Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #1 Skrevet 2. november 2020 som kaster engangsmasker ute, de er overalt, hvor jeg enn går😈 Dette kommer til å bli ett problem i ettertid. Anonymkode: 35684...86c
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #2 Skrevet 2. november 2020 Heldigvis bare ett problem da. Anonymkode: 4d8f7...974
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #3 Skrevet 2. november 2020 39 minutter siden, Anonym bruker skrev: som kaster engangsmasker ute, de er overalt, hvor jeg enn går😈 Dette kommer til å bli ett problem i ettertid. Anonymkode: 35684...86c Det har jo vært et problem i lang tid at mange byer har overfylte søppelkasser, og at antall søppelkasser har halvert seg de siste årene. Hvorfor ikke tømme søppelkassene regelmessig? Anonymkode: fab5a...a3d
Anonym bruker Skrevet 2. november 2020 #4 Skrevet 2. november 2020 Dette er også grunnen til at vi sluttet å tilby våre kunder engangshansker i butikken. Folk kastet de ifra seg overalt. De vil tydligvis ikke ha matbutikken åpen siden de kaster slikt fra seg overalt, vi som må plukke opp dette er jo ikke imune eller mennesker rundt oss som ikke bør bli smittet. Ikke uten grunn at sjefen vår vil vi skal teste oss over en lav sko, vi er utsatt for mer smitte enn vi burde ha vært omdagen kun pga at folk er late og dumme. Og ja, jeg mener de er dumme når de kaster fra seg ting som kan være smittsomt og det forsøppler. Søpplebøtter som blir tømt ofte er ingen mangelvare hos oss, selv om det virker slikt. Anonymkode: 50a82...7a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå