Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Bruker dere samme størrelse på terrengjoggesko som de vanlige løpeskoene? Anonymkode: 7a8bf...297
tante grusom master of law Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Ja, jeg gjør det. Men størrelsen avhenger jo litt av merket da.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 2 minutter siden, tante grusom master of law skrev: Ja, jeg gjør det. Men størrelsen avhenger jo litt av merket da. Skjønner 😊 Jeg ønsker meg slike sko og kom over et tilbud på 50 % på et par i en nettbutikk. Usikker om jeg skal ta min størrelse 38 eller 38 2/3 som er neste steg opp. Ble litt ivrig på bestilling her 😁 Anonymkode: 7a8bf...297
uhhuhher Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Skjønner 😊 Jeg ønsker meg slike sko og kom over et tilbud på 50 % på et par i en nettbutikk. Usikker om jeg skal ta min størrelse 38 eller 38 2/3 som er neste steg opp. Ble litt ivrig på bestilling her 😁 Anonymkode: 7a8bf...297 Én ting er sikkert, og det er at det er superkjipt å ha for trange joggesko! Men hvis det er gratis retur, så kan du kanskje kjøpe begge størrelsene og sende tilbale de som ikke passer?
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 3 minutter siden, uhhuhher skrev: Én ting er sikkert, og det er at det er superkjipt å ha for trange joggesko! Men hvis det er gratis retur, så kan du kanskje kjøpe begge størrelsene og sende tilbale de som ikke passer? Lurt. Skal sjekke litt 🙂 Det er hos Get Inspired. Har ikke handla hos de før. Anonymkode: 7a8bf...297
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 Jeg kjøper ofte joggesko 1-2 str større enn jeg bruker i vanlige sko. Noen er veldig trange og smale syns jeg Anonymkode: 6f971...228
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #7 Skrevet 4. november 2020 Hvilket merke er det? Anonymkode: 5893e...d82
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #8 Skrevet 4. november 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvilket merke er det? Anonymkode: 5893e...d82 Salomon. Ser det er ei som har kjøpt de som har kommentert at hun kjøpte noen som var litt større enn hun bruker, men måtte returnere da de ble for små 😐 Anonymkode: 7a8bf...297
prekæs Skrevet 4. november 2020 #9 Skrevet 4. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Salomon. Ser det er ei som har kjøpt de som har kommentert at hun kjøpte noen som var litt større enn hun bruker, men måtte returnere da de ble for små 😐 Anonymkode: 7a8bf...297 Har du 38 vanligvis, tror jeg ikke du bommer med 38 2/3. Har hatt haugevis av salomonsko og har alltid kjøpt 2/3 over min vanlige str. De er enkle å få til å sitte godt på foten og har godt grep i terreng
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #10 Skrevet 4. november 2020 1 minutt siden, prekæs skrev: Har du 38 vanligvis, tror jeg ikke du bommer med 38 2/3. Har hatt haugevis av salomonsko og har alltid kjøpt 2/3 over min vanlige str. De er enkle å få til å sitte godt på foten og har godt grep i terreng Supert, takk for svar 🙂 Har null erfaring med slike sko, men har behov nå da jeg løper litt på bla sleipe stier og gjørmete partier i skogen. Anonymkode: 7a8bf...297
prekæs Skrevet 4. november 2020 #11 Skrevet 4. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Supert, takk for svar 🙂 Har null erfaring med slike sko, men har behov nå da jeg løper litt på bla sleipe stier og gjørmete partier i skogen. Anonymkode: 7a8bf...297 Tittet på get inspired. Var litt andre lisser enn hva jeg har hatt på alle mine. Har hatt lisser som strammes og holder igjen med lås. De har godt grep. Det er det viktigste
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #12 Skrevet 4. november 2020 8 minutter siden, prekæs skrev: Tittet på get inspired. Var litt andre lisser enn hva jeg har hatt på alle mine. Har hatt lisser som strammes og holder igjen med lås. De har godt grep. Det er det viktigste De jeg ser på ser ut til å ha lisser som strammes med lås 🙂 Anonymkode: 7a8bf...297
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #13 Skrevet 4. november 2020 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Salomon. Ser det er ei som har kjøpt de som har kommentert at hun kjøpte noen som var litt større enn hun bruker, men måtte returnere da de ble for små 😐 Anonymkode: 7a8bf...297 Salmon kan være litt smale, mine er det. Har hørt andre si det og. Anonymkode: 5a13a...d84
frk Nilsen Skrevet 4. november 2020 #14 Skrevet 4. november 2020 (endret) 1 time siden, tante grusom master of law skrev: Ja, jeg gjør det. Men størrelsen avhenger jo litt av merket da. Samme her, unntaket er piggsko, der må jeg ofte opp en halv str. Bruker 39 til vanlig, men må ha 40 i salmon. Endret 4. november 2020 av frk Nilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå