Gå til innhold

Disse digre ullstoff tømmerhogger-rutete jakkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de gode? De ser litt stive og ubehagelige ut. Jeg synes de lange "langskjortene" er litt fine, men jakkene får jeg ikke helt bestemt meg..

Anonymkode: 18682...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off. De er ikke flatterende på noen. Samtlige ser mye større ut enn de egentlig er. Neste år kommer folk til å tenke «hva fader tenkte jeg på da jeg kjøpte denne?!» og kaste den i konteineren til Fretex. 

Anonymkode: 7e5ac...572

Skrevet

De er utrolig stygge. Man ser kort og tjukk ut i dem 

Anonymkode: ed592...d00

Skrevet

Grusomme! Men det er tydeligvis bare meg som synes det fordi ALLE går jo med det..  

Anonymkode: e44b7...976

Skrevet

Helt gyselige. Klassisk eksempel på mote som blir brukt nå og så kastet etter sesongen. Litt samme med disse vestene som alle plutselig skal ha. Neste sesong er det rett i Fretex-kontaineren.

Skrevet
23 minutes ago, Bjæk said:

Helt gyselige. Klassisk eksempel på mote som blir brukt nå og så kastet etter sesongen. Litt samme med disse vestene som alle plutselig skal ha. Neste sesong er det rett i Fretex-kontaineren.

Helt enig.

Kjenner jeg har fått litt avsmak for Jenny Skavlan Fæbric. De lager og selger mønster for typiske moteblaff.  Kan ikke se for meg at verken disse jakkene, krager eller de ultrateite halsene vil brukes neste år.

Så det er gjenbruk for så å kaste det etter kort tid.

Anonymkode: e1e4f...da7

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Helt enig.

Kjenner jeg har fått litt avsmak for Jenny Skavlan Fæbric. De lager og selger mønster for typiske moteblaff.  Kan ikke se for meg at verken disse jakkene, krager eller de ultrateite halsene vil brukes neste år.

Så det er gjenbruk for så å kaste det etter kort tid.

Anonymkode: e1e4f...da7

Hvilke halser er det? Høres ut som jeg har gått glipp av noe.

Anonymkode: ffec4...c6d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Haha, det er sånn jeg hadde når jeg var liten. De er jo helt geniale, men ikke noe jeg ville brukt utenpå en genser som mote 😂

Sitter og strikker meg en hals nå, jeg. Fant nettopp ut at de er på moten (er litt treg av meg), og det er jo superpraktisk å ha under en jakke

Anonymkode: 9638e...dcf

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jøss! For første gang bruker jeg plagg mens de er på mote, ikke 2 år etterpå 😅 Hals brukes hver dag fra sept-april (litt væravhengig da). Riktignok under jakka, men digg å ha på når man er ute hele dagen. Mine er hjemmestrikket 👍

Anonymkode: 92089...3fd

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss! For første gang bruker jeg plagg mens de er på mote, ikke 2 år etterpå 😅 Hals brukes hver dag fra sept-april (litt væravhengig da). Riktignok under jakka, men digg å ha på når man er ute hele dagen. Mine er hjemmestrikket 👍

Anonymkode: 92089...3fd

Jeg digger min😀😀 

Anonymkode: 07665...aa2

Skrevet

Jeg digger min gode varme alt for store lange rutete jakke! ! 

Anonymkode: 07665...aa2

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Sitter og strikker meg en hals nå, jeg. Fant nettopp ut at de er på moten (er litt treg av meg), og det er jo superpraktisk å ha under en jakke

Anonymkode: 9638e...dcf

Ja, ikke sant, nå skal jeg kjøpe meg en eller to halser. Bruker buff hele tiden, men en sånn hals er jo mye diggere å ha på når det er kaldt, da blir det ingen glipe 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...