Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #1 Skrevet 5. november 2020 Hun er min beste venninne siden barndommen. Vi deler alt. Da vi var tenåringer hadde vi mye sex helt fram til vi begge fikk oss kjærester. Vi er i dag begge gift og har familie. Men hun deler fortsatt alt med meg. Hun og mannen har mye sex, men utenom det onanerer hun veldig ofte, opptil flere ganger om dagen, også der hun jobber. Hver gang vi har vært på jentetur, enten om det er telttur, hyttetur, hotell eller sydenturer onanerer hun ofte, ikke åpenlyst, men hun sniker seg ofte bort. Jeg vet hva hun gjør når hun ofte sniker seg bort, men det gjør (heldigvis) ikke de andre venninnene. Hun er så aktiv på onanifronten at hun onanerer når vi er på byen også. I dag reiser vi 6 jenter på hyttetur. Hun kommer til å onanere mye på denne turen også. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men begynner å bli litt lei av dette. Jeg er den eneste som vet hva hun gjør. Ser det på blikket hennes når hun er ferdig. Hun ser ofte på meg å smiler når hun har vært å onanert, akkurat som hun tror at jeg liker å vite det... Ja, vi hadde mye sex som ungdom, men det var i da. Vi er i dag 39 år gamle å jeg vil ikke vite hva hun gjør. Sist for ett år siden var vi på cruise, da lå hun å onanerte i sengen under meg, jeg latet som jeg sov selvfølgelig, men hørte pusten, de små lydene hun laget, og bevegelsene hennes. Hun onanerte også hver gang hun dusjet eller var på do. Dette har hun alltid gjort når vi er på tur. Vi pleier alltid å sove på rom sammen når vi er på tur. Vet hun vil bli sur på meg hvis jeg ikke vil sove på rom sammen med henne denne helgen. Hun har tidliger sagt at jeg vet jo hvorfor hun må ligge på rom sammen med meg, fordi at.... men vurderer å si det rett ut til henne at jeg ikke orker lenger... Anonymkode: a73c4...8df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #2 Skrevet 5. november 2020 Men du er jo like opphengt i at hun onanerer som hun er som faktisk gjør det? Slutt å tenke på det, når hun trekker seg unna trenger du ikke møte blikket hennes når hun kommer tilbake, snakk med noen andre og se de i øynene. Begynn å blåse litt i det. Snakker hun om det kan du si at du ikke er interessert i å høre om hennes onanivaner og ellers bare slutter du å tenke på det. Hun får jo et slags gehør hos deg som kanskje tenner henne om hun er litt bifil og fremdeles tenker på den gangen dere var unge og hadde mye sex med hverandre, så slutt å gi henne det. Så vidt hun vet er jo du med på leken... Anonymkode: 721e6...346
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #3 Skrevet 5. november 2020 Helt naturlig. Leit at du skammer deg for det. Leit at du forsøker å skyve den skammen over på henne. Når hun bare gjør det som er helt naturlig. Anonymkode: 8a83e...b78
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Siden dere er så åpne får du si i fra da. «Jeg vil ikke ligge på rom med deg om du onanerer mens jeg er i rommet». Hva hun gjør på do og i dusjen har du jo ikke noe med. Si også i fra om at du ikke vil prate med henne om dette lenger. Anonymkode: bd69a...bc1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 Pøh. Trokke på deg. Mann? 38 ca? Anonymkode: 16325...dcb
sug lut Skrevet 5. november 2020 #7 Skrevet 5. november 2020 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Pøh. Trokke på deg. Mann? 38 ca? Anonymkode: 16325...dcb Tipper mann 43, aldri fått duppa'n.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #8 Skrevet 5. november 2020 Skjønner godt du blir lei jeg. Har ingenting med at du skal shame henne, men Herrefred. Hadde gubben her onanert heeeele tia , hadde det blitt slitsomt i lengden. Og å ligge å høre på folk som onanerer er ikke like gøy. ville sagt i fra at hun gjerne må onanere så mye hun vil... men ikke når du er i samme rom. Litt gjensidig respekt er greit. Anonymkode: 8b7a2...9ae
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #9 Skrevet 5. november 2020 Dette er garantert trolling. Hvis ikke må du oppsøke hjelp. Du er sykelig opphengt i din venninnes sexliv. Høres ikke sunt ut. Anonymkode: 57550...656
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #10 Skrevet 5. november 2020 Enten er dette bare ræl og oppspinn eller så har du et alvorlig problem ts. Anonymkode: aa90c...135
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #11 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Men du er jo like opphengt i at hun onanerer som hun er som faktisk gjør det? Slutt å tenke på det, når hun trekker seg unna trenger du ikke møte blikket hennes når hun kommer tilbake, snakk med noen andre og se de i øynene. Begynn å blåse litt i det. Snakker hun om det kan du si at du ikke er interessert i å høre om hennes onanivaner og ellers bare slutter du å tenke på det. Hun får jo et slags gehør hos deg som kanskje tenner henne om hun er litt bifil og fremdeles tenker på den gangen dere var unge og hadde mye sex med hverandre, så slutt å gi henne det. Så vidt hun vet er jo du med på leken... Anonymkode: 721e6...346 Prøver så godt jeg kan, tro meg... Ja, hun tenker nok fortsatt på det, det er derfor hun er så åpen om det ovenfor meg, men jeg skal innrømme at jeg jatter litt med. Egentlig bare for å avslutte temaet. 1 time siden, Anonym bruker skrev: Helt naturlig. Leit at du skammer deg for det. Leit at du forsøker å skyve den skammen over på henne. Når hun bare gjør det som er helt naturlig. Anonymkode: 8a83e...b78 Vet ærlig talt ikke hvordan du tolker innlegget mitt. Tror du må lese om igjen... Skammer jeg meg? Skyver jeg skammen over på henne? Merkelig tolkning... Anonymkode: a73c4...8df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #12 Skrevet 5. november 2020 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Enten er dette bare ræl og oppspinn eller så har du et alvorlig problem ts. Anonymkode: aa90c...135 Da har jeg vel problemer da... Ut ifra det du skriver... Anonymkode: a73c4...8df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #13 Skrevet 5. november 2020 Slutt å jatte med. Si fra at du ikke er komfortabel med å bli dratt inn i hennes sexliv. Fortell henne at du ikke ønsker å ligge på fom med noen som onanerer mens du er i samme rom, og spør om hun kommer til å respektere det. Dersom hun ikke lover å respektere det så nekter du å ligge på rom med henne. Dersom hun lover å respektere det, men likevel begynner, så sier du tydelig fra, og ber henne kutte ut øyeblikkelig, for så aldri å dele rom med henne igjen. Det er ingen andre enn deg som kan sette grenser for hva du vil akseptere. siden dette har pågått siden dere var unge, og du bare har jattet med, så tror hun sansynlivis at du synes det er greit, og kanskje også at du synes det er pirrende. Anonymkode: ff765...7d8
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #14 Skrevet 5. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Slutt å jatte med. Si fra at du ikke er komfortabel med å bli dratt inn i hennes sexliv. Fortell henne at du ikke ønsker å ligge på fom med noen som onanerer mens du er i samme rom, og spør om hun kommer til å respektere det. Dersom hun ikke lover å respektere det så nekter du å ligge på rom med henne. Dersom hun lover å respektere det, men likevel begynner, så sier du tydelig fra, og ber henne kutte ut øyeblikkelig, for så aldri å dele rom med henne igjen. Det er ingen andre enn deg som kan sette grenser for hva du vil akseptere. siden dette har pågått siden dere var unge, og du bare har jattet med, så tror hun sansynlivis at du synes det er greit, og kanskje også at du synes det er pirrende. Anonymkode: ff765...7d8 Skal gjøre det. Anonymkode: a73c4...8df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #15 Skrevet 5. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun er min beste venninne siden barndommen. Vi deler alt. Da vi var tenåringer hadde vi mye sex helt fram til vi begge fikk oss kjærester. Vi er i dag begge gift og har familie. Men hun deler fortsatt alt med meg. Hun og mannen har mye sex, men utenom det onanerer hun veldig ofte, opptil flere ganger om dagen, også der hun jobber. Hver gang vi har vært på jentetur, enten om det er telttur, hyttetur, hotell eller sydenturer onanerer hun ofte, ikke åpenlyst, men hun sniker seg ofte bort. Jeg vet hva hun gjør når hun ofte sniker seg bort, men det gjør (heldigvis) ikke de andre venninnene. Hun er så aktiv på onanifronten at hun onanerer når vi er på byen også. I dag reiser vi 6 jenter på hyttetur. Hun kommer til å onanere mye på denne turen også. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men begynner å bli litt lei av dette. Jeg er den eneste som vet hva hun gjør. Ser det på blikket hennes når hun er ferdig. Hun ser ofte på meg å smiler når hun har vært å onanert, akkurat som hun tror at jeg liker å vite det... Ja, vi hadde mye sex som ungdom, men det var i da. Vi er i dag 39 år gamle å jeg vil ikke vite hva hun gjør. Sist for ett år siden var vi på cruise, da lå hun å onanerte i sengen under meg, jeg latet som jeg sov selvfølgelig, men hørte pusten, de små lydene hun laget, og bevegelsene hennes. Hun onanerte også hver gang hun dusjet eller var på do. Dette har hun alltid gjort når vi er på tur. Vi pleier alltid å sove på rom sammen når vi er på tur. Vet hun vil bli sur på meg hvis jeg ikke vil sove på rom sammen med henne denne helgen. Hun har tidliger sagt at jeg vet jo hvorfor hun må ligge på rom sammen med meg, fordi at.... men vurderer å si det rett ut til henne at jeg ikke orker lenger... Anonymkode: a73c4...8df 6 på hyttetur nå? Har du ikke fått med deg påleggene om å omgås færrest mulig? Anonymkode: 91149...e7c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #16 Skrevet 5. november 2020 Å reise seks på hyttetur i dag er jo ikke det smarteste dere kan gjøre...! Ellers, hvis det du skriver er virkelig så er din venninne avhengig, og også i stor grad, da hun ikke greier å gjøre noe uten stadig å onanere. Gjennom min jobb har jeg vært borti to som har hatt det slikt, det ødelegger livene deres hvis de ikke tar tak i det. Folk distanserer seg etterhvert, fordi de merker at det er noe, det går gjerne utover jobb osv. Din venninne bør søke profesjonell hjelp! Og du, HI, du må snakke med henne, si at nå har avhengigheten hennes bikket over og at hun bør oppsøke hjelp før for mange oppdager avhengigheten hennes. Og så må du sette tydelige og klare grenser for deg selv, slik en annen nevnte. Anonymkode: 2ac78...3d1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #17 Skrevet 5. november 2020 Hvis en venninne av meg hadde onanert når jeg var i samme rom hadde jeg lurt på om hun var riktig vel bevart. Lærer man ikke det allerede som barn at det er helt greit å onanere, men det gjør man alene? Det hadde jeg gitt klar beskjed om at ikke var greit, hadde følt det så grenseoverskridende at jeg antagelig ikke hadde villet være venninne med henne lenger. Anonymkode: 683bf...880
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #18 Skrevet 5. november 2020 Hvis dette ikke er en tulletråd, så fatter jeg ikke hvorfor du finner deg i det, det er jo rett og slett ekkelt. Anonymkode: 8b7c5...ce1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #19 Skrevet 5. november 2020 Jeg hadde ikke laget noe nummer ut av dette nå før hytteturen, om dere nå gjennomfører den med de nye instruksene pga korona, men satt grenser for meg selv der det var nødvendig. La være å møte blikket hennes når hun har vært ute, og stopp henne om hun vil betro deg ting eller onanere når du er på rommet. Etter turen snakker du med henne, når dere er bare dere to. Si ifra at nå har dette gått for langt, du er ikke interessert, og om hun er så avhengig som hun gir uttrykk for så må hun oppsøke hjelp. Sett grenser for deg selv, si at det er helt greit at hun onanerer, men det er en del av hennes privatliv som du ikke ønsker innsyn i. Anonymkode: 721e6...346
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #20 Skrevet 5. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ellers, hvis det du skriver er virkelig så er din venninne avhengig, og også i stor grad, da hun ikke greier å gjøre noe uten stadig å onanere. Gjennom min jobb har jeg vært borti to som har hatt det slikt, det ødelegger livene deres hvis de ikke tar tak i det. Folk distanserer seg etterhvert, fordi de merker at det er noe, det går gjerne utover jobb osv. Din venninne bør søke profesjonell hjelp! Det visste jeg faktisk ikke... Er det så vanlig altså? Ser ikke ut som hun lider akkurat... Men kanskje hun faktisk trenger hjelp. Har jeg aldri tenkt på. Takk for svar. Anonymkode: a73c4...8df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #21 Skrevet 5. november 2020 Det der er virkelig ikke normal oppførsel! Si fra. Anonymkode: 29f01...b1d
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #22 Skrevet 5. november 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det visste jeg faktisk ikke... Er det så vanlig altså? Ser ikke ut som hun lider akkurat... Men kanskje hun faktisk trenger hjelp. Har jeg aldri tenkt på. Takk for svar. Anonymkode: a73c4...8df Det er nok ikke direkte vanlig, men jeg antar at det er flere som sliter med det enn hva man normalt vil tro. Avhengighet kommer jo av en grunn, og når det er såpass at hun selv i slike sosiale situasjoner som du beskriver må fjerne seg for å onanere, da har hun nok ganske store problemer, at hun bruker det for å døyve noe. Om hun vil innrømme det og søke hjelp, det er noe helt annet. Det er jo ikke sikkert hun opplever det som et problem selv heller. Men når det er så tydelig som det du beskriver, da er det bare et tidsspørsmål før andre begynner å trekke seg unna henne, fordi det blir for ubehagelig å hele tiden måtte forholde seg til hennes seksualitet. Anonymkode: 2ac78...3d1
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #23 Skrevet 5. november 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er nok ikke direkte vanlig, men jeg antar at det er flere som sliter med det enn hva man normalt vil tro. Avhengighet kommer jo av en grunn, og når det er såpass at hun selv i slike sosiale situasjoner som du beskriver må fjerne seg for å onanere, da har hun nok ganske store problemer, at hun bruker det for å døyve noe. Om hun vil innrømme det og søke hjelp, det er noe helt annet. Det er jo ikke sikkert hun opplever det som et problem selv heller. Men når det er så tydelig som det du beskriver, da er det bare et tidsspørsmål før andre begynner å trekke seg unna henne, fordi det blir for ubehagelig å hele tiden måtte forholde seg til hennes seksualitet. Anonymkode: 2ac78...3d1 Husker når vi var ungdom, hun ville hele tiden ha sex... Da vi var alene var hun hele tiden nedi trusa med hånda, mens vi så på film slike ting, men kun når det var oss to. Det var alltid hun som tok initiativ til sex. Tror nok ikke hun ser på det som et problem... Men synes det var fint at du skrev det du gjorde. Anonymkode: a73c4...8df
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #25 Skrevet 5. november 2020 Hun der hadde ikke vært min veninne! Noe så pinlig og kvalmt og ekkelt! Ville du ha sex med henne? Eller stakk hun hånda i buksa på deg før du rakk å reagere? Hun er jo sexgal!? Anonymkode: d83d6...a0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå