Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #1 Skrevet 4. november 2020 Hvilke jakker bruker dere til? Om jeg skal på fest og har på meg kjole bruker jeg stort sett skinnjakke eller dongeri, men er helt blank på hva som passer til hverdag😅 Anonymkode: f1442...355
topaz Skrevet 4. november 2020 #2 Skrevet 4. november 2020 Parkas, kåpe, regnjakke og alle andre vanlige jakker jeg har.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #3 Skrevet 4. november 2020 Samme jakker som jeg ellers bruker. Halvlang parkas fra Alexander f.eks. som har allværs-egenskaper uten å se ut som en allværsjakke. Ellers gjerne skinnkåpe, ullkåpe og kortere jakker av ulike slag. Anonymkode: 8c2e6...11c
Superdolly Skrevet 4. november 2020 #4 Skrevet 4. november 2020 Samme som topaz. Jeg bruker akkurat de jakkene jeg ville ha brukt til bukser.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #5 Skrevet 4. november 2020 Eneste jeg unngår er halvlange jakker. Det ser rart ut. Eller en allværsjakke. Det kan jeg bruke til bukse på jobb. Har endel bomberjakker. De funker. Anonymkode: 4dbb8...249
Anonym bruker Skrevet 4. november 2020 #6 Skrevet 4. november 2020 På sommeren bruker jeg enten olajakke, eller regnparkas. Nå bruker jeg kåper. Anonymkode: c303a...6a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå