Gå til innhold

Kan vi få en egen underkategori som heter "koronadebatt"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Som det er nå, spammer noen (få?) brukere Anonymforum/skravle med et hav av nesten likelydende tråder.

Anonymkode: 51d32...98d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var en veldig dårlig idee. Det er bare å kvele diskusjonen om det temaet som flest er opptatt av nå. Greit nok om alt hadde blitt liggende både på en egen side og på skravle, men å forsøke å hindre diskusjonen på et skravleforum  ved å forby det mest dagsaktuelle temaet har jeg øiten sans for.

Anonymkode: 00904...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det var en veldig dårlig idee. Det er bare å kvele diskusjonen om det temaet som flest er opptatt av nå. Greit nok om alt hadde blitt liggende både på en egen side og på skravle, men å forsøke å hindre diskusjonen på et skravleforum  ved å forby det mest dagsaktuelle temaet har jeg øiten sans for.

Anonymkode: 00904...886

Forby? Ingen har sagt noe om å forby. Det er feks en egen kategori som heter Navnedebatten, det betyr ikke at man ikke kan diskutere navn.

Anonymkode: 52e69...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forby? Ingen har sagt noe om å forby. Det er feks en egen kategori som heter Navnedebatten, det betyr ikke at man ikke kan diskutere navn.

Anonymkode: 52e69...ff4

Det er jo det som skjer nå, innlegg blir tvangsflyttet til koronaforumet, akkurat som navnetråder blir tvangsflyttet til navneforumet.

Anonymkode: b0e77...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo det som kjennetegner dette forumet. Det var lenge slik at alle innlegg om navn ble tvangsflytta til navneforumet, selv om alle andre innlegg var tillatt på Anonymforum. Nå legger de Koronainnlegg i samme kategori. Ser flere og flere grunner til å logge meg ut for godt. 

Anonymkode: d3b99...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pga den enorme mengden korona tråder som kommer for tiden valgte vi å lage ett eget korona forum. Da kan de som er intressert i dette velge å gå inn på det forumet, samt at man kan velge å ignorere disse trådene om det er det man ønsker. Da vil heller ikke alle de generelle trådene drukne i koronatråder, og koronatrådene vil ikke forsvinner langt bakover på kort tid.

Admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Admin skrev:

Pga den enorme mengden korona tråder som kommer for tiden valgte vi å lage ett eget korona forum. Da kan de som er intressert i dette velge å gå inn på det forumet, samt at man kan velge å ignorere disse trådene om det er det man ønsker. Da vil heller ikke alle de generelle trådene drukne i koronatråder, og koronatrådene vil ikke forsvinner langt bakover på kort tid.

Admin

Men var det virkelig så mye trafikk på anonymforumet at dere måtte lage et eget koronaunderforum? Det å flytte ting til underforum har jo ikke vært stor suksess tidligere, de underforumene som er fra før, er stort sett jo halvdaue alle sammen. Det er en sikker måte å få ned trafikken på i det minste. Dette tror jeg var en skikkelig dårlig ide.
Men hvis dere absolutt må ha eget koronaforum, så må dere i det minste lage snarveier både til og fra det som endel av de andre forumene har, det bør ligge snarvei til koronaforumet på anonymforumet og tilbake igjen.

Anonymkode: b0e77...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er jo det som skjer nå, innlegg blir tvangsflyttet til koronaforumet, akkurat som navnetråder blir tvangsflyttet til navneforumet.

Anonymkode: b0e77...a32

Nei, det er ikke det som skjer. Du kan diskutere korona til du blir grønn i ansiktet. De blir ikke skjult. De ligger i en egen tråd. Det er mange som er opptatt av korona. 

På mobil er det slik at det kommer opp en "dette diskuterer vi nå" meny , der de siste innleggene kommer opp. Hvis jeg er lei av å lese koronatråder, kan jeg nå gå inn på anonym og slippe å se koronatråder. Det skal bli godt kjenner jeg. 

Anonymkode: 52e69...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke det som skjer. Du kan diskutere korona til du blir grønn i ansiktet. De blir ikke skjult. De ligger i en egen tråd. Det er mange som er opptatt av korona. 

På mobil er det slik at det kommer opp en "dette diskuterer vi nå" meny , der de siste innleggene kommer opp. Hvis jeg er lei av å lese koronatråder, kan jeg nå gå inn på anonym og slippe å se koronatråder. Det skal bli godt kjenner jeg. 

Anonymkode: 52e69...ff4

Jeg har ikke sagt at de blir skjult.

Anonymkode: b0e77...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei, det er ikke det som skjer. Du kan diskutere korona til du blir grønn i ansiktet. De blir ikke skjult. De ligger i en egen tråd. Det er mange som er opptatt av korona. 

På mobil er det slik at det kommer opp en "dette diskuterer vi nå" meny , der de siste innleggene kommer opp. Hvis jeg er lei av å lese koronatråder, kan jeg nå gå inn på anonym og slippe å se koronatråder. Det skal bli godt kjenner jeg. 

Anonymkode: 52e69...ff4

I praksis blir de skjult.

Anonymkode: 00904...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I praksis blir de skjult.

Anonymkode: 00904...886

Hvordan?

Anonymkode: 52e69...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvordan?

Anonymkode: 52e69...ff4

Fordi du aktivt må lete opp meninger. Det blir på samme måte som at de i USA nå har fått et veldig splittet samfunn med et helt ulikt virkelighetssyn. De får informasjonen sin fra hver sine steder og spesdialtilpasset deres egne preferanser. Det fører til at de nesten bare leser nyheter, diskusjoner og literatur som bygger opp unner egne meninger. Det er fordummende og fører til splittelse og mistro.

Anonymkode: 00904...886

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fordi du aktivt må lete opp meninger. Det blir på samme måte som at de i USA nå har fått et veldig splittet samfunn med et helt ulikt virkelighetssyn. De får informasjonen sin fra hver sine steder og spesdialtilpasset deres egne preferanser. Det fører til at de nesten bare leser nyheter, diskusjoner og literatur som bygger opp unner egne meninger. Det er fordummende og fører til splittelse og mistro.

Anonymkode: 00904...886

Må klikke deg inn på noe annet enn anonym liksom?  Nå ligger koronatråden som egen greie på skravle. Hvor mange er det forresten som logger seg på dib for å diskutere korona? Er ikke spesielt opplysende å lese de trådene. Det handler mest om å ha rett. Det er krangling og avsporing. Det er synsing hit og dit. 

Anonymkode: 52e69...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.11.2020 den 19.48, Anonym bruker skrev:

Fordi du aktivt må lete opp meninger. Det blir på samme måte som at de i USA nå har fått et veldig splittet samfunn med et helt ulikt virkelighetssyn. De får informasjonen sin fra hver sine steder og spesdialtilpasset deres egne preferanser. Det fører til at de nesten bare leser nyheter, diskusjoner og literatur som bygger opp unner egne meninger. Det er fordummende og fører til splittelse og mistro.

Anonymkode: 00904...886

Tror ikke du skal tillegge akkurat dette forumet så enorm mye vekt når det gjelder oppgaven å informere samfunnet og å samle befolkningen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...