjøpe til.😂Så det tar litt tid. Men har begynt. 🤩

Anonymkode: d2d54...22f

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Skal kjøpe 3 gavekort nærmere jul og da er jeg ferdig😍

Anonymkode: 3f4ec...432

herlig da :) kjøper sjelden gavekort fordi mange legger det vekk og glemmer det

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Jeg har 31 å kjøpe til.😂Så det tar litt tid. Men har begynt. 🤩

Anonymkode: d2d54...22f

oi var litt ja :) jeg har kuttet ut til de fleste, nesten bare familie igjen nå, + en kollega/venninne :) før kjøpe jeg til alle søsskenbarn, barna til søskenbarn, alle barna til venninnene mine , nå er det bare 2 venninners barn som jeg har mest kontakt med som får, har vel ca 15-20 gaver , barnet mitt får litt mer enn 1,men før var det kanskje 40-50 stk

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

dere som ikke har handlet, skal dere gjøre det før desember? eller tar dere litt og litt? jeg vil helst unngå og handle så mye i desember

Jeg bestiller det aller meste på nettet,det er billigere også.

Anonymkode: aaad0...f10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...