mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Via nett. Her har vi hatt både fredagsglass, vinkveld og felleslunsj hver dag. Alt er selvsagt frivillig. Det er utrolig hyggelig å møte folk på jobb selv om det kun er på nett. Flere som har slike arrangementer om dagen?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Nei. Vi treffes hver dag på jobb, har fagdager, spiser lunsj sammen ute, reiser sammen osv. Og neste fredag skal noen sv oss ha spillkveld hos meg Anonymkode: 610dc...eb7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Nei, men jeg har hatt det med noen venninner Anonymkode: 9836b...ea4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, men jeg har hatt det med noen venninner Anonymkode: 9836b...ea4 Det kan være skikkelig koselig 😊. I alle fall et godt alternativ når man ikke ses face2face😊😊
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det kan være skikkelig koselig 😊. I alle fall et godt alternativ når man ikke ses face2face😊😊 Og ikke minst, som jeg skrev over, hatt noen slike kvelder med noen venninner og da kan men invitere uavhengig av hvor i verden de bor. Hatt med flere som sitter på flere forskjellige steder i Norge og på den måte faktisk fått bedre kontakt med venninner jeg ellers har sett ganske sjeldent Anonymkode: 9836b...ea4
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Vi treffes hver dag på jobb, har fagdager, spiser lunsj sammen ute, reiser sammen osv. Og neste fredag skal noen sv oss ha spillkveld hos meg Anonymkode: 610dc...eb7 Skulle gjerne vært fysisk på jobb selv så litt misunnelig 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Og ikke minst, som jeg skrev over, hatt noen slike kvelder med noen venninner og da kan men invitere uavhengig av hvor i verden de bor. Hatt med flere som sitter på flere forskjellige steder i Norge og på den måte faktisk fått bedre kontakt med venninner jeg ellers har sett ganske sjeldent Anonymkode: 9836b...ea4 Så gøy å høre!! Det er jo helt supert ♥️ snakker også oftere med venninner i utlandet nå. I går deltok jeg på italiensk middag i Milano ♥️🇮🇹
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev:face2face😊😊 Eller ansikt til ansikt, som det heter på norsk. Anonymkode: e1eae...6ff
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #9 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Eller ansikt til ansikt, som det heter på norsk. Anonymkode: e1eae...6ff Eller det ja😊
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Det er veldig koselig! Vi driver faktisk nettopp og organiserer det nå i litt større skala. Jeg har allerede lunsjavtaler med nærmeste kolleger. Anonymkode: 55e27...396
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #11 Skrevet 5. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er veldig koselig! Vi driver faktisk nettopp og organiserer det nå i litt større skala. Jeg har allerede lunsjavtaler med nærmeste kolleger. Anonymkode: 55e27...396 Så gøy!!! 😊
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Skulle gjerne vært fysisk på jobb selv så litt misunnelig 😊 Vanskelig å ha hjemmekontor mens du sitter på Dib hele dagen? Anonymkode: 610dc...eb7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #13 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vanskelig å ha hjemmekontor mens du sitter på Dib hele dagen? Anonymkode: 610dc...eb7 Akkurat nå har jeg mye tid. Noe jobb nattestid og mange prosesser som kun skal settes igang og følges med på. Også endel vakt 24/7 vakt og skjer det ikke noe så er det ikke noe å gjøre. Tidvis er det fullt kaos også 😊
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Akkurat nå har jeg mye tid. Noe jobb nattestid og mange prosesser som kun skal settes igang og følges med på. Også endel vakt 24/7 vakt og skjer det ikke noe så er det ikke noe å gjøre. Tidvis er det fullt kaos også 😊 Akkurat nå? Ehh, ok Anonymkode: 610dc...eb7
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vanskelig å ha hjemmekontor mens du sitter på Dib hele dagen? Anonymkode: 610dc...eb7 Tror du alle jobber mellom 7 og 15? Selv jobber jeg mye på sen kveld, mye på tidlig morgen, og stykkevis gjennom dagen. Det er nemlig slik at noen av oss styrer arbeidstid selv, og andre må tilpasse seg andre kontinenter og tidssoner, ikke bare dagvakta på Rema. Anonymkode: 55e27...396
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 Vi skal ha julebord om 3 uker. Fysisk oppmøte. Kun 9 stk og vi er alle nærkontakter 😊 Anonymkode: c6c3e...9dd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 Seks stk. kan spise lunsj sammen hver dag. Da er det to meter mellom hver. Så vi bytter på. Ellers lite sosialt. Ingen middager eller lignende siden i februar. Anonymkode: 368d5...25c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 5. november 2020 Forfatter #19 Skrevet 5. november 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi skal ha julebord om 3 uker. Fysisk oppmøte. Kun 9 stk og vi er alle nærkontakter 😊 Anonymkode: c6c3e...9dd Høres hyggelig ut😊 misunnelig her jeg sitter♥️
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #20 Skrevet 5. november 2020 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Via nett. Her har vi hatt både fredagsglass, vinkveld og felleslunsj hver dag. Alt er selvsagt frivillig. Det er utrolig hyggelig å møte folk på jobb selv om det kun er på nett. Flere som har slike arrangementer om dagen? Nei, heldigvis ikke. Litt av gleden med hjemmekontor er å jobbe da det passer, og ikke måtte være med på alt slikt. Anonymkode: 1073e...44e
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #21 Skrevet 5. november 2020 39 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Høres hyggelig ut😊 misunnelig her jeg sitter♥️ Ja vi gleder oss😊 godt å snakke om andre ting enn jobb. Dessverre får vi ikke julebord med alle ansatte i år😔 Anonymkode: c6c3e...9dd
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #22 Skrevet 5. november 2020 Jobber på skole. Er innom rundt 100 elever per dag. Lunsjpauser kan jeg bare drømme om😅. Nå telles det ned til juleferie, siste skoledag er 22.12. Usikker på om jeg tør å treffe mine famle besteforeldre før nyttår. Det er i grunnen det som er det kjipeste..! Anonymkode: 24e7b...e61
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 6. november 2020 Forfatter #23 Skrevet 6. november 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Jobber på skole. Er innom rundt 100 elever per dag. Lunsjpauser kan jeg bare drømme om😅. Nå telles det ned til juleferie, siste skoledag er 22.12. Usikker på om jeg tør å treffe mine famle besteforeldre før nyttår. Det er i grunnen det som er det kjipeste..! Anonymkode: 24e7b...e61 Jeg skjønner godt at det er nedtelling til ferie og jeg håper du får muligheten til å se besteforeldre dine ♥️♥️
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #24 Skrevet 6. november 2020 15 timer siden, Pashla skrev: Hva er problemet ditt med at folk jobber andre tider enn 8 til 16? Jeg vil tro at mamma til... fint klarer å svare for seg. Det er faktisk veldig undergravende å anta noe annet og ta over dialogen for henne. Anonymkode: afe9e...bb9
Anonym bruker Skrevet 6. november 2020 #25 Skrevet 6. november 2020 (endret) Men, for å svare på innlegget du startet med så bruker vi mye FaceTime med tanteungene og søskene mine. På jobb har vi daglige teams møter. Selv om jeg får «sett» de så blir ikke det nok. Savner å kunne se de i øynene når jeg prater med de og få en klem. Blir litt som å bruke en dildo for å tilfredsstille seg. Greit, men kaldt og det mangler noe. Anonymkode: afe9e...bb9 Endret 6. november 2020 av Forumansvarlig slettet sitat og kommentar til dette er slettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå