Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 På lørdag la jeg ut på Facebook siden min at jeg skulle selge ei vinterjakke. Fikk en 👍 fra flere venner.Også fra venninne M. I stad kommentere ei venninne at hun ville kjøpe den. I kveld skal jeg møte M på trening. Skrev til henne om at jeg ble litt forsinket pga jeg skulle levere jakke på vei dit. Da spurte hun om hvorfor jeg ikke hadde spurt om henne om hun ville kjøpe jakken. Hun hadde jo sagt at hun ønsket seg en sånn jakke. Men jeg ble satt ut. Hun trykket 👍 på innlegget mitt. Kunne hun ikke bare ha sendt mld om at hun ville kjøpe jakken? Jeg skrev beklager at jeg ikke hadde tenkt på henne. Hun skrev tilbake: møtes på trening... Bør jeg si unnskyld? Var dette min feil? Anonymkode: f9dda...1ba
uhhuhher Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Selvsagt skylder du henne ingen unnskyldning. Hvis hun tar det opp, kan du si "Uff, det var dumt at det ble sånn, du skulle sagt fra på lørdag, så hadde du fått den.".
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Nei, vil hun kjøpe den, sender hun PM og avtaler pris. Anonymkode: 9c484...210
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #4 Skrevet 3. november 2020 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, vil hun kjøpe den, sender hun PM og avtaler pris. Anonymkode: 9c484...210 Hun var litt sur når jeg kom på trening. Spurte om hvorfor hun ikke spurte om jun kunne kjøpe den når hun så at jeg hadde lagt den ut for salg. Fikk til svar: jeg trodde at du husket at jeg ønsket meg en sånn. Skrev beklager til henne i stad. Bare for å bli ferdig med det. Hun leste melding men svarte ikke... Anonymkode: f9dda...1ba
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #5 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun var litt sur når jeg kom på trening. Spurte om hvorfor hun ikke spurte om jun kunne kjøpe den når hun så at jeg hadde lagt den ut for salg. Fikk til svar: jeg trodde at du husket at jeg ønsket meg en sånn. Skrev beklager til henne i stad. Bare for å bli ferdig med det. Hun leste melding men svarte ikke... Anonymkode: f9dda...1ba Smart. Det lønner seg ofte å be om unskyldning for å ha såret noen eller å ha fororsaket noe som ikke var tilsiktet, selv om du ikke egentlig gjorde noe galt. Anonymkode: 64bec...9f7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #6 Skrevet 3. november 2020 Ikke din skyld at hun er håpløs i kommunikasjon. Du gjorde ikke noe galt Anonymkode: 1e9e2...e9b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #7 Skrevet 3. november 2020 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke din skyld at hun er håpløs i kommunikasjon. Du gjorde ikke noe galt Anonymkode: 1e9e2...e9b Men hun får meg til å føle meg dårlig. Dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde tenkt på henne Anonymkode: f9dda...1ba
the amazing spidermamma Skrevet 3. november 2020 #8 Skrevet 3. november 2020 Men hun høres jo skikkelig barnslig ut, da. Blir hun alltid furten for slike småting? Det var jo en misforståelse, sikkert litt ergerlig, men hun var jo dårlig til å uttrykke at hun var interessert.
sug lut Skrevet 3. november 2020 #9 Skrevet 3. november 2020 Furtne prinsesser må du se å bli kvitt, dem er det ingen grunn til å drasse med seg inn i voksenlivet.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 3. november 2020 #10 Skrevet 3. november 2020 Ikke din feil. Var hun oppriktig interessert, så kunne hun sagt ifra. Kanskje det gikk opp noen lys for henne nå 😄
Gjest Skrevet 3. november 2020 #11 Skrevet 3. november 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hun får meg til å føle meg dårlig. Dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde tenkt på henne Anonymkode: f9dda...1ba Da er hun kanskje en litt dårlig venninne.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #12 Skrevet 3. november 2020 10 minutter siden, Sommerkroppen 2029 skrev: Ikke din feil. Var hun oppriktig interessert, så kunne hun sagt ifra. Kanskje det gikk opp noen lys for henne nå 😄 Hun mente at hun hadde sagt i fra da hun sa at hun ønsket seg en sånn. Jeg har sagt unnskyld. Nå er det opp til henne Anonymkode: f9dda...1ba
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #13 Skrevet 3. november 2020 Noe så idiotisk, har hun en diagnose? Anonymkode: c962f...ff1
Gjest Skrevet 3. november 2020 #14 Skrevet 3. november 2020 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun mente at hun hadde sagt i fra da hun sa at hun ønsket seg en sånn. Jeg har sagt unnskyld. Nå er det opp til henne Anonymkode: f9dda...1ba Hun får lete i butikkene da. Det er vel ikke din jobb å oppfylle hennes ønsker.
Sommerkroppen 2029 Skrevet 3. november 2020 #15 Skrevet 3. november 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun mente at hun hadde sagt i fra da hun sa at hun ønsket seg en sånn. Jeg har sagt unnskyld. Nå er det opp til henne Anonymkode: f9dda...1ba Likevel måtte hun ha sagt ifra at hun ville ha jakken. Hun tenkte kanskje at du skulle ha gått direkte til henne og tilbudt henne den først. Ingenting mer å tenke på. Dersom hun forsetter med å være sur, så er det faktisk ikke noe tap for deg.
beef sister Skrevet 3. november 2020 #16 Skrevet 3. november 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Smart. Det lønner seg ofte å be om unskyldning for å ha såret noen eller å ha fororsaket noe som ikke var tilsiktet, selv om du ikke egentlig gjorde noe galt. Anonymkode: 64bec...9f7 Jeg kan ikke se at det på noe som helst tidspunkt lønner seg å si unnskyld fordi noen tillater seg å bli snurt for at du ikke er tankeleser. Folk som blir sure for tulleting, fortjener ingen unnskyldninger. Da er det jaggu bedre at de går rundt og surmuler. Til HI: Jeg hadde aldri i verden sagt unnskyld. Hun får takke seg selv.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #17 Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun mente at hun hadde sagt i fra da hun sa at hun ønsket seg en sånn. Jeg har sagt unnskyld. Nå er det opp til henne Anonymkode: f9dda...1ba Himmel, det går ikke an å legge det på deg. Hvis hun virkelig ønsket seg den, så burde hun jo sett sitt snitt når sjangsen var der og sagt i fra at den vil jeg kjøpe. Det hadde ikke forundret meg om hun kanskje ventet å få den, siden hun hadde sagt at hun ønsket seg en sånn jakke. Når sa hun til deg at hun ønsket seg en sånn? Anonymkode: 03409...167
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #18 Skrevet 3. november 2020 1 time siden, beef sister skrev: Jeg kan ikke se at det på noe som helst tidspunkt lønner seg å si unnskyld fordi noen tillater seg å bli snurt for at du ikke er tankeleser. Folk som blir sure for tulleting, fortjener ingen unnskyldninger. Da er det jaggu bedre at de går rundt og surmuler. Til HI: Jeg hadde aldri i verden sagt unnskyld. Hun får takke seg selv. Er enig med dette. Når du unnskylder sier du faktisk at det er din feil og hun vil føle at oppførselen hennes er berettiget. Anonymkode: 5418c...022
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #19 Skrevet 3. november 2020 Ville hun kjøpe den, eller er hun sur for at du ikke gav jakken til henne? Den dårlige samvittigheten får du bare koste av deg, hun oppfører seg tåpelig! Anonymkode: 39eb7...d96
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #20 Skrevet 3. november 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ville hun kjøpe den, eller er hun sur for at du ikke gav jakken til henne? Den dårlige samvittigheten får du bare koste av deg, hun oppfører seg tåpelig! Anonymkode: 39eb7...d96 Hun sier at hun ville kjøpe den. Og at jeg burde ha spurt henne før jeg la den ut for salgs Anonymkode: f9dda...1ba
Superdolly Skrevet 3. november 2020 #21 Skrevet 3. november 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hun sier at hun ville kjøpe den. Og at jeg burde ha spurt henne før jeg la den ut for salgs Anonymkode: f9dda...1ba Du kan godt fortelle henne at hun bør øve seg på å si ting rett ut i stedet for å satse på tankelesing som kommunikasjonsmetode. Hun kunne for eksempel ha sendt deg en melding der hun sa at hun ville kjøpe jakken i stedet for å trykke "liker".
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #22 Skrevet 3. november 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hun mente at hun hadde sagt i fra da hun sa at hun ønsket seg en sånn. Jeg har sagt unnskyld. Nå er det opp til henne Anonymkode: f9dda...1ba Ønsket seg en sånn? Det høres ut som hun ville at du skulle gi henne den gratis. Anonymkode: 9dc06...475
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #23 Skrevet 3. november 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Er enig med dette. Når du unnskylder sier du faktisk at det er din feil og hun vil føle at oppførselen hennes er berettiget. Anonymkode: 5418c...022 Nei, det trengr du ikke gjøre. Du kan si at du er lei deg for at hun ble skuffet og at hun selvfølgelig hadde fått tilbudet hvis du hadde forstått at hun ønsket å kjøpe den, men det gjorde du ikke. Anonymkode: 64bec...9f7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #24 Skrevet 3. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Ønsket seg en sånn? Det høres ut som hun ville at du skulle gi henne den gratis. Anonymkode: 9dc06...475 Det jeg også tenkte.. Anonymkode: 39eb7...d96
Anonym bruker Skrevet 3. november 2020 #25 Skrevet 3. november 2020 8 timer siden, beef sister skrev: Jeg kan ikke se at det på noe som helst tidspunkt lønner seg å si unnskyld fordi noen tillater seg å bli snurt for at du ikke er tankeleser. Folk som blir sure for tulleting, fortjener ingen unnskyldninger. Da er det jaggu bedre at de går rundt og surmuler. Til HI: Jeg hadde aldri i verden sagt unnskyld. Hun får takke seg selv. Kanskje du skal øve deg på å si unnskyld litt oftere.... Det er aldri dumt å være ydmyk. Anonymkode: e4303...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå