Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #1 Skrevet 3. november 2020 Er de gode? De ser litt stive og ubehagelige ut. Jeg synes de lange "langskjortene" er litt fine, men jakkene får jeg ikke helt bestemt meg.. Anonymkode: 18682...04c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #2 Skrevet 3. november 2020 Off. De er ikke flatterende på noen. Samtlige ser mye større ut enn de egentlig er. Neste år kommer folk til å tenke «hva fader tenkte jeg på da jeg kjøpte denne?!» og kaste den i konteineren til Fretex. Anonymkode: 7e5ac...572
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #3 Skrevet 3. november 2020 De er utrolig stygge. Man ser kort og tjukk ut i dem Anonymkode: ed592...d00
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 Grusomme! Men det er tydeligvis bare meg som synes det fordi ALLE går jo med det.. Anonymkode: e44b7...976
Bjæk Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 Helt gyselige. Klassisk eksempel på mote som blir brukt nå og så kastet etter sesongen. Litt samme med disse vestene som alle plutselig skal ha. Neste sesong er det rett i Fretex-kontaineren.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 23 minutes ago, Bjæk said: Helt gyselige. Klassisk eksempel på mote som blir brukt nå og så kastet etter sesongen. Litt samme med disse vestene som alle plutselig skal ha. Neste sesong er det rett i Fretex-kontaineren. Helt enig. Kjenner jeg har fått litt avsmak for Jenny Skavlan Fæbric. De lager og selger mønster for typiske moteblaff. Kan ikke se for meg at verken disse jakkene, krager eller de ultrateite halsene vil brukes neste år. Så det er gjenbruk for så å kaste det etter kort tid. Anonymkode: e1e4f...da7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Helt enig. Kjenner jeg har fått litt avsmak for Jenny Skavlan Fæbric. De lager og selger mønster for typiske moteblaff. Kan ikke se for meg at verken disse jakkene, krager eller de ultrateite halsene vil brukes neste år. Så det er gjenbruk for så å kaste det etter kort tid. Anonymkode: e1e4f...da7 Hvilke halser er det? Høres ut som jeg har gått glipp av noe. Anonymkode: ffec4...c6d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Hvilke halser er det? Høres ut som jeg har gått glipp av noe. Anonymkode: ffec4...c6d https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899299/glem-skjerf-hals-er-sesongens-beste-tilbehoer Anonymkode: e1e4f...da7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899299/glem-skjerf-hals-er-sesongens-beste-tilbehoer Anonymkode: e1e4f...da7 Haha, det er sånn jeg hadde når jeg var liten. De er jo helt geniale, men ikke noe jeg ville brukt utenpå en genser som mote 😂 Anonymkode: ffec4...c6d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Haha, det er sånn jeg hadde når jeg var liten. De er jo helt geniale, men ikke noe jeg ville brukt utenpå en genser som mote 😂 Anonymkode: ffec4...c6d Sitter og strikker meg en hals nå, jeg. Fant nettopp ut at de er på moten (er litt treg av meg), og det er jo superpraktisk å ha under en jakke Anonymkode: 9638e...dcf
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899299/glem-skjerf-hals-er-sesongens-beste-tilbehoer Anonymkode: e1e4f...da7 Jøss! For første gang bruker jeg plagg mens de er på mote, ikke 2 år etterpå 😅 Hals brukes hver dag fra sept-april (litt væravhengig da). Riktignok under jakka, men digg å ha på når man er ute hele dagen. Mine er hjemmestrikket 👍 Anonymkode: 92089...3fd
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jøss! For første gang bruker jeg plagg mens de er på mote, ikke 2 år etterpå 😅 Hals brukes hver dag fra sept-april (litt væravhengig da). Riktignok under jakka, men digg å ha på når man er ute hele dagen. Mine er hjemmestrikket 👍 Anonymkode: 92089...3fd Jeg digger min😀😀 Anonymkode: 07665...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Jeg digger min gode varme alt for store lange rutete jakke! ! Anonymkode: 07665...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Sitter og strikker meg en hals nå, jeg. Fant nettopp ut at de er på moten (er litt treg av meg), og det er jo superpraktisk å ha under en jakke Anonymkode: 9638e...dcf Ja, ikke sant, nå skal jeg kjøpe meg en eller to halser. Bruker buff hele tiden, men en sånn hals er jo mye diggere å ha på når det er kaldt, da blir det ingen glipe 😁 Anonymkode: ffec4...c6d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24899299/glem-skjerf-hals-er-sesongens-beste-tilbehoer Anonymkode: e1e4f...da7 De såg jo kjempegode ut 🙂, men kun til å bruke under jakken på jobb i barnehagen. Anonymkode: 62d2b...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå