Gå til innhold

Noen her som har erfaring aliexpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte en del varer fra aliexpress å tre av pakkene er forsatt ikke kommet å fristen er gått ut. Trodde jeg skulle få pengene igjen automatisk etter ha trykket dispute men det skjedde ikke. Selgere nekter å gi igjen pengene ettersom de mener varen er sendt. Jeg har avvist forslag som å gi det 14 dager mer ventetid men forsatt får jeg ikke pengene igjen. Hva skjer om vi ikke blir enige å varen aldri kommer? Er pengene tapt da? Søsteren min også bestillt en del å opplevd at flere pakker ikke kommer frem,så ønsker ikke avslutte twisten med selger når jeg ikke har fått noe vare.

Anonymkode: 50c6a...dc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid fått penger igjen uten problem. 

Anonymkode: 134cf...413

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har alltid fått penger igjen uten problem. 

Så bra da :) Jeg har tvist med 3 forskjellige selgere å alle tre nekter å gi pengene tilbake selv om fristen er gått ut.

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så bra da :) Jeg har tvist med 3 forskjellige selgere å alle tre nekter å gi pengene tilbake selv om fristen er gått ut.

Kontakter du de eller bruker du det skjema? For jeg mistenker at de ikke har så mye det skulle ha sagt. 

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kontakter du de eller bruker du det skjema? For jeg mistenker at de ikke har så mye det skulle ha sagt. 

Bruker skjema. 

Skrevet

Fikk faktisk melding nå om at to av pakkene er nå kommet. Så er bare en igjen å krangle på.

Skrevet

Et sidespor, men hvordan fungerer det å bestille fra Ali nå med de nye tollreglene? Har det blitt mye dyrere?

Anonymkode: d6fbd...4ff

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Et sidespor, men hvordan fungerer det å bestille fra Ali nå med de nye tollreglene? Har det blitt mye dyrere?

De legger en ekstra avgift i handlekurven ja. Men du ser totalsummen før du velger om du vil kjøpe varen likevel eller ikke. 

Pga corona tar pakkene ekstra lang tid så flere av pakkene har tatt 3 mnder før jeg har fått de. Bare så du er klar over det før du bestiller.

Skrevet

De er sikkert forsinket pga koronaen.

Anonymkode: 8525c...515

Skrevet
17 minutter siden, Bergen_by skrev:

De legger en ekstra avgift i handlekurven ja. Men du ser totalsummen før du velger om du vil kjøpe varen likevel eller ikke. 

Pga corona tar pakkene ekstra lang tid så flere av pakkene har tatt 3 mnder før jeg har fått de. Bare så du er klar over det før du bestiller.

Tusen takk for svar 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...