Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 Jeg har veldig mye vann i kroppen på grunn av medisiner jeg går på (kortison og stoffskiftemedisiner). Det er ubehagelig, gjør det vanskelig å trene, og jeg ser pløsete ut. Hvordan bli kvitt det? Må man til legen for å få medisin, eller går det an å gjøre noe uten å knaske flere piller? Anonymkode: 0c4b8...2d1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Jeg måtte til legen for å få piller som satte det igang. Det som også kan hjelpe er å drikke mye sort te (for eksempel Earl Gray), og å redusere inntak av karbohydrater Anonymkode: 18fd7...968
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 Beina høyt (om det er i beina), spis druer og/eller fersk ananas da begge er vanndrivende. Drikk en del vann, men ikke så du blir vannforgifta. Anonymkode: e795e...6ac
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Takk for tips. Liker både druer og ananas, så skal dra og kjøpe etterpå Er ganske dårlig på å drikke vann, da vannet her jeg bor er hardt og har rar smak. Men skal bli flinkere på det. Drikker en del sort te uten sukker da, så håper at det hjelper. Vannet er mest i beina og ansiktet. Anonymkode: 0c4b8...2d1
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #5 Skrevet 2. november 2020 Havregrøt er meget vanndrivende for meg hvertfall. Anonymkode: 64453...0ee
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #6 Skrevet 2. november 2020 Være i bevegelse, bena høyt, støttestrømper. Dessverre en vanlig bivirkning av kortison og ikke sikkert du får gjort noe med det. Anonymkode: f9cfb...722
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #7 Skrevet 2. november 2020 Aquamin som du får på apoteket fungerer veldig godt på meg, så de er verdt et forsøk altså. Om du ikke vil ta tablettene fungerer det sikkert å drikke te av urtene den er laget av også, bjørkeblad, kjerringrokk og nesle. https://www.vita.no/aquamin/aqua-min-vanndrivende-60-tabletter?gclid=CjwKCAiA-f78BRBbEiwATKRRBG7QFIpFKHHWl3RzbJodGVi3W-r7TbgRl0XGj_FV7TpEY4jAMBDVTBoC09kQAvD_BwE Anonymkode: 07c17...e36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå