Gå til innhold

Hjelp! jeg såret hun jeg dater!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er begge 24 år gammele, og har nå datet i 2 måneder. Alt har gått veldig bra! utenom disse 2 siste ukene.. Jeg har ting jeg går gjennom som jeg jobber med meg selv som er vanskelig, som har gjort at jeg har gravd mitt eget hull og skyvet verden vekk.., så har bare vert med henne 3 ganger innom disse ukene.

Jeg er ikke den beste på teksting. Suger virkelig på det.. Hun har tekstet meg at hun føler at jeg ikke bryr meg og at jeg ikke tar så mye initiativ lenger for og se henne eller snakke med henne.. Hun hadde bursdag denne mandagen og jeg skulle treffe henne, men så ble det litt seint kl 19:00 at jeg ikke kunne siden jeg legger meg tidlig pga jobb..

Og dette såret henne tydeligvis veldig, og mente at jeg ikke bryr meg så mye som før, og det siste hun skrev var da, At hun gir meg en siste sjanse at jeg må møte henne i morgen ellers går hun videre siden hun vil jeg skal vise at jeg vil beholde henne :( 

dette var veldig sårt for meg selv og lese i fra henne.. vært lei meg hele uken..

hilsen en ung mann på 24 årene..

Anonymkode: a3ad9...7f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har jo rett. Du bryr deg ikke så veldig, for du er opptatt med deg selv. 

Av dette kan du lære: Ikke gå inn i forhold før du er klar.

Anonymkode: f3f98...d05

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun har jo rett. Du bryr deg ikke så veldig, for du er opptatt med deg selv. 

Av dette kan du lære: Ikke gå inn i forhold før du er klar.

Hva er det hun har rett på?

Jeg vett innerst inne at jeg er glad i henne..

Har vært ærlig med og si at jeg ikke vet hva jeg føler, så hun spurte om jeg følte noe for henne og ja det gjør jeg.. kan ikke nekte på det, Og innerst inne vil jeg heller ikke miste henne, spesielt den gangen hun var den som gjorde dagen min bedre med å gi meg råd når jeg var nede.. og kranglet med en av mine nærmeste venner..

Skrevet

Sett filmen "Han er faktisk ikke interessert (He's Just Not That into You)"? 

Er det et menneske man virkelig har fallt for så dropper man søvn før jobb og møter opp på døren med blomster på bursdagen, for å si det sånn. Du er 24år,ikke 65 😏 I verste fall kunne du bestillt noe hun kunne fått på døren. 

Du er ikke interessert, enkelt å greit. Anerkjen det, og vær ærlig med deg selv på hva du vil. La jenta få gå videre, så kan hun finne en som er det. Og du kan få plass til å jobbe med deg selv og dine utfordringer som du nevner. Når du er klar så dater du igjen. 

Anonymkode: cbaf1...c10

Skrevet

Du kunne da lagt litt krefter i å treffe henne på bursdagen og gått glipp av noen timer søvn den ene dagen. Når du prioriterer søvn fremfor henne etter bare 2 mnd er det ikke liv laga. 

Skrevet

Du kunne plutselig ikke møte henne kl 19 fordi du skulle legge deg tidlig? Er du 75? 

Selvsagt sårer du henne, du prioriteter henne ingenting. Vil du beholde henne må du ta deg kraftig sammen! 

Anonymkode: dd082...48f

Skrevet

Jeg tenker du ikke er interessert i HENNE men du liker tryggheten hun gir, når det passer deg.

Er man skikkelig forelsket så klarer man ikke holde seg unna. Slutt å oppfør deg som en drittsekk og gi faen i å spille såret. Dette har du lagt opp til selv, så gir hun deg et ultimatum får du søren meg tåle det. 
BLI VOKSEN. 

Anonymkode: 1e4f3...87e

Skrevet

Disse tingene du går gjennom, som er vanskelig, har du snakket med henne om det? 

Anonymkode: 90905...771

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi er begge 24 år gammele, og har nå datet i 2 måneder. Alt har gått veldig bra! utenom disse 2 siste ukene.. Jeg har ting jeg går gjennom som jeg jobber med meg selv som er vanskelig, som har gjort at jeg har gravd mitt eget hull og skyvet verden vekk.., så har bare vert med henne 3 ganger innom disse ukene.

Jeg er ikke den beste på teksting. Suger virkelig på det.. Hun har tekstet meg at hun føler at jeg ikke bryr meg og at jeg ikke tar så mye initiativ lenger for og se henne eller snakke med henne.. Hun hadde bursdag denne mandagen og jeg skulle treffe henne, men så ble det litt seint kl 19:00 at jeg ikke kunne siden jeg legger meg tidlig pga jobb..

Og dette såret henne tydeligvis veldig, og mente at jeg ikke bryr meg så mye som før, og det siste hun skrev var da, At hun gir meg en siste sjanse at jeg må møte henne i morgen ellers går hun videre siden hun vil jeg skal vise at jeg vil beholde henne :( 

dette var veldig sårt for meg selv og lese i fra henne.. vært lei meg hele uken..

hilsen en ung mann på 24 årene..

Bare senk skuldrene. Dette er ikke den siste damen du vil komme over i ditt liv. Forhold som forsurer etter halvannen mnd. er ingenting å satse på. Hverken for det eller henne. 

Om noen år fra nå, når du har blitt litt eldre, vil du se at 1,5 mnd. av livet ditt er veldig lite, og du kommer nesten ikke til å huske henne. 

Men for din egen del bør du se ting fra andres perspektiv litt mer i tiden fremover. Det vil hjelpe deg med relasjonene dine. 

Anonymkode: 6dd8b...a15

Skrevet

La meg si det sånn. Da jeg var skikkelig forelska sluttet jeg på jobb kl 15, satt meg på flyet til London og var tilbake på jobb dagen etter kl 12. Det kostet meg 10 000 kr, men det var det verdt for å få noen timer og en natt med min kjæreste. Vi sov ikke den natta, selvfølgelig. Kunne ikke bruke tiden på det. 

La denne jenta være i fred, du. 

Anonymkode: 55a9a...4aa

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

La meg si det sånn. Da jeg var skikkelig forelska sluttet jeg på jobb kl 15, satt meg på flyet til London og var tilbake på jobb dagen etter kl 12. Det kostet meg 10 000 kr, men det var det verdt for å få noen timer og en natt med min kjæreste. Vi sov ikke den natta, selvfølgelig. Kunne ikke bruke tiden på det. 

La denne jenta være i fred, du. 

Anonymkode: 55a9a...4aa

Nesten samme her. Sluttet to timer tidligere, stresset med å ordne barnevakt for helga (foreldre til venninne), tok fly fra Trondheim til Oslo, fra Oslo til Island, var der i 1 dag og 3 timer, så tilbake i Trondheim sent søndag kveld. Hvis man vil, så får man til.

For øvrig, hvis en jeg datet hadde gitt faen i bursdagen min, ville jeg ha avskrevet ham umiddelbart. LITT må man strekke seg for en man liksom skal være interessert i. 

Anonymkode: 64095...be9

Skrevet

Trur ikke det er henne du vil ha. Du vil ha trygghet og kjenner på seperasjonsangst. 

Eller du sliter med andre ting som gjør at det ikke passer å date nå uansett hvor fantastisk jenta er.

Slipp hun fri og jobb ferdig med deg selv ☺️

Anonymkode: f712b...ff2

Skrevet

Om du har så mye å stri med at du ikke har mer til å avse til henne så er ikke dette rette tiden i livet å inngå et forhold.

Skjønner at du liker henne og liker tryggheten ved å ha noen der, men dere har ikke vært sammen i to uker engang og allerede prioriterer du søvn og deg selv, da er hun ikke den rette.

Anonymkode: 8ba6a...925

Skrevet

Dersom du virkelig ønsker å fortsette med henne må du være ærlig.
Du må fortelle hva du går igjennom, at du er glad i henne.
Dersom det er slik at du de siste ukene har prøvd å rydde opp i livet ditt slik at det ikke blir en bagasje utover i forholdet, fortelle det. At noen prøver å rydde opp i livet sitt for å få en bedre fremtid sammen er positivt.
Et forhold skal bygges på åpenhet og gjensidig tillit.

Ut fra hennes siden når hun ikke vet hva som foregår så vil du virke uinteressert.

Anonymkode: 5364f...53c

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dersom du virkelig ønsker å fortsette med henne må du være ærlig.
Du må fortelle hva du går igjennom, at du er glad i henne.
Dersom det er slik at du de siste ukene har prøvd å rydde opp i livet ditt slik at det ikke blir en bagasje utover i forholdet, fortelle det. At noen prøver å rydde opp i livet sitt for å få en bedre fremtid sammen er positivt.
Et forhold skal bygges på åpenhet og gjensidig tillit.

Ut fra hennes siden når hun ikke vet hva som foregår så vil du virke uinteressert.

Anonymkode: 5364f...53c

Jeg for min del skjønner ikke hvorfor HUN vil fortsette med HAM. Jeg hadde droppet en slik person for lengst. Man blir jo bare såret og avvist.

Anonymkode: 64095...be9

Skrevet

Se det fra hennes side: Hun har truffet en gutt som hun liker veldig godt. i 6 uker er hun  sammen med han mye og alt er bra. Så trekker han seg unna. Han tekster ikke, han har bare tid til å se henne 3 ganger på to uker, han avlyser date på bursdagen hennes for han skal legge seg tidlig og synes at det ikke er mulig å treffe henne siden klokka alt er 19 (!). Han virker ikke interessert lenger, for han tar jo ikke kontakt, svarer ikke på meldinger og gidder ikke møte henne.

Hvis du, HI, var henne, hva ville du trodd? At hun ikke var interessert mer eller at hun sikkert hadde noen store problemer hun måtte jobbe seg gjennom?

Anonymkode: e864f...e4d

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har vært ærlig med og si at jeg ikke vet hva jeg føler, så hun spurte om jeg følte noe for henne og ja det gjør jeg.. kan ikke nekte på det, Og innerst inne vil jeg heller ikke miste henne, spesielt den gangen hun var den som gjorde dagen min bedre med å gi meg råd når jeg var nede.. og kranglet med en av mine nærmeste venner..

Jeg gjentar: ikke gå inn i forhold før du er klar.

Du trenger en skulder å gråte på når det passer deg = du er ikke klar for forhold. Å kun være med henne for å søke støtte der er egoistisk.
Du greier ikke gi litt ekstra oppmerksomhet til bursdag = du er ikke klar for forhold. Dette er barnelærdom
Du må bli fortalt i klartekst at dette sårer = du er ikke klar for forhold. En moden person ville ha hatt nok empati til å skjønne at sånne ting sårer
Du blir gitt et ultimatum om at enten ses dere på torsdag eller aldri mer = du er ikke klar for forhold. En forelsket person trenger ikke ultimatum for å møte kjæresten.
Du påstår du er ærlig med å si at du ikke vet hva du føler, men her i tråden sier du at du vet innerst inne at du er glad i henne = du er ikke klar for forhold. En person som er klar for et forhold, greier også å si til dama at han er glad i henne. Han trenger ikke plage henne med "jeg er ikke sikker" osv., det er bare noe man gjør for å spille kostbar.

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Om du har så mye å stri med at du ikke har mer til å avse til henne så er ikke dette rette tiden i livet å inngå et forhold.

Skjønner at du liker henne og liker tryggheten ved å ha noen der, men dere har ikke vært sammen i to uker engang og allerede prioriterer du søvn og deg selv, da er hun ikke den rette.

Anonymkode: 8ba6a...925

Tror vel ikke HAN er den rette heller.

Skrevet
22 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du bryr deg jo åpenbart ikke om henne som person, bare om hva hun kan kan gjøre for deg. 

Anonymkode: 5a3da...121

Skrevet

Jeg er ikke enig med de andre her. Om du ikke hadde brydd deg og htt empati, så hadde du aldri skrevet dette innlegget her. Jeg har selv opplevd å være i forhold og være skikkelig forelsket, men ikke klart å dyrke forholdet som jeg burde. Til og med ikke i starten av forholdet. Fordi  jeg slet med meg selv.

Og dette får jeg inntrykk av at gjelder deg også. Du ønsker å fortsette relasjonen med henne, men vet ikke helt hvordan med hensyn til det du har å stri med. Har ikke så mange gode råd utenom at jeg ihvertfall ville forsøkt å være åpen med henne om hvorfor du kan virke avisende og ikke virker som du bryr deg eller prioriterer henne. Om du ikke klarer å være åpen med henne om dette, vil du bare fortsette å såre henne. Og da er det bedre å bare beklage seg og la henne finne en annen som klarer å være mer åpen eller vise at han bryr seg.

Anonymkode: 9fd57...04e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...