Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg har ei jente i 4. klasse, og merker at det dukker opp mer og mer konflikter. Jeg prøver å blande meg minst mulig, men syns det kan være vanskelig å gi råd innimellom. Det som er greia for min datter akkurat nå er at de er en vennegjeng på 4. Den ene venninna er litt dominerende og har lagt veldig beslag på en av de andre, som er mer stille og beskjeden. Min datter oppfatter dette som ekskluderende og syns det er leit at hun ikke kan leke med den beskjedne jenta så mye fordi hun blir lagt så beslag på. Hva slags råd ville dere kommet med til barnet deres ang denne situasjonen? Anonymkode: 79a1d...fc3
Gjest Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Ville ha invitert den beskjedne jenta hjem til dere og styrket båndene mellom de to. Og prøvd å rullere litt på andre venninner også, som ikke tilhører det firkløveret.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Husker det var den alderen der eldste og begynte å slite litt i jente flokken. De prøver å konkurrere om plassen om hvem som er viktigast osv. jeg har selv ei jente i 4 klasse nå og merker stor forskjell på 3 klasse og nå. Veldig sårt for datteren din men av og til må man bare la dem finne ut av det selv. Jeg tenker så lenge dem ikke er stygge osv så bør de ordne opp selv. Anonymkode: 506c1...d95
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 I hva de sier? Ganske mye. i hva de velger? Ikke så mye. Prøver å påvirke litt, men jeg kan ille tvinge noen til noe de ikke vil Anonymkode: 1b615...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå