Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Jeg har vært singel i 6 år, og begynner å bli rimelig lei. Hvor kan jeg treffe menn? Jeg har prøvd tinder, men synes ikke det er noe særlig. Hvor finner jeg en snill mann som har gode relasjoner til folk rundt seg og sunne interesser? Anonymkode: 9f554...9f1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, sug lut skrev: Du treffer ham på de sunne interessene. Min egen sunne interesse tar opp så mye tid at jeg tror det kan bli vanskelig. Der er det for øyeblikket heller ingen ledige menn. Anonymkode: 9f554...9f1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Traff min på Tinder. Full klaff med en gang, vi er nå samboere på femte året og fortsatt stormforelsket. Anonymkode: bdd7b...672
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Traff min på Tinder. Full klaff med en gang, vi er nå samboere på femte året og fortsatt stormforelsket. Anonymkode: bdd7b...672 Jeg har vært på sikkert 20 tinderdater, men det blir liksom aldri mer enn at vi dater i en måned eller to før den ene mister interessen eller den andre viser seg å være veldig annerledes enn den gav uttrykk for. Kanskje jeg har hatt uflaks, eller kanskje det er jeg som er problemet, jeg vet ikke... Anonymkode: 9f554...9f1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Jeg tok meg pauser fra dateverdenen noen ganger, og til slutt droppet jeg det helt. Var noen gode menn der, absolutt, men så var det enten kjemien som ikke stemte godt nok for et forhold, eller avstanden som ble for stor. Nå har jeg møtt en tilfeldig i lokalmiljøet, det hadde jeg vel aldri trodd etter så lang tid. Om det blir noe mer, det gjenstår å se. Men det har vist meg at de kan finnes mye nærmere enn man tror. Det er nok da også viktig å være åpen for det i hverdagen, smile, slå av en hyggelig eller morsom kommentar som kan åpne for en samtale, ha litt tålmodighet. Bare det å være oppmerksom på hverdagskomikk og møte en annens blikk og dele øyeblikket av situasjonskomikk, kan åpne opp for at man en annen gang kommer i prat. Han jeg har møtt er på noen områder ganske annerledes enn jeg har vært tiltrukket av tidligere, han har interesser som jeg nok ikke hadde kommet på å oppsøke selv om jeg alltid har hatt sansen for det. Så vi ville ikke ha møttes hvis ikke jeg og vi begge hadde vært åpne for å slå av en uformell prat med noen vi ikke kjenner. Anonymkode: 71c28...98d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tok meg pauser fra dateverdenen noen ganger, og til slutt droppet jeg det helt. Var noen gode menn der, absolutt, men så var det enten kjemien som ikke stemte godt nok for et forhold, eller avstanden som ble for stor. Nå har jeg møtt en tilfeldig i lokalmiljøet, det hadde jeg vel aldri trodd etter så lang tid. Om det blir noe mer, det gjenstår å se. Men det har vist meg at de kan finnes mye nærmere enn man tror. Det er nok da også viktig å være åpen for det i hverdagen, smile, slå av en hyggelig eller morsom kommentar som kan åpne for en samtale, ha litt tålmodighet. Bare det å være oppmerksom på hverdagskomikk og møte en annens blikk og dele øyeblikket av situasjonskomikk, kan åpne opp for at man en annen gang kommer i prat. Han jeg har møtt er på noen områder ganske annerledes enn jeg har vært tiltrukket av tidligere, han har interesser som jeg nok ikke hadde kommet på å oppsøke selv om jeg alltid har hatt sansen for det. Så vi ville ikke ha møttes hvis ikke jeg og vi begge hadde vært åpne for å slå av en uformell prat med noen vi ikke kjenner. Anonymkode: 71c28...98d Det er kanskje et godt poeng. Jeg har ofte hørt at jeg ser streng ut, jeg ser litt "bitch" ut, selv om jeg ikke mener det, og egentlig er sprudlende og blid. Kanskje oppfattes jeg som litt lite mottakelig for kontakt når man ser meg på avstand. Det er mulig jeg må bli litt mer bevisst på ansiktsuttrykk og mimikk når jeg er ute blant folk 😅 Anonymkode: 9f554...9f1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Bor du i Bergen så har de singeltreff hver måned,der traff jeg han som er blitt samboeren min nå❤ Anonymkode: 72d9e...b86
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er kanskje et godt poeng. Jeg har ofte hørt at jeg ser streng ut, jeg ser litt "bitch" ut, selv om jeg ikke mener det, og egentlig er sprudlende og blid. Kanskje oppfattes jeg som litt lite mottakelig for kontakt når man ser meg på avstand. Det er mulig jeg må bli litt mer bevisst på ansiktsuttrykk og mimikk når jeg er ute blant folk 😅 Anonymkode: 9f554...9f1 Ja, jeg var veldig beskjeden tidligere, og selv når jeg kom meg over det så hadde jeg ofte av gammel vane mitt nøytrale ansikt som nok ikke ga inntrykk av å ønske kontakt. Jeg har funnet ut at man kan ha mye kommunikasjon med andre, bare man viser at man er åpen for det og er oppmerksom selv Jeg merker også at andre blir mer positive fordi jeg selv viser meg mer positiv også (selv om jeg ikke var mindre positiv før, bare ikke flink til å vise det). Lykke til Anonymkode: 71c28...98d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 54 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bor du i Bergen så har de singeltreff hver måned,der traff jeg han som er blitt samboeren min nå❤ Anonymkode: 72d9e...b86 Hvilken type folk drar på sånne treff? Jeg ser for meg at det kanskje kan være litt... trist? Anonymkode: 9f554...9f1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Bor du i Bergen så har de singeltreff hver måned,der traff jeg han som er blitt samboeren min nå❤ Anonymkode: 72d9e...b86 Hvor da? Anonymkode: 34924...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå