Gå til innhold

Noen å snakke med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg trenger noen å snakke med.. for å sortere litt, og hjelpe meg gjennom en litt tøff tid. 
Ikke psykisk syk, men bare en vanskelig tid med mye som foregår. Det er totalbelastningen som blir for stor. Begge foreldrene mine er alvorlig syke, to barn som begge krever sitt av ekstra støtte, krevende jobb (som likevel er viktig for meg, og gir meg mye positivt) osv..

hvor henvender jeg meg? Fastlege? Privat psykolog? Får vel ikke henvisning til offentlig psykolog pga dette? Og det er vel uansett veldig lange ventetider. 

andre alternativer? 

Anonymkode: 80021...452

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det du trenger er en coach?

Anonymkode: 0b7fb...abc

Skrevet

Mange kommuner har ett lavterskel tilbud. I fredrikstad der jeg bor trenger en ikke engang en henvisning. Og det er ett skikkelig bra opplegg :) 

Da får du samtale med en kognitiv terapeut som sikkert er det du trenger. For å sortere og hjelpe deg med tankesettet ditt. 

Skrevet

Jeg fikk henvisning av fastlegen til privat psykolog. Etter jeg passerte frikortsgrensa betalte jeg bare egenandel der. Veldig fornøyd 

Anonymkode: cd45b...f27

Skrevet

Høres ut som om du trenger avlastning.

Anonymkode: fe43c...f48

Skrevet

I min kommune er det lavterskeltilbud hos psykriatisk sykepleier. Man ringer bare og bestiller time selv, trenger ingen henvisning. Det er også gratis. 

Anonymkode: 9f6cd...a44

Skrevet

Røde kors eller presten kan være en mulighet der du kan slippe ventetid og skyhøye regninger.

Anonymkode: a13a7...4ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...