Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Jeg har tro på Biden Anonymkode: 7ca5a...780
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Ja, det ser dessverre ut til at Biden vinner. Anonymkode: be813...367
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Håper på Biden, men tar ikke noe for gitt. Tross alt har presidenten erklært seg selv som vinner av valget OG samtidig påstått at det er valgjuks... Jeg tror det blir katastrofe for USA om Trump får sitte i fire nye år. Om Biden vinner må han jobbe enormt for å minske polariseringen som er i det amerikanske samfunnet nå, den er farlig og kan ødelegge landet på sikt. Anonymkode: d35b2...935
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Gudskjelov ser det ut til at Biden heldigvis vinner. Til en viss grad er det valget mellom pest og kolera, men Biden er i det minste en mann med politiske evner, et normalt språk og normal framferd. Han har sikkert sine svin på skogen, men det er smågris sett i forhold til Trumps. Trump er jo en bølle i alt han foretar seg, ikke kan han snakke ordentlig, ikke oppfører han seg, lyver så han tror sine egne løgner. Han er rasist av verste merke, og mener menn er opphøyet høyt over kvinner. I realiteten er han bare en bøllete, nærmest mislykket forretningsmann med dobbeltmoral hinsides absolutt all normal virkelighet. Rett og slett et motbydelig menneske. Anonymkode: 51564...50a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Gudskjelov ser det ut til at Biden heldigvis vinner. Til en viss grad er det valget mellom pest og kolera, men Biden er i det minste en mann med politiske evner, et normalt språk og normal framferd. Han har sikkert sine svin på skogen, men det er smågris sett i forhold til Trumps. Trump er jo en bølle i alt han foretar seg, ikke kan han snakke ordentlig, ikke oppfører han seg, lyver så han tror sine egne løgner. Han er rasist av verste merke, og mener menn er opphøyet høyt over kvinner. I realiteten er han bare en bøllete, nærmest mislykket forretningsmann med dobbeltmoral hinsides absolutt all normal virkelighet. Rett og slett et motbydelig menneske. Anonymkode: 51564...50a Og nå hisser han opp følgere sine med at avstemningen er juks. så nå angriper de omtrent lokalene der de siste stemmene telles opp. Mannen er farlig gal, har dere sett noen de twittermeldingene som kommer ut fra kontoen hans. At en som leder landet kan oppføre seg som han gjør, og at tilhengerene hans bifaller det er for meg helt sinnsykt. Anonymkode: 2eb23...1be
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og nå hisser han opp følgere sine med at avstemningen er juks. så nå angriper de omtrent lokalene der de siste stemmene telles opp. Mannen er farlig gal, har dere sett noen de twittermeldingene som kommer ut fra kontoen hans. At en som leder landet kan oppføre seg som han gjør, og at tilhengerene hans bifaller det er for meg helt sinnsykt. Anonymkode: 2eb23...1be Jeg skrev det ikke i forrige innlegg, men siden du bringer det på bane: Ja, Donald Trump er gal. Splitter pine gal. No doubt. Anonymkode: 51564...50a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skrev det ikke i forrige innlegg, men siden du bringer det på bane: Ja, Donald Trump er gal. Splitter pine gal. No doubt. Anonymkode: 51564...50a Jeg kan ikke i min villeste fantasi fatte hva som får nesten 70 millioner mennesker til å stemme på han. Anonymkode: 2eb23...1be
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #10 Skrevet 4. november 2020 I og med at Biden vinner så vil Trump bli straffeforfulgt. Demokratene vil ikke la den sjanse gå fra dem. Da får vi det gående med Republikanere som vil slå enda hardere ned på Demokratene i neste omgang. I tillegg vil ikke Demokratene føre stort av venstrevridd politikk. At de står til venstre for Republikanerne betyr ikke at politikken deres er særlig venstrevridd. Så folk vil fortsatt få det ille, bare med fanfare og partymusikk. Fordelen med det at Trump hadde vunnet ville vært at folk ble venstrevridde under Trump i den perioden som har gått. Folk ville blitt enda mer venstrevridde nå. Anonymkode: be813...367
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå