Gå til innhold

Onani-avhengig venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Husker når vi var ungdom, hun ville hele tiden ha sex... Da vi var alene var hun hele tiden nedi trusa med hånda, mens vi så på film slike ting, men kun når det var oss to. Det var alltid hun som tok initiativ til sex. Tror nok ikke hun ser på det som et problem... Men synes det var fint at du skrev det du gjorde. 

Anonymkode: a73c4...8df

Jo mer du skriver, jo sikrere blir jeg på at det er noe hun sliter med. Så sterk avhengighet skjuler som regel andre følelser man ikke takler.

Men viktig at du nå beskytter deg selv. Siden dere har vært så nære venninner så ville jeg snakket med henne på tomannshånd. Jeg er nokså direkte av meg, så jeg ville nok spurt henne direkte hva som egentlig ligger bak etter å ha kommet inn på emnet. Ville sagt det så direkte som jeg skrev over, at om hun ikke tar tak i avhengigheten sin, så risikerer hun nå å ødelegge mye for seg selv, for folk vil trekke seg unna fordi det blir ubehagelig (de tror ofte at ingen legger merke til det, men de gjør det, det tar bare litt tid for noen å forstå hva hun gjør, for det er så fjernt for folk at noen skal gjøre det i de situasjonene hun gjør, men de forstår det etterhvert).

Og siden dette nå begynner å bli såpass ubehagelig for deg også er det ekstra viktig at du greier å sette grenser for deg selv. Hvis hun ikke respekterer dine grenser så er jo det hun driver med en form for seksuell trakassering, og da bør du trekke deg unna, for din egen del.

Anonymkode: 2ac78...3d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Siden dere har vært så nære venninner så ville jeg snakket med henne på tomannshånd.

Jeg kommer nok til å gjøre det etter det du skrev, men er ganske sikker på at hun ikke vil se på dette som et problem...

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Og siden dette nå begynner å bli såpass ubehagelig for deg også er det ekstra viktig at du greier å sette grenser for deg selv. Hvis hun ikke respekterer dine grenser så er jo det hun driver med en form for seksuell trakassering, og da bør du trekke deg unna, for din egen del.

Ja, jeg orker ikke dette lenger. Vi har reist opp på hytta nå, å vi deler rom. Jeg vil ta dette opp når vi kommer hjem igjen, på tomannshånd. 

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hun der hadde ikke vært min veninne! Noe så pinlig og kvalmt og ekkelt! 
Ville du ha sex med henne? Eller stakk hun hånda i buksa på deg før du rakk å reagere? Hun er jo sexgal!?

Anonymkode: d83d6...a0f

Ja, jeg ville ha sex med henne den gang. Hun tvang meg aldri om det var det du lurte på... 

Skrevet

Det jeg reagerer på her er at dere drar seks stk på hyttetur nå..

Anonymkode: abdd9...2bd

Skrevet

Kjenner til den type sexavhengighet, og trenger ikke være et problem om det ikke går kraftig ut over omgivelsene. Det gjør det Io her i form av at hun bruker arbeidstiden på dette og du nå kjenner ubehag ved det fordi hun involverer deg. Ser jo hvordan det er vanskelig å søke hjelp/motivere henne til å søke hjelp for avhengigheten sin. Men kanskje det ikke er noen vei utenom. Om hun er der at hun ikke klarer å få hverdagen til å fungere uten så så mange omganger med onanirunder.

Ville startet med å skrive en melding/mail til henne. Kanskje litt lettere siden dette er et såpass vanskelig og tabubelagt tema. Få fram at du ikke syns adferden hennes er ok mot deg. I teorien kan jo adferden hennes ikke minst regnes som utroskap både mot kjæresten sin og kjæresten din. Selv om dere er to jenter.

Anonymkode: c7c3e...b81

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kjenner til den type sexavhengighet, og trenger ikke være et problem om det ikke går kraftig ut over omgivelsene. Det gjør det Io her i form av at hun bruker arbeidstiden på dette og du nå kjenner ubehag ved det fordi hun involverer deg. Ser jo hvordan det er vanskelig å søke hjelp/motivere henne til å søke hjelp for avhengigheten sin. Men kanskje det ikke er noen vei utenom. Om hun er der at hun ikke klarer å få hverdagen til å fungere uten så så mange omganger med onanirunder.

Ville startet med å skrive en melding/mail til henne. Kanskje litt lettere siden dette er et såpass vanskelig og tabubelagt tema. Få fram at du ikke syns adferden hennes er ok mot deg. I teorien kan jo adferden hennes ikke minst regnes som utroskap både mot kjæresten sin og kjæresten din. Selv om dere er to jenter.

Anonymkode: c7c3e...b81

Å skrive mail til henne trenger jeg jo ikke gjøre. Vi møtes ofte bare oss to, å prater som nevnt om alt. Så det blir ikke noe problem å prate med henne. Har fått noen gode svar her. I går kveld la jeg meg bevisst en liten halvtime etter henne, slik at hun fikk litt alenetid. Da jeg kom inn for å legge meg sov hun. For ta å prate litt med henne etter helgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...