Gå til innhold

Tråden "Hva tenker du om folk som nærmest utelukkende har dårlig forhold til familien sin?"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Den tråden bør gjennomgås, en der inne er helt tulletur og bør ikke få lov til å holde på sånn. 

Anonymkode: e5a60...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den tråden bør gjennomgås, en der inne er helt tulletur og bør ikke få lov til å holde på sånn. 

Anonymkode: e5a60...b4a

Den burde vært ryddet for lengst, den brukeren er rett og slett onfskapsfull.

Anonymkode: 6c542...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vedkommende fortsetter inni tråden..

Anonymkode: e5a60...b4a

Det er desverre ikke den eneste tråden personen er i.

Anonymkode: 6c542...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det nå er på tide å ha en moderator til, som kan trå til når Admin ikke er på. Om hun nå er på jobb eller er med venner eller sover, det spiller ingen rolle. Admin kan selvfølgelig ikke være tilgjengelig hele tiden. Men, da må det faktisk være en annen som er tilgjengelig. For når noen først begynner og ikke blir stoppet, blir det gjort skade. 

Anonymkode: efccb...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ryddet tråden igjen.  Jeg er tilgjengelig i arbeidstiden for slike ting, men burde absolutt logget på senere i går kveld og fulgt opp, fordi tråden eskalerte. Vi setter pris på at dere sier ifra, dette er ting vi absolutt ikke ønsker å ha på vårt forum!

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Jeg har ryddet tråden igjen.  Jeg er tilgjengelig i arbeidstiden for slike ting, men burde absolutt logget på senere i går kveld og fulgt opp, fordi tråden eskalerte. Vi setter pris på at dere sier ifra, dette er ting vi absolutt ikke ønsker å ha på vårt forum!

Forumansvarlig

Vil det si at dere heretter vil ha en rutine på at du logger på når Admin ikke er tilgjengelig? Hvis ikke må dere få en annen til å gjøre det. At det vanligvis ikke skjer så mye på forumet som må modereres, er ingen grunn til at det alltid er slik. Det har skjedd en del ganger før og da og blitt spørsmål som dette. 

Anonymkode: efccb...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vil det si at dere heretter vil ha en rutine på at du logger på når Admin ikke er tilgjengelig? Hvis ikke må dere få en annen til å gjøre det. At det vanligvis ikke skjer så mye på forumet som må modereres, er ingen grunn til at det alltid er slik. Det har skjedd en del ganger før og da og blitt spørsmål som dette. 

Anonymkode: efccb...fbb

For å presisere : Det har vært tilfeller at tråder som absolutt burde ha hatt moderering har blitt stående for lenge fordi Admin har vært på jobb. Vi skjønner jo alle at Admin må jobbe. Og ha et liv utenom dib. Men du ser jo hva som skjer... 

Anonymkode: efccb...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har allerede innført en ny rutine for betente tråder, der admin vet det ikke er anledning til å følge tråder tett, blir gitt beskjed til meg og jeg følger med ekstra i arbeidstiden. Nå vil vi utvide dette til at jeg også får beskjed om det utenfor arbeidstid, slik at jeg i de tilfellene vil logge på også når jeg har fri for å sjekke slike tråder.

Vanligvis vil det ikke gå så lang tid at en tråd både opprettes, eskalerer og blir stående lenge uten rydding. I dette tilfellet var jeg inne i tråden, og var klar over den i arbeidstiden, og burde derfor fulgt den opp også på kvelden, eller bedt admin om å følge ekstra godt med på den.

Heretter skal vi gjøre vårt beste for å gjøre hverandre oppmerksomme på tråder som kan komme til å ta av når den ene ikke er tilgjengelig. Forumet opererer med 24 timers frist på rydding, og det er sjelden ting blir stående såpass lenge, men i tilfeller som dette ser vi jo helt klart behovet for å få ryddet mye raskere enn det.

Forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Forumansvarlig skrev:

Vi har allerede innført en ny rutine for betente tråder, der admin vet det ikke er anledning til å følge tråder tett, blir gitt beskjed til meg og jeg følger med ekstra i arbeidstiden. Nå vil vi utvide dette til at jeg også får beskjed om det utenfor arbeidstid, slik at jeg i de tilfellene vil logge på også når jeg har fri for å sjekke slike tråder.

Vanligvis vil det ikke gå så lang tid at en tråd både opprettes, eskalerer og blir stående lenge uten rydding. I dette tilfellet var jeg inne i tråden, og var klar over den i arbeidstiden, og burde derfor fulgt den opp også på kvelden, eller bedt admin om å følge ekstra godt med på den.

Heretter skal vi gjøre vårt beste for å gjøre hverandre oppmerksomme på tråder som kan komme til å ta av når den ene ikke er tilgjengelig. Forumet opererer med 24 timers frist på rydding, og det er sjelden ting blir stående såpass lenge, men i tilfeller som dette ser vi jo helt klart behovet for å få ryddet mye raskere enn det.

Forumansvarlig

Takk, det er nok flere som setter pris på det👏

Anonymkode: e5a60...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...