Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Er det noen som vet? karianne og Karianne v sier at IC blir førstekjempe neste uke.. men kan hun bli det? Hvis Karianne ryker, og velger Karianne V som storbonde, kan Karianne V da velge IC som førstekjempe? Det er jo ingen jenter da IC kan velge som andrekjempe?🤷♀️ Anonymkode: 72ba7...5d3
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som vet? karianne og Karianne v sier at IC blir førstekjempe neste uke.. men kan hun bli det? Hvis Karianne ryker, og velger Karianne V som storbonde, kan Karianne V da velge IC som førstekjempe? Det er jo ingen jenter da IC kan velge som andrekjempe?🤷♀️ Anonymkode: 72ba7...5d3 De har laget en avtale om at Daniel blir storbonde uansett hvem av Kariannene som taper. Han skal velge IC som førstekjempe. Da blir den gjenværende Karianne andrekjempe. Er dog ingen garanti for at IC taper nesteuke. Anonymkode: 08a19...494
Gladjente00 Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Jeg trur uannsett at det blir en tvist nese uke da det er så mange gutter i forhold til jentene. Sånn at det må bli en gutte kamp
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #4 Skrevet 5. november 2020 Avtalen er at de skal velge Daniel som storbonde neste uke, også skal han velge IC. Men jeg tipper Daniel vil velge Sindre, for å få ut sin største konkurrent... Daniel er en spiller han også, han trenger ikke stå ved det han har lovet nå. Blir spennende å se, det er vel neste uke utfordreren fra Torpet skal komme tilbake også? Er det ikke bare 3 uker igjen nå? For det er vel sånn at Torpet deltageren ikke kan velges første uken, så da må den personen få være der i to uker før finaleuken? Anonymkode: e942c...de9
Anonym bruker Skrevet 5. november 2020 #5 Skrevet 5. november 2020 11 hours ago, Anonym bruker said: Avtalen er at de skal velge Daniel som storbonde neste uke, også skal han velge IC. Men jeg tipper Daniel vil velge Sindre, for å få ut sin største konkurrent... Daniel er en spiller han også, han trenger ikke stå ved det han har lovet nå. Blir spennende å se, det er vel neste uke utfordreren fra Torpet skal komme tilbake også? Er det ikke bare 3 uker igjen nå? For det er vel sånn at Torpet deltageren ikke kan velges første uken, så da må den personen få være der i to uker før finaleuken? Anonymkode: e942c...de9 Daniel velger nok IC, han misliker henne så sterkt, blir veldig overrasket hvis han velger noe andre, for min del synes jeg det er fint at av karianne går ut, synes ikke de eller daniel fortjener og vinne Anonymkode: 22d37...576
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå