Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #1 Skrevet 1. november 2020 Jeg har en diagnose som gjør at jeg klarer ikke mye i hverdagen. Veldig sliten og utmattet. Har 2 barn og samboer. Samboer er ikke far til barna. så her kommer problem stillingen! Vi har søkt om hjelp fra kommunen men får bare avslag. Dette har ført til at nå er vi 2 slitne her hjemme. En tenåring som er i opposisjon hele tiden med stefar, den andre har hatt utfordringer siden den ble født. nå er jeg så lei, oppgitt og sliten av at familien vår er sure, og alt er bare dritt! Alt pga min diagnose! Jeg er så forbanna idag på diagnosen og hva den gjør med oss! Ingen hjelp i helsevesenet! Anonymkode: b5b74...a73
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #2 Skrevet 1. november 2020 Det høres slitsomt ut. Finnes det Familiesenter der du bor? Hvilken diagnose har du? Anonymkode: 71daa...558
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #3 Skrevet 1. november 2020 Du er veldig moderne, hi... Anonymkode: c0da9...cfb
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #4 Skrevet 1. november 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du er veldig moderne, hi... Anonymkode: c0da9...cfb Hva mener du med det? Anonymkode: b5b74...a73
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #5 Skrevet 1. november 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det høres slitsomt ut. Finnes det Familiesenter der du bor? Hvilken diagnose har du? Anonymkode: 71daa...558 Ja veldig 😣 jeg har ME og ja det er men er vanskelig til tider å komme seg ut dit pga formen min og de driver ikke med hjemmebesøk. vi gikk til familievernkontoret men så fikk jeg en forverring og da stoppet det opp Anonymkode: b5b74...a73
Anonym bruker Skrevet 1. november 2020 #6 Skrevet 1. november 2020 Itillegg velger ungene å ikke høre etter. Så alt blir bare en vind sirkel. Har forklart dem om sykdommen min, snakket mye med dem. Anonymkode: b5b74...a73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå