Gå til innhold

Gravid og dårlig med 2-åring som ikke leker alene


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg føler meg som verdens verste mor om dagen. Er gravid i 9ende uke og har verdens fineste jente på 2,5 år. Samboer er mye på sjøen, og de siste 4 ukene (alle ukene jeg foreløpig har vært dårlig) har han vært vekke.

Jeg er dessverre så dårlig og sliten at jeg ikke klarer å gi alt. Og spesielt i dag hvor vi ikke har hatt noen å være med, så føler jeg at dagene blir lang, kjedelig og inneholder ALT for mye TV/pad. 
I dag tror jeg vi har sittet så langt ca 4 timer på skjerm. Det er drittvær og storm i dag, så har ikke vært ute.
 

Hun er ikke blitt så flink å leke for seg selv enda, og vil egentlig bare leke med modelleire, eller male. Men hun orker jo ikke det hele dagen. Jeg må være med på alt hun gjør. 
Jeg har prøvd å bare la henne styre for seg selv, ved å legge vekk ipaden og ta av tven og gjøre noe husarbeid, men det er begrenset hvor mye jeg orker det før jeg må sette meg ned. Da er hun på meg etter null komma niks. Og hvis ikke jeg gir henne oppmerksomhet da, så vil hun bare se på iPad. 
 

Hva gjorde dere som var dårlig og alene med barn i begynnelsen? 
Jeg vet egentlig ikke helt hva jeg ser etter av svar. Jeg føler meg bare elendig som lar henne se så mye på skjerm. :(

Anonymkode: 658a2...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også gravid, i uke 10. Har en liten som fylte 2 år i går, og en mann som jobber 5/5 turnus på sjøen! Og jeg er såååå dårlig om dagen, at jeg aner seriøst ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen😳 vi er mye ute å leker, triller turer, sykler ect, for det funker bedre for meg mtp kvalmen og trettheten, enn inne! Har dessverre ingen gode råd å gi deg, annet enn at jeg føler med deg🙈 og både kvalme og tretthet pleier å gi seg rundt 12-14 uker, så det er ikke så lenge til🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...