Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Datteren min begynte å snakke om dette i dag, og jeg fikk helt panic. Det hørtes skikkelig usunt ut. Søkte på nett og fant ut at dette de siste ukene har eksplodert på nett og tic toc.. så da ble jeg i alle fall litt roligere. Bedre at hun har kastet seg på en bølge enn at hun har snust opp en eller annen gammel okkultisme Jeg fikk litt noia for at dette kunne være en form for dissosiering Jeg som var så «emo» og på siden av det etablerte før - jeg endte som A4 voksen, redd for det ukjente, gitt.. Anonymkode: fa162...8ef
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #2 Skrevet 6. november 2020 På 5.11.2020 den 18.30, Anonym bruker skrev: Datteren min begynte å snakke om dette i dag, og jeg fikk helt panic. Det hørtes skikkelig usunt ut. Søkte på nett og fant ut at dette de siste ukene har eksplodert på nett og tic toc.. så da ble jeg i alle fall litt roligere. Bedre at hun har kastet seg på en bølge enn at hun har snust opp en eller annen gammel okkultisme Jeg fikk litt noia for at dette kunne være en form for dissosiering Jeg som var så «emo» og på siden av det etablerte før - jeg endte som A4 voksen, redd for det ukjente, gitt.. Anonymkode: fa162...8ef I min tid brukte vi intoksikerende midler ... Anonymkode: 6251c...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå