Gå til innhold

Hvis du skulle hatt Selbuvotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken fargekombinasjon ville du hatt?

Anonymkode: efe64...e28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klassisk Hvitt med sort mønster. Passer til alt! Og en utrolig fin gave jeg ville blitt veldig glad for å få. 🤍

Skrevet

Noen enkle nøytrale farger. Hvitt, svart, grått. Btw, ELSKER selbuvotter, og hadde blitt kjempeglad for å få det i gave.

Anonymkode: c5abb...05d

Skrevet

Klassiske farger, gjerne naturlige. Altså ufarget ull. Svarte med hvite roser. 

Anonymkode: d44cc...aa9

Skrevet

Grå og blå🤩

Anonymkode: 3bf56...3ff

Skrevet

Okergul og hvit. Eller grønn og grå 

Anonymkode: aec31...59a

Skrevet

Vet de egentlig er tofarget, men ville hatt grå og hvit med noen lys rosa detaljer.

Anonymkode: 7313d...270

Skrevet

Jeg har flere stykke som svigermor har strikket, fantastisk gode votter, kjempeglad i dem. Alle jeg har er hvite og sorte, helt klassiske og passer til alt. Jeg ville ikke hatt de annerledes,

Anonymkode: ee39c...976

Skrevet

Som eneste par jeg hadde ville jeg nok hatt hvitt og sort, helst ubleiket hvitt for da blir de ikke så fort skittene (jeg gjør alt med votter og glemmer om jeg har fine eller godt brukte på meg, så ubleiket syns jeg holder seg finere lengre)

med en mor som er en racer på strikkepinnene kan jeg gå for helt andre kombinasjoner. mitt ene barn la inn bestilling på votter med farge ingen andre hadde, så hun rotet i restegarnet og fant orange og rosa, ingen av de var fine egentlig, men sammen i votter ble de kjempe tøffe. Fine skal jeg ikke påstå, men de er skikkelig tøffe. Jeg er ganske klassisk i farge smaken, min datter er fryktelig kjedelig i klesveien, men elsker å ha noe på seg som skiller seg skikkelig ut. Og ja, hun sier selv hun er kedelig i klesveien og hun ønsker å være det, for da syns de små detaljene mere (også er det inn med hjemmestrikk i ungdomsmiljøet her nå. Har en lang liste med gensere jeg kan strikke om jeg har tid og bare tenåringer. Jeg strikker gensere, ikke votter eller sokker)

Anonymkode: 71464...a98

Skrevet

Jeg har planer om å strikke et par i okergul og hvit og et par i mosegrønn og hvit (til meg selv), så jeg synes det er fine farger. 

Skrevet

Jeg har strikket meg noen med mørk lilla bakgrunn og lyst grå mønster, liker dem veldig godt.

Anonymkode: c59e2...f2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...