Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg har brukt appen litt inne mellom ser ikke negativt på det. Men flere i min omgangskrets mener at det er både Harry og tigging. Fattigmanns kos. er det virkelig så galt? Anonymkode: e0459...604
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jeg synes det er kjempesmart! Har lasta ned appen, men aldri hentet noe.. tror det er fordi jeg føler meg litt «snylter» om jeg gjør det. Samme med å hente ting som gies bort gratis på Finn. Gjorde det en gang, og aldri mer! 🙈 Anonymkode: 7b6c5...891
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Gjør det innimellom. Fra bakeriet. Masse godt, til en billig penge, så slipper det å bli kastet. Anonymkode: 49463...6dd
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Da har du en arrogant vennegjeng. Det er et supert tiltak med tanke på hvor mye mat som faktisk kastes Anonymkode: e8422...60b
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Hvordan er det Harry og sørge for st mat ikke blir kastet? Og om det så hadde vært Harry, eller for de som mener det er det, drit i drt da! Om du ønsker å kjøpe deilige bakevarer/mat for en billig penge, slik at det slipper og havne i søpla, så gjør du det. Sier vel heller litt om at vennene dine er noen "snipper" Anonymkode: 101ae...b86
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Det er helt genialt. Og miljøvennlig . Merkelig vennegjeng du har Anonymkode: 6b308...635
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg har brukt appen litt inne mellom ser ikke negativt på det. Men flere i min omgangskrets mener at det er både Harry og tigging. Fattigmanns kos. er det virkelig så galt? Anonymkode: e0459...604 Det er harry å føle seg så høyt hevet over andre som din vennegjeng gjør Anonymkode: 58bcc...e66
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #8 Skrevet 2. november 2020 Det er fornuftig! jeg har fint økonomi til å kjøpe det jeg måtte ønske, men liker konseptet med at det selges billig heller enn at det kastes! ❤️ jeg handler og håper flere butikker vil ta appen i bruk. Anonymkode: 975d1...470
Gjest Skrevet 2. november 2020 #9 Skrevet 2. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg har brukt appen litt inne mellom ser ikke negativt på det. Men flere i min omgangskrets mener at det er både Harry og tigging. Fattigmanns kos. er det virkelig så galt? Anonymkode: e0459...604 Det er tvert om ressursbesparende. Å kaste mat er en uting, og bidrar til global oppvarming!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #10 Skrevet 2. november 2020 Vi bruker too good to go når vi er ute på reise som kveldsmat. Har god økonomi, men greit å både tenke økonomisk og miljø. Anonymkode: b5fc3...607
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå