Gå til innhold

Må hydrering være vann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for tiden litt dehydrert og må drikke mye. Pga kvalme (ikke gravid) greier jeg ikke drikke mye vann. Blir jeg like hydrert av å drikke lettbrus? Selv om en jo får noe "drit" med på kjøpet? Det er jo vann i brusen også, og når den er i kroppen merker vel ikke kroppen forskjell? Alt blandes jo der uansett? 

Anonymkode: 99f4c...af7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikk Farris, saft, juice eller hva som helst.

Spis tomat, agurk, vannmelon, druer og alt mulig annet med mye væske i.

Spis saftis.

Anonymkode: 8340c...bc7

Skrevet

Cola kan være litt vanndrivende, men stort sett er poenget at du drikker, ikke så mye hva du drikker. Mat med mye vann som supper, grøt, frukt og grønnsaker kan også hjelpe.

Anonymkode: fdd0e...8c6

Skrevet

Har du prøvd å drikke med sugerør når du er kvalm, det er ofte lettere for magen å tolerere.

Anonymkode: 46633...8e9

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Har du prøvd å drikke med sugerør når du er kvalm, det er ofte lettere for magen å tolerere.

Kan prøve det, men tror det er vannet som gjør det. Hadde jo vært topp om det var så lett å løse da. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kan prøve det, men tror det er vannet som gjør det. Hadde jo vært topp om det var så lett å løse da. 

Det fungerer i hvert fall for meg når jeg er veldig kvalm, verdt et forsøk Jeg er veldig glad i vann og drikker bare det stort sett ellers, men sliter med det når jeg er kvalm.

Skrevet

Ikke drikke mer enn en halvliter cola light/Pepsi Max osv. Daglig når du er gravid, ellers får du for mye koffein. 
om du drikker annen lettbrus uten koffein er det sikkert greit

Anonymkode: 7fe78...a28

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke drikke mer enn en halvliter cola light/Pepsi Max osv. Daglig når du er gravid, ellers får du for mye koffein. 
om du drikker annen lettbrus uten koffein er det sikkert greit

Anonymkode: 7fe78...a28

Hi er ikke gravid. 

Anonymkode: 2204d...b1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...