Gå til innhold

Hva hadde dere sakt/gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikveld fikk dattera min på 13 år plutselig vondt i hodet, på den ene siden mens hun spiste kveldsmat. Og hun følte seg litt trøtt av det også. Hun har begynt å slite til tider med hodeverk.. den ene gangen spydde hun. Av egen erfaring av mye hodeverk så vet jeg hvordan det er. Hun spurte etter en hode tablett noe hun ikke har tatt mye av. Så begynner mannen å blande seg inn.. han har aldri slitt med hodeverk og sier at hvorfor skal hun ha tabelett? Det går sikkert over. Jeg sier da at hun har vondt og så ikke mye god ut. Så klarer han å prestere å si: og du som er redde for barnevernet skal komme, og så forer du henne med tabeletter!! Hun har maks fått 3 ganger før. Han hater tabeletter og klager på meg og når jeg tar pga ekstrem hodeverk.
hva faen liksom!! Han vet jeg sliter med angst og redd for at jeg ikke er god nok mor og redd for ditt og datt ( har ikke grunn til det) så klarer han å si noe slikt! Han knekker meg jo ned psykisk å gjør meg enda mer usikker på rollen som mor! Er det jo som overreagere? 

Anonymkode: 99ceb...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikveld fikk dattera min på 13 år plutselig vondt i hodet, på den ene siden mens hun spiste kveldsmat. Og hun følte seg litt trøtt av det også. Hun har begynt å slite til tider med hodeverk.. den ene gangen spydde hun. Av egen erfaring av mye hodeverk så vet jeg hvordan det er. Hun spurte etter en hode tablett noe hun ikke har tatt mye av. Så begynner mannen å blande seg inn.. han har aldri slitt med hodeverk og sier at hvorfor skal hun ha tabelett? Det går sikkert over. Jeg sier da at hun har vondt og så ikke mye god ut. Så klarer han å prestere å si: og du som er redde for barnevernet skal komme, og så forer du henne med tabeletter!! Hun har maks fått 3 ganger før. Han hater tabeletter og klager på meg og når jeg tar pga ekstrem hodeverk.
hva faen liksom!! Han vet jeg sliter med angst og redd for at jeg ikke er god nok mor og redd for ditt og datt ( har ikke grunn til det) så klarer han å si noe slikt! Han knekker meg jo ned psykisk å gjør meg enda mer usikker på rollen som mor! Er det jo som overreagere? 

Mannen din er en idiot. 

Anonymkode: 589f4...c6a

Skrevet

Han der er ikke helt god! 😭

Ring fastlegen i morgen. Høres ut som migrene. 

Anonymkode: 3b61e...31b

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du gjorde virkelig ikke noe galt HI, dersom det var vanlig Paracet eller Ibux du ga. Men det er viktig å gå undersøkt denne hodepinen hos legen, for å utelukke at det kan være noe alvorlig. 

Anonymkode: 09b90...58d

Skrevet

Det var vanlig Ibux. Takk alle sammen❤️
har bestilt time hos fastlegen nå.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det var vanlig Ibux. Takk alle sammen❤️
har bestilt time hos fastlegen nå.

Bestill time til familieterapeuten også...

Anonymkode: 589f4...c6a

Skrevet

Du burde bestille to timer.

-Til fastlegen for ungen, vurdere om hun kan ha migrene.

-Til familievernkontoret for deg og partner, vurdere om det er til å redde. 

Anonymkode: 17e18...c7e

Skrevet

Tenker at foreldre som IKKE gir smertestillende som ibux eller paracet til en 13 åring når hun har hodepine, heller bør meldes til barnevernet! Som foreldre skal vi da faktisk sørge for at barna blir ivaretatt også når det gjelder helseproblematikk! Si det til han, du! At han ikke er skikket til å ha ansvar for barn om han nekter å bidra til smertelindring f eks. Så bestiller du time på fvk også. Lykke til!

Anonymkode: c5b06...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...